Oude fabriek Oude fabriek

60 5 2
                                    

Ik loop de school binnen, ik heb mij gescheurde broek aan met een zwarte sweater, en mijn zwarte doctor Martins. ik zoek mijn vriendinnen, o daar staan ze, ik zie ze staan in een hoekje van de aula, ik loop naar ze toe, "Haay " ik geef ze allebij een knuffel, "waneer gaan we er weer op uit girls" Hanna een van van mijn vriendinnen , (ja ik heet het zelvde als mijn vriendin) "ja ik heb wel weer zin" "ik weet nog wel een oude fabriek" zegt daphne "ja doen we dat, na school bij fietsen hok oki tot dan " en lopen allemaal naar onze eigen klas lokaal jammer genoeg zit ik niet bij daphne en hanna in de klas.
..Na school..
Ik loop naar mijn fiets was echte saaie dag " hoi" ik geef ze een knuffel " zullen we dan maar gaan ik weet de weg maar eerst omkleden" "oki komen jullie straks bij mij" vraag ik. ze knikken " doeii tot zo" ik zwaai nog even en rij dan naar huis
Thuis aangekomen ren ik de trap op eerst om kleden, ik loop naar mijn kast en pak een zwarte broek, zwarte rugzak met franjes, zwarte vest met glitters, en een zwarte muts met glitters, zwarte martins, maak me beetje donker op, allemaal wel een beetje zwart maar dat hoort er bij, ik hoor de bel gaan . ik ren naar beneden, daar staan daphne en hanna ook allebij in het zwart ik moet lachen "zullen we dan maar gaan" "jaaa" roepen ze. Tegelijk en we liggen in een deuk, we stappen op de fiets onderweg kletsen we gezellig, "kijk daar is het" roept daphne, het ziet griezelig en verlaten uit. maar wel spannend "brrr" "wel spannend " zegt hanna we zetten onze fiets tegen het hek en lopen zachjes door het hek heen. bij de deur aan gekomen, ik geef een ruk aan de deur "volgens mijn zit hij op slot" "ja dat denk ik ook" "daar weer ik wel wat op" zegt hanna en haalt uit haar zwart gebloemde rugzak een klein soort ijzeren sleutel vormpje, net toen ze hem er in wou steken ging de klink van de deur naar beneden, we schrokken ons rot en renden snel de bosjes in, we keken stil naar de deur die nu open ging er kwam een gespierde kale man uit de deur"iel die ziet er eng uit" fluisterd daphne "ssttt straks hoort hij ons nog" de man loopt naar het hek er komt een zwarte grote auto aangereden er stappen vier mannen uit de achterste mannen houden een klein kind stevig vast waarvan de hadden vastgebonden zijn en de mond dicht geplakt we kijken naar de mannen met open mond ze lopen het gebouw in en de deur wordt dicht gesmeten" o wat zielig volgens mij is dat jongetje nog maar tien" " ja we moeten hem redden zegt daphne " morgen na school zullen we dan kijken wat we kunnen doen" vraagt hanna "ja maar dan neem ik wel een mes mee" we rijden stil naar huis, morgen word denk ik wel eng maar dat heb ik over voor dat jongetje ...

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Apr 14, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

DetectiveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu