☆3☆

107 6 0
                                    

"Pacify her, she's getting on my nerves"

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

"Pacify her, she's getting on my nerves"

☆☆☆

Éppen az igazak álmát aludtam hónapok óta először mindenféle rémálom nélkül, mikor a fejem alatt a telefonom vadul csörögni kezdett. Morogva kezdtem el matatni a párnám alatt mire végre megtaláltam a készüléket. Nem tudtam elolvasni, hogy ki hívott mivel épp akkor nyitottam ki a szemeimet, így csak sóhajtva nyomtam a zöld gombra.

-Igen? - szóltam bele rekedt hangon.

-Csak nem most tértél magadhoz? - röhögött fel Clint a vonal másik oldalán.

-Neked is jó reggelt. - dörzsöltem meg a szemeimet.

-Zavarok? - kérdezte.

-Mostmár úgysem tudok visszaaludni úgyhogy mondjad. - nyöszörögtem. 

-Van valami híred róla? - kérdezte hirtelen mire egyből felébredtem.

-Nem. Neked? - ültem fel.

-Negatív. Hetek óta semmi. - mondta halkan.

-Ez igazából nem meglepő. Volt már ilyen. - tördeltem az ujjaim.

-Mivan ha megtalálták? - sóhajtott fel.

-Esélytelen. Sőt inkább lehetetlennek mondanám. Ne aggódj nem akarják annyira megtalálni, mint mutatják. - mondtam halkan, hogy nehogy véletlenül meghallja valaki ha éppen a szobám előtt jár.

-Tudom. Beszéltem Nat - tel erről. Sajnálja. Őszintén. - mondta.

-Mostmár késő. - sziszegtem.

-Dove próbáld meg legalább egy kicsit értékelni ezt legalább. Tudod, hogy nem mindegyikünk vallaná be. - mondta.

-Persze, igyekszem. Talán igazad van és félreértettük a dolgokat. - vakartam meg a tarkómat.

-Beszélj vele, jó? - kérte.

-Mindenképpen. Ideje lenne letisztázni. - húztam el a számat.

-Szólj ha van valami. - mondta, majd a választ meg sem várva letette. 

Morogva dobtam le magam mellé a készüléket. Sok minden kavargott a fejemben egyszerre. Valahol tudtam legbelül, hogy Nat sohasem akart volna rosszat egyikünknek sem. Az nem ő lett volna. Közben valamiért mégsem tudtam elhinni. Nem ment. Pedig annyira egyszerű lett volna. Hirtelen kopogásra kaptam fel a fejemet. Nagyot sóhajtva keltem fel az ágyamról és csoszogva indultam el kinyitni az ajtót. 

-Szia. - mosolygott le rám Steve.

-Szia. - ásítottam.

-Felkeltettelek? - kérdezte. 

-Nem, dehogyis. Miben segíthetek? - tettem keresztbe a karjaimat.

-Igazából semmiben, csak gondoltam megkérdezem, hogy hogy vagy. - vakarta meg a tarkóját.

Avengers - You Are My DestinyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora