kemal

51 0 0
                                    

Her sabah olduğu gibi o sabah ta aynı şekilde uyandım hiç bişey fark etmeden yorgun bir yaz sabahı ve okula gittmem gerek ama ben geç kaldım hemde okulun daha ilk günü üniversiteye başlayan insanlar genelde ilk gün diye heyecandan uyuyamaz erken kalkar tabi bende hiç bi şekilde birşey olmadı neyse adalet okuyorum ben bu bolumu de nasıl kazandım hala farkında değilim neyse üstüme bir gömlek altima bir sort gecirdim gidiyorum okula saclarimi falanda yapmadim zaten gec kalmsiim neyse ışte girdim okulun içinde kızlar fondotene kafa atmis bir sekilde saclar baya ozene bezene yapilmis neyse ben kantine gittim kendime tost yaptırdım bol mayonezli tabikide onu üstüme döktüm neyse kalktim peçete ali cam ve aldimda ve geri döndüğümde masamda biri yayılmış üstelik telefonumda elinde ekran kilidini açmaya calisiyo pardon burda ben oturuyodum dedim ama artık ben oturuyorum dedi ukala bir sekilde baya bakistik biz neyse ben çantamı aldım tam giderken hem çirkin hem sınırlı dedi geri döndüm ve ona hiç bişey söylemeden yoluma devam ettim ve kolumu biri cekistirdii döndüm ve yine o bana bagirmicakmisin yada kizmicakmisiniz dedi bende hayır dedim özür diledi yine cevap vermedim tabi derse girdim hoca daha girmemiş oturdum bi kızın yanına tanıştık melda adı zaten evlerimiz de yakınmış kızla baya yakinlastik neyse hoca geldi bi baktım ki bu benim kantinde masama oturan benden özür dileyen oo ışte o tabi ben yok be hoca değil o derken adam kendini tanıtmaya başladı tabi ben şok oldum ışte kendini anlattı izmirliymis falan tabi ben adamın yüzüne hiç bir sekilde bakamadım hepinizin iyi bir adaletci olacağınızı biliyorum falan derken yanıma geldi ve adalet ne dedi bana bende cvp vermedim neyse ders bitti ve biz eve gittik meldayla anlaştık aynı saate gidicez yarın buluşup tabi bn tam yatarken whatsapptan bir mesaj geldi bu hocaydi okul bilgilerinden bulmuş neyse iyi geceler suskun kız yazmış ve ben görüldü yaptım yine cevap vermedim suan üniversiteyi bitireli 6 yıl oldu su an bi avukatım melda su an en yakın arkadaşım yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmez neyse benim su hoca vardı ya adı kemal biz evlendik hem e vliydim hem okudum üniversite 3 te evlendik ve bir gün bana bi istek üzerine bir öğrencinin başka bir arkadaşı ile kavgası sırasında hocayı bicakladigini ve hocanın olduğunu öğrendim ve çocuğa avukatlik ettim evet düşündüğünüz gibi ölen benim kocamdi ve benim bundan 3 saat sonra haberim oldu ve 3 yaşında bir oğlum var..........

3 KisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin