Bu da kim

30 3 2
                                    

Yeni bir güne günaydın, gerçi gün tam olarak aymış sayılmaz. Sabahın kör şafağında giyinip işe gitmek zorundamıyım.... Düşündüm de evet zorundaymışım. Neyse sızlanmanın lüzumu yok artık yataktan kalkmalıyım. Havalar serinlemeye başladı biraz kalın giyinsem iyi olur. Eyvahh saat 7:20 olmuş 10 dakika sonra serviste olmam lazım ve ben hala ne giyeceğimi düşünüyorum. Öfff ne kadar uyuşuk bir insan oldum ya!! Neyse siyah pantalon ve beyaz gömlek idare eder siyah şalımı da takmalıyım renkli şal pek sevmiyorum. Üzerime siyah yeleğimi giyip belime renkli kemerimi de taktım mı tamamdır. Evden çıktım şuan servise yetişmek için koşuyorum. Her sabah aynı durum ve bana kimbilir neler söylüyorlardır, aman ne olacak canım sanki ayakta bekliyorlar. Şirkete geldim herkes yine pek bir suratsız en iyisi kendi işime bakayım bu aralar şirkette durumlar karışık zaten. Bilgisayarımda kendi işlerimle uğraşırken birden Salih seslendi birşey sormak istiyor herhalde, neyse gidip bakayım benden büyük sonuçta saygı göstermeliyim. "Efendim Salih abi"
"Suveyda bu siparişleri takip etmeni istemiştim hatırlıyor musun?"
" Haa evet ben hazırladım kutuyu sana getireyim."
Off getireyim dedim de pek bir ağırmış nasıl taşıyacağım, en iyisi sürükleyerek götürmek.
" Suveyda Söyleseydin ya ben getirirdim neden zorlanıyorsun."
"Yok ya zorlanmadım ne olacak benim işim bu"
Salih abinin yanında biri mi var o kim ilk defa görüyorum Allah Allah kalbime ne oluyor benim ya tövbe Yarabbi böyle hızlı atmak nedir böyle. Salih abi ile arapça konuşuyorlar herhalde türkçe bilmiyor.
"Suveyda"
"Efendim Salih abi"
"Yok sana birşey söylemedim o senin ismini sormuştu ona söyledim"
" Haa peki tamam"
Neden ismimi sordu acaba merak ettim şimdi, neyse ben işime döneyim yanlış anlamasınlar.
Ne yorucu bir gündü ya eve gidiyor olmak ne kadar güzel...

Akşam yemeğimi yedikten sonra instagramda biraz dolaşıyordum ve bir kişinin beni takip etmek istediğini gördüm. Arapça yazıyor ve profili gizli bir dakika bu sabah şirkette adımı soran çocuk bu ismi Yusuf'muş ay ne yapayım kabul etsem mi. Ama ben erkek takipçi kabul etmiyorum ki, en iyisi geri çevirmek. Ben biraz kitap okuyayım sonra uyurum.

Allah Allah ben bu isteği geri çevirmiştim tekrar mı gönderdi acaba, aa gerçekten de tekrar göndermiş ay kalbim heyecanlandı yine. Ne oluyor bana böyle ya kendine gel Suveyda. Sen hatalar yapmış bir insansın bundan sonra bir erkek dahi olmayacak hayatında saçmalama. Ve bu bambaşka bir adam hem aynı dili bile konuşmuyorsunuz. Hemen isteği geri çevir ve eminim bu sefer anlayacaktır.
Uyu artık kafan iyice karıştı senin sabah ola hayrola...

Günaydınn yine bir şafak operasyonu ile işe gidiyoruz. Bugün erken hazırlanmalıyım artık serviş şoförü beni almadan gidecek buna eminim. Bugün mavi elbisemi giyeceğim altına da bordo converse ayakkabılarımı ve bordo şalımı takarsam uyumlu olacaktır. En sevdiğim şey elbise giymek çok rahat ve kendimi içinde gizleyebiliyorum, en güzel tesettür.
Allah'a şükür bugün erken hazırlandım servis beni değil ben onu bekliyorum, geldi sonunda üşümeden bindim.

Ay ne kadar çok mail birikmiş ne zamandır açmıyorum en iyisi bugün bu işlerle uğraşayım. Şu taraftan gelen Yusuf değil mi!! Suveyda sende hemen adınla hitap etmeye başladın çocuğa azıcık edep ya hemen tanıyormuş gibi davranmasana. Aa bana doğru geliyor o galiba ay dur fark etmemiş gibi yapıcam göm kızım kafanı bilgisayara deve kuşu taktiği sakın kaldırma kafanı. Allah vallaha da bana geldi tepemde dikiliyor artık kafamı kaldırayım dimi ayıp olmasın galiba birşey isteyecek yoksa niye gelsin yani.
"Ee şey pardon bakabilir misin"
Ay türkçe konuşuyormuş o ama yavaş konuşuyor biraz aksanlı olsun canım yinede anlaşılıyor ne demek istediği. Sen çocuğa cevap versene içinden kendi kendine konuşmak yerine, aman be sus sende bi arkadaşım sen varsın zaten kendi kendimle kavga ettirme beni.
S" Efendim birşey mi vardı?"
Y"Kıt bant var mı?"
S"N-e ne var mı ?"
Y"Kığt bant"
S"Gerçekten anlayamadım pardon"
Eliyle bişey gösteriyor çocuk onu anla bari
S" Hee kağıt bant mı istiyorsun"
Y"Heh Elhamdulillah evet evet o"
S"Bende var ama 1 tane sana veremem çünkü kullanıyorum"
Y"Başka var mı?"
S "Bilmiyorum başka birisine sorabilirsin istersen"
Yüzüme bakıyor acaba anlamadı mı ne yapıcam şimdi dur yardım edeyim bari çocuk tepemde dikilip beni izliyo
S "Tamam gel benimle"
Şurada var 2-3 tane 1 tanesini vereyim bari, a-aa hepsini aldı valla tövbe bize kalmadı ama anaa valla aldı gidiyo bide teşekkür etti ona verdim sanki hepsini. Neden böyle yaptı ki şimdi yüzüde kıpkırmızı oldu, utandı mı acaba o yüzüme bakamadan kaçıyormuş gibi gitti. Ama bende biraz soğuk insanım korktu galiba benden normaldir yani erkek biriyle konuşurken her zaman gardımı alırım. Neyse ben işime döneyim ne yapabilirim beni tanımadan yargılamaz herhalde...

Yabancı AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin