1.Bölüm 🕊️

23.7K 503 405
                                    

İyi günler canlar yeni Kurgumuzla baş başa bırakıyorum sizi oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum 😘öptüm iyi okumalar.

Asena mira korkmaz 🖤

Sunar...

🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀

" Hestırke çawemın bûne barane"

( Gözlerimde yaşlar yağmura döndü... )

🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Mira'dan

Yaktın beni abi yaktın 100 bin TL nee? . Şuanda odamda oturmuş ne karar verileceğini bekliyorum. Abim Asaf Mardinli Şirwan aşiretinin kızı mineyi kaçırmış. 3 kere istemeye gitti babamgil bir sürü aracı gönderdi. Ama abisi ben Samsuna kız vermem demiş.

Neymiş aşiret değilmişiz, neymiş kız istemiyor muş falanda filan. Ulan kız istemiyordu da abime niye kaçtı şimdi sanki saçından tutup da getirdi abim te allahım yaa. Bir erkek sevmesi için onların lügatında aşiret mi olmak zorunda anlamıyorum. Babamgilin söylediğine göre aslında babası ve annesi razı olmuş kızı vericek ler miş ama o en büyük, taş kalpli abisi vermemiş. Arkadaş bu devirde sevmekte suç.

Ahh bunlar neye karar veriyor ki?

En fazla 100 bin paşlık parası istiycekler bitti.

Neyse bende ineyim aşağı bir su içeyim 100 bin liranın üstüne. Güzel Bir soğuk su gider.

Aşağı indim, mutfağa doğru yol aldım. Mutfağa giden yol, büyük salonun önünden geçiyor. Halla konuşuyorlar yaa halla ne konuşuyonuz ki?

Küt diye söyleyin 100 bin TL diye.

Olsun bitsin arkadaş ne uzattınız.

Hiyğğ o kenarda oturan kızgın boğalar kim loo?

Yoksa kızın abileri mi?

Bence kızın abileri olabilir çünkü abimi yiyecek gibi bakıyorlar.

Lan bu kapıyı kırarcasına hangi ahmak çalıyor.

"geldim geldim patlama"

Kapıyı açtım bianda içeri, kenara itilmem bir oldu.

"çekil" diye bağırdı pardon kükredi. Bende önüne geçip

"hop hop ne oluyor siz kimsiniz? Burası yol geçen hanımı?" dedim. Allahım o nasıl bakmadır. Bu şimdi ecelin derse hiç şarırmam.

"ecelin" dedi. ohaa lan kulağım sağır yaa zaten benim biraz daha bağır. Hızlıca içeri geçti ve bağırma sesleri geldi.

Annem" yavrum, yavruma dokunmayın acıyın, etmeyin yapmış bir hatta ne olursunuz acıyın, affedin "

anne bu dağ ayılarına ne yalvarıyon yaa alt tarafı 100 bin TL istiycekler bitti. Bianda içeriden silahın ağzına mermi verme sesi geldi.

Sonra o az önceki dağ ayısı" Öldürüyüm mü? Lann Hee Öldürüyüm müü? Söyle lan söyle lann" diye yine kükredi. Sonra yaşlı ama dinç kaba kendi lehçeleride Bir ses duyuldu

"oğul indir o silahi ne edeyisen, o senin bacındır"

Sonra onun gibi lehçeli konuştu dağ ayısı birde, Kürtçe konuştu galiba tahminen tam anlamadım.

" Bav bu başımızı bi erdê re eğdi,Dawî mirin dir. "

What didin gülüm? Ne dedi bu yavv anladıysam İngiltere kraliçesi olayım.

allahım inşallah olurum amin.

Bir süre sonra yine bir ses duyuldu. Bu babamdı konuşan.

" Ölümden Başka yolu yok mu? Derman"

Allahım kapı dinlemek günah ama valla çok önemli lütfen günah yazma Aminn.

Sonra o bariton sesli adam konuştu.

"Vardır,osman bey vardır. Berdel vardır. Kabul ederseniz."

Ne ölümü yağğ kim ölüyor?

