Kapitel 4

53 2 1
                                    

(Inte igenom läst)
~Amys perspektiv~

Där inne i rummet framför mig var det tomt. Jag blev ledsen och lite besviken. Dom kanske inte ens kommer, vad hade jag trott. Jag sprang gråtandes in på toan och gjorde det jag alltid gör skär mig. När jag var klav gick jag tillbaka till kontoret. En lapp låg på bordet, låg den där förut? Tänkte jag för mig själv. Jag gick fram och tog upp lappen. På den stod det:

"Hi, Go out on the playground or whatever it is and look on a bench for a new paper! Xoxo"

Jag stoppade ner lappen i fickan och gick ut till bänken i trädgården eller vad det nu heter.

Jag sprang fram till den när jag såg att där låg en liten vit sak. Väl framme tog jag upp nästa lapp och läste:

"Now we will tell u what to do next, go to the big tree and under it you found a new paper! X"

Jag gick till det stora trädet och mycket riktigt under den låg nästa lapp/ledtråd.

"Go to the backyard and before you go around the corner screen that you are there and close you eyes and someone will help you to us! See ya bae! Xoxo"

Nu kutade jag för livet till det där jävla hörnet, blundade och skrek:

"I'm Here now!" Snabbt som ögat höll någon i min arm. Jag gick framåt , personen stannade och så jag.

"Open you eyes on three, one, two, three!" Sa flera personer i kör. Jag öppnade snabbt ögonen och där var en stor picknick. Och....ONE DIRECTION!!!! Jag började gråta tårarna bara rann och rann. Harry ställde sig upp och gick fram till mig.

"It's ok we are going to help u, honey!" Sa han med sin raspiga, sköna, djupa, sexiga röst. Jag nickade bara och kunde inte röra mig ur fläcken.

"Come Here!" Niall och klappade i sitt knä som om att JAG skulle sitta där. Jag gick sakta dit. Och satte mig ner i hans knä.

"How're U babe?" Frågade han gullit och omtänksamt.

"I'm chocked and happy!" Sa jag och log stort.

"I'm starving should we start eating?" Frågade Niall och jag började fnissa. Jag nickade och drog upp ärmarna på min tröja. Inget smart val alla kollade chockat på mig jag kollade på mina armar och drog snabbt ner ärmarna igen.

"Oh no!" Sa Liam och drog upp dom igen. Jag bara satt och kollade ner i marken.

"Stop doing this we are Here To help you, sweetie!" Sa Liam och kollade oroligt mot mig.

"My life is maybe better but it's not good yet!" Sa jag och suckade.

☆älskar er alla kommer förhoppnings vis ett kapitel till i morgon!☆

Just like DianaWhere stories live. Discover now