A csókja

669 31 5
                                    

Sasuke:

Reggel mikor felkelltem Naruto még aludt, innen egy picivel több idő lesz amíg beérünk a suliba szóval nem hagyhatom sokáig aludni. Viszont Natutonál nincs itt semmilyen sulis cucca ezért majd el kell mennem hozzájuk, hogy idehozzam. Lassan ki kelltem az ágyból, hogy ne keltsem fel, felvettem az egyenruhám majd megmosakodtam felvettem a cipőm és gyorsan oda mentem Narutóék házához, csak reménykedni tudtam, hogy nincs itt senki de, hamar rájöttem, hogy üres a ház. Bemásztam az egyik ablakon ami csak egy kicsit volt nyitva de átnyúltam és sikerült kinyitnom úgy, hogy be is férjek. Ahogy elnézem ez pont Naruto szobája, kupis, tele van videójátékokkal és képregényekkel. Bepakoltam a táskájába azokat a füzeteket, könyveket amik kellenek, meg az egyenruháját.
Mikor ez megvolt vissza mentem Narutohoz, persze még mindig aludt. Pedig ideje lenne felkelltenem. Leültem az ágyra majd megsimítottam az arcát, olyan aranyos ilyenkor. Tegnap, nem is tudom hányszor akartam megcsókolni de, szerencsére mindig észbe kaptam. Nem tudom mitörtént volna akkor ha megteszem...

- Sasuke. -nyöszörögte,ezzel kirántott a gondolataimból.

- Jó reggelt. -mosolyodtam el halványan.

- Jó reggelt. -ült fel. - Mennyi az idő? -dörzsölte meg a szemeit.

- 5:45.-mondtam mire felém kapta a fejét.

- Micsoda!? Én még alszom. -dölt volna hátra de a hátához tettem a kezem ezzel megtartottam.

- Sok idő mire innen beérünk azért kellett ilyen korán kelned.

- Ahhh jó értem, hol a fürdő? -kérdezte mire rámutattam az egyik ajtóra.

Felállt majd bement a fürdőbe és becsukta az ajtót. Hátra döltem és csak a plafont bámultam.
A pulcsim...olyan jól áll neki.
Valahányszor a szemeibe nézek egyből jobb kedvem lesz, ha meglátom mosolyogni a szívem majd kiugrik a helyéről. Hogy tudok ilyet érezni iránta? Senki iránt nem tudtam még így érezni de, ő neki egyből sikerült ezt kihoznia belőlem.
Mikor végzett felültem mire ő leült mellém.

- Ez a te házad? -kérdezte mire ránéztem.

- Igen és ezen kívül még van egy, miért? -tettem fel most én egy kérdést.

- Melyik van messzebb?

- A másik az sokkal meszebb van, nem is a faluban.

- Értem, csak kíváncsi voltam. -állt fel mire én nem néztem rá mert tudtam, hogy öltözni fog.

Miután felöltözött én is felvettem a kabátom majd elindultunk az iskolába.

- Mivel kell mennünk? -kérdezte.

- Metróval és nagyjából 40percet kell utaznunk onnan már csak sétálni kell. -erre már nem mondott semmit viszont párperc múlva felhozott egy másik témát.

- Ma is...aludhatok itt veled? -kérdezte mire felé fordultam, a feje le volt hajtva és láttam, hogy enyhén piros az arca.

- Persze ha szeretnél. -válaszoltam.

- Köszönöm. -mondta.

Az út további része csendben telt viszont amikor felültünk a metróra párperc elteltével Naruto a fejét rádöntötte a vállamra, először meglepett aztán átkaroltam így a feje már a mellkasomon volt. Miért érzem úgy, hogy nem helyes az amit csinálok? Miért engedem magamhoz ilyen közel? Pedig tudom, hogy bárki bármikor megláthat és baj lehet belőle. De mégis nem akarom elengedni mert olyan jó ilyen közel lenni hozzá. Elkezdtem simogatni a haját mire ő mégközelebb jött hozzám, halványan elmosolyodtam a cselekedetétől.

Az életem árán is - SasuNaruМесто, где живут истории. Откройте их для себя