Bunlar sadece 100 bin TL istemiycekler mi?

Berdel ne yaağğ ne diyor bu adam. Allah Allah.

Sonra babamın sesini duydum.

" Berdel nedir? Derman bey"

O derman denen adam konuştu, galiba kızın babası o.

"senin kızınla benim oğlum evlenecek"

Bianda ne duyduğuma şaşırıp "neeeeeeeeeeeee" diye bağırdım. Hemen içeri girdim.

" Ne diyorsunuz siz yaağğ asla, evlenmem ben bu adamla asla"

Yanımdaki dağ ayısı şöyle küçümser gibi baktı bana birde kardeşine baktı. Sonra

"Kabul" dedi.

Ne dedi o kabul mü? Kafayı mı yedi bu adam duymadı mı onunla evlenmek istemiyorum. Hemen bende

" Hayır seninle evlenmek istemiyorum" dedim. Dağ ayısıda

" İster iste, ister isteme, umrumda dahi değil. Karar böyle verildi, böyle uygun görüldü bitti. Evleniyoruz."

Ne diyor bu adam yaa kafayı mı yemiş bu? allahım bana sabır ver yarrabim.

" Asla dedim yaa asla, asla, aslaaa"

Sesim biraz yüksek çıkmış olabilir. Dağ ayısı yine kükredi.

" Bağırma bana!! Sana fikrini soran olmadı."
Elindeki siyah müthiş kaplamalı silahı abime tutarak.

" O zaman tamam. evlenmiyoruz. Sen diğer seçeneği seçiyorsun anladığım kadarıyla."

Silahın emniyetini indirerek

" Doğru mu anladım? Küçük hanım"

Bu, bu adam çok ürkütücüydü, acımasız dı. Rabbim ben ne yapıcam. Bianda ağlayan annemin sesi duyuldu.

" Tamam berdel kabul. Yeterki indirin şu silahları, zaten oğlum kötü halde, elleriniz kırılsın nasıl vurdunuz Hee nasıl"

Annemin dediklerine mi şaşırayım, yoksa daha yeni farkettiğim ağzından burnundan kan gelen abime mi?

Babam" Tamam berdel kabul alın kızımı gidin evimden"

"neeeeeeeeeeeee ne diyorsun sen baba?" dememle, Bian da o dağ ayısı kolumdan tutup sürüklercesine evden çıkartı, arabanın ön kapısını açıp resmen koltuğa fırlattı.

Sonra arabayı dışarıdan kitlendi, ben kapıyı açmaya çalışıyordum ama nafile. arkaya 2 yaşlı bayan ve bir kız bindi. Artık cama elimi vurmaktan ellerim acıdı. Dağ ayısıda arabaya bindi ve en son kapının yanındaki ağlayan babamı gördüm. O kadar hızlı kullanıyordu ki arabayı sanki kaza yapmaya yer arar gibi, keşke kaza yapsakta kurtulsam.

"Durdur arabayı hemen inicem" diye bağırdım ama durmadı. Daha fazla hızlandı ben yine
" Sana diyorum durdur şu lanet arabayı" diye bağırdım ama yine durmadı.

Artık çok sinirlenmiştim direksiyona yöneldim. Bianda yüzüme gelen tokatla cama savruldum ve "suuss tamam mıı suus" diye kükremesiyle, mecbur susmak zorunda kaldım.

Ağzıma gelen metalik tatla elimi dudağımın kenarına koyduğumda acıdı. Elime baktığımda kanı gördüm. Dudağım kanıyordu. sessizce ağlayarak başımın ağrısıyla ve yanağımın acısıyla uyuya kaldım.

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Selam canlar önceki bölümleri sildim çünkü yanlış yazmışım🤭sağolsun bir arkadaşım uyardı teşşekür ederim. Yeni konumuzla baş başa bırakıyorum sizi yorumlarınızı bekliyorum hadi bakalım.

Tik tok= Asenamirakorkmaz

İnstagram= Asenamirakorkmaz

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️











Acımasız Berdel(+18) Düzenleniyor Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin