P2/5

92 0 0
                                    

Baron tıklım tıklım dolup taşıyordu bile , farklı farklı insanların bulunduğu yerden geçip kendi locama oturup izlemeye başladım bu koca yeri , elim de tuttuğum cin bardağını kafama dikleyip garsona işaret yaptım.

"Sikeyim , normal düzene geçmek ne kadar zormuş."

Mahir saçlarını geriye atarak ayaklarını masaya uzattı bu yüksek sese aldanmadan gülmeye başladım . Elinde ki sigarasını bana uzattı elinden alıp hir nefes çektim.

"Emin ol şuan burada değil de aşağıda deli gibi poker oynuyor olabilirdim ama bunu yapamıyor olma  düşüncesi beni bitiriyor."

Kafasını salladı , hepimiz yorgunduk şu zamanlar ve ben ne yapacağımı bilmiyordum , kafamı yukarı kaldırdım sesle birlikte başım ağrımaya başlamıştı bile.

"Seren nerede ?"

"Ne sikim yapıyor bilmiyorum , ama şurada ki kızıl hatun baya iyiymiş."

Mahirin asla durmayan libidosu ve umursamamazlığı her daim nerede olursak olalım devam ederdi.

"Sahne senin."

Ayağa kalkıp kıza doğru ilk adımı o attı gerçi oda onun atmasını bekliyordu zaten.

Mahir kızıl saçlı hatunun önce belini sonra kalçasını sıkınca kafamı başka yöne çevirdim , elimde olan bardağı kafama dikip zorda olsa ayağa kalktım masada duran anahtar ve çantayı alıp insanların arasından bir bir sıyrılmaya başladım.

Başım yeterince ağrıyordu alkol zaten beni terletmeye başlamıştı , vücudum alışık olsada bu sikik şey beni devirmeye yetmişi bile. Arabamın anahtarı ile kapıyı açıp içeri bindim kafam farklı yerlere gidiyor ve direksiyona bile zor tutunuyordum.

Klasik gecelerden biriydi ama ben bugün fazla kaçırmıştım. Arabanın sert direksiyonunu sağa sola hiç bakmadan çevirip yoluma devam ettim gideceğim yer belliydi.

'ATLAS'

Ellerimi beyaz tenin de gezdirmeye devam ettim , sarı saçlarını hırçınca çektim  inlemesi kulağıma hoş gelirken elleri arsızca bedenim de dolaşıyor istediği ve hissettiği şeyi bana veriyordu.

Sert ve hızlı bir seks.

İşim olabilirdi. Evet sadece işime bakan bir polistim.

Ama buna asla hayır demezdim.

Seren inlemelerini odama yayarken dudaklarım ile boynuna ardından göğüslerini yalayarak aşağı inmeye başladım , kesik kesik gelen sesi ile konuşmaya başladı.

"Asel'in haberi olmaması gerek."

Asel karayel...

Sona doğru geldiğim de içinden çıktım ve öylece durdum , duşa girmem lazımdı .

"En başında bilmeliydi." sinirle yorganı göğüslerine kapattı , az önce onları görmemişim gibi.

"Atlas biz önceden başladık ve bit-"

"Şuan ise sevişen iki dost mu olduk ? senin bana yaptıklarını unutmadım bunu da o küçük kafana sok." Yerden baksırımı alıp çıktım vücudum hem yorgun hemde anın verdiği adrenalin ile bir soğuk bir sıcaktı.

Vücuduma ılık su değdiğin de ürperdim , farklı bir çekim hissediyordum .  Asel o kadar farklı bi kadındı ki tüm hayatını pisliklerden arındıran bir polis olarak geçiren kişiye o suç hayatına dahil etmişti.

Aslında onu  , Serenin yetimhane zamanında birkaç kez görmüştüm dışarıda sigara içerken ,  gece geç saatler de girmek için Sereni aradığı zamanlarda.

POKER +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin