Ben uyurken Madride gelmişiz bile . "Tatlım uyan hadi toparlan geldik ".
Demesiyle tek gözüm açık arabanın camından dışarı bakıyordum. Annemin kapıyı açmasıyla düşmem bir oldu . İyice uyanıp, ayılmıştım artık . Tekila etrafımda dolaşıyordu, yüzümü yalıyordu . Çılgın köpek ...
Arabadan çantamı alıp odama çıktım . Eşyalar falan vardı zaten ev sıfırdı. Tekilayı alıp dolaşmaya çıktım. Etrafı keşfetmek için . Karşıdan karşıya geçerken aniden bir araba fren yaptı . Tekila havlamaya başladı , bende dönüp arabaya baktım . İçinden sarışın, kaslı yakışıklı mı yakışıklı birisi indi . "Hanımefendi birşeyiniz yoktur umarım . Korkuttuysam üzgünüm . " o konuşurken ben kendimden geçmiş , gözlerinde kaybolmuştum. Tekila'nın havlamasıyla kendime geldim . Sarsıldım ve "kusura bakma buralarda yeniyim , hatta daha yeni taşındık Tekilayı gezdirmeye çıkmıştım."
"Tekila ? He köpek " diyerek güldü . "Bende he evet köpek "dedim gülüşmeye devam ettik. "Şehrimize hoşgeldin güzel bayan buralar benden sorulur . Keşfe çıkabiliriz istersen "diyerek gülümsedi tekrardan . Sustumve gülümseyerek kafa salladım. "O zaman sen ilerdeki parkta bekle ben arabayı park edip geliyorum ." Diyerek gitti . Birkaç adım attıktan sonra parka gelmiştik. Tekila'nın tasmasını açtım ve koşarak dişi bir köpeğin yanına doğru koştu . "Deli köpek "diye içimden geçirerek güldüm . Tekila'nın arkasından gittim . "Tekila , Tekila "diye seslenirken dişi köpeğin sahibiyle karşılaştık. "Buralarda yenisin galiba ? " diye soru yöneltti . "Evet taşınalı saat bile olmadı . " lafımı kesti "bu arada ben jonan " diyerek gülmsedi. "Bende Marina. " diyerek yanıtladım . Konuşmaya devam ederken sarışın, yakışıklı yanıma doğru yaklaşıyordu ve geldiği gibi "oo Jonan benim kalbimin misafiriyle tanışmışsınız bakıyorum "diyerek göz kırpıp ve birbilerine omuz atıp güldüler . Bende gülümsedim ve kafa salladım . Hani şu ne oluyor burada ? Sallaması . Islık öttürüp "Tekila , gel oğlum "diyerek bağırdım . "Sıkıldınız galiba güzel bayan? Daha keşfe çıkmadık . " diye sözlerine devam ediyordu. Tekila'nın tasmasını takıp eve doğru yönelmiştim ki arkamdan bağırıyordu "ne oldu bianda ? Güzel bayan ??" Diye sesleniyordu . Aldırış etmeden devam ettim. Koşarak önümü kesti . Tekila havlamaya başladı . Tekilayı kendime doğru çektim . "Sorun yok oğlum " diyerek susturdum . "Adım Guillermo Ya sen ? " "Marina artık gidebilir miyim ? " "ne oldu böyle birden ? 05********* al numaram lazım olur . Görüşürüz güzel bayan " diyerek geri döndü parka . Suratımda anlamsızca ifadeyle eve döndüm. Tekila 'nın ayaklarını yıkayıp eve girdik . Yatağa uzandım ve telefonu elime aldım mesaj atıp atmamak arasında kaldım . Sonra ne olduysa "ben Marina" diye mesaj attım . Bir o yana gidiyorum bir aşağı bir yukarı inip çıkıyorum ama saatlerdir cevap vermedi. Yatağa attım kendimi tam uykuya dalıyordum ki telefona bir mesaj "parkın yanındaki bardayım gelsene ". Cevap vermedim uykuma devam ettim . Uyku önemli sonuçta ...Her bölüm 100 olduğunda ,istenen vote sayısı ve gerekli ilgi geldiğinde yeni bölüm yayınlanacaktır .