سڵاو! ئەم چیرۆکەم چیرۆکی جۆنگۆن'ە لە گروپی ئینهایپن هیوایدارم هەتا تەواوی ئەکەم پشگیریم بکەن وە بە هیوای ئەوەی کە بە دڵتان بێت!
ئەمەش کوڕەکەمان😝💜:
.
.
.
سڵاو من ن/تـ'م
من تەمەنم ١٦ ساڵە و هەر ئەو کاتەی ١٠ ساڵان بووم دایک و باوکم لە ڕوداوی هاتوچۆ لە دەست دا ئێستا لەگەڵ هاوڕێیەکم ئەژیم ناوی هێری'ە ئەویش ١٦ ساڵە بەهەمان شێوەی من دایک و باوکی نەماون...
.
.
.
هێری: یا ن/ت !! هەستەن/ت: یا چییە با کەمێکی دیکە بخەوم..
هێری:دە ناوت هەستە دوا دەکەوین بۆ فانسیگنەکەی
ENHYPEN(فانسیگن ئەوەیە کە هەواداران ئەچنە لای ئەو گروپەی کە فانیانن و ئیمزاو شتیان بۆ ئەکەن)
ن/ت : ئایش دە با کەمێکی تر بخەوم
(بەتانیەکەت دایەوە بەسەرتا بەڵام هەرزوو هێری لەسەری لابردی)هێری : یا ناوت بەڵێنەکەت بیربێت!
ناوت: ئایش باش تۆ بڕۆ خۆت ئامادە بکە ئێستا منیش یەم...
(هێری باوشی لێت دا)
هێرس:سوپاس باشترینی من
ناوت: ئایش ئێمە وەک خوشکین سپاسی ناوێ دەی بڕۆ خۆت ئامادە بکە..
هێری : ئۆکەی من ئەچمە ژوورەکەی خۆم..
N/T POV:
ڕاستیەکەی من نەمئەویست بچم چونکە هەر خۆی من فانێکی سەر سەختی ئەوان نیم..بەڵام من هەست ئەکەم کەمێک جۆنگۆنم بە دڵ بێت...تەنها ئەوەندەیە...
END.povدوای ئەوەی خۆتان ئامادە کرد ئێستا گەیشتنە شوێنی مەبەست...
تۆ هەر کە وێنەی جۆنگۆن"ت بینی کە هەڵواسرابوو هەستت بەشتێکی سەیر کرد.. دواتر چوونە سەر یەکێک لە کورسیەکان و دانیشتن چاوەڕێی ئەندامەکانتان ئەکرد..هێری: یااا ناوتتتت سێر بکە هاتننننن!!!
ن/ت: باشە هاوار مەکە
هێری: سێێێر نیکی اااا ئایش دڵم زۆر خێرا لێ ئەداااا
ناوت: واو ئەوان جوانن
[تۆ کە جۆنگۆن'ت بینی نوقمی بووی ئاگات لە هیچ شتێک نەمابوو..]
هێری: یااا ناوت!
(شانتی ڕائەوەشاند)هێری: ئەزانی چەنێکە بانگت ئەکەم! بە خراپی خەیاڵت ڕۆشتبوو!
ناوت: ئایش باشە باش بێدەنگ بە ئەوەندە قسە مەکە!
(دوای ئەوە ئەندامەکان هاتنە سەر ستەیج و خۆیان ئەناساند..)
جۆنگۆن: سڵا...
(ویستی بێتە پێشەوە قسە بکات ئاگای لە بەردەمی خۆی نەبوو کەوتە خوارەوە لەسەر ستەیجەکەو کەوت...هەمووان دەستیان کرد بە پێکەنین بێجگە لە تۆو هێری....جۆنگۆن بەڕاستی هەستی بەشەرمەزاری کرد و هەستایەوە..)جۆنگۆن: بـ بـ ببورن..
(زۆر خەمبار بوو ئەوان هێشتا پێ ئەکەنین..ئەمە وای لە ئەندامەکان کرد توڕە بن..)
.
(دواتر چوون لەسەر مێزەکە دانیشتن و چاوەڕێی هەوادارەکانیان ئەکرد...)هێری: یا ناوت ئێمەیەکەم کەسین با بڕۆین!
(ن/ت سەرەتا چووە لای سۆنوو دواتر سۆنگهوون دواتر جەیک)
ن/ت:ئاهـ جەیک تۆ زۆر کیووتی!
جەیک:هههه سپاس خانمی جوان
(ن/ت پێکەنی)
دواتر چویتە لای نیکی و جەی و هیسنگ...
N/T POV
ئێستا تەنها جۆنگۆن ماوە بچمە لای! ئۆهـ من کە چوومە بەردەمی ئاگای لە من نەبوو! با بڵێم خەیاڵی ڕۆیشتبوو...
____________________________
VOT!
.TAG YOUR FRIENDS!
BY :BANULYY
TIKTOK:LUVENHYPENY
BYE~