Nečtěte to, pokud je vám život milý. 15+
Byli jste varováni:D
Jeden stream. Jeden hloupý, debilní a úplně zbytečný stream. Kdyby se tenkrát nerozhodla na něj přijít. Kdyby tenkrát nenapsala nic do chatu. Litovala toho, byla na sebe naštvaná a proklínala všechno na světě, že byla tak hloupá a nechala se ukecat.
Praha se pomalu začínala připravovat na noc. Lampy začaly osvětlovat chodníky a cesty. Dívka zahalena do černé mikiny pomalu kráčela po chodníku směrem k baru. Tedy, bar to úplně nebyl, ale alkoholu tam zajisté nebylo málo. Pozorovala tmavý chodníček pod sebou a psychicky se připravovala na něco, spíše na někoho, komu už za pár minut bude muset čelit.
Abyste pochopili. Zhruba týden zpátky, těsně po půlnoci, dívka zabloudila na stream. Na twitchi. Streamoval Gejmr, ale dnes zde měl neobvyklého hosta. Pro dívku však dobře známého. Magiho neboli Honzu. Dívka jako vždy pozdravila kluky a zaposlouchala se do sametových hlasů obou chlapců. Stream probíhal v pohodě, později však oba chlapci začali vymýšlet opravdu hlouposti. Paule to nevadilo, upřímně se bavila nad záchvaty smíchu Gejmra a nad rádoby chytrými poučkami Magiho. Co ji však překvapilo, bylo to, že ji oba kluci dnes až nezvykle rychle odpovídali na její dotazy, otevřeně s ní komunikovali a bavili se. Byla to zábava, do doby než Magi pronesl tu hloupou větu. ,,Hej ale byla by sranda kdybysme se třeba o něco vsadili ne Paulo?'' Ne. Opravdu to sranda nebyla. Teď se za to proklíná. ,,Hej'' Napsala tenkrát do chatu. A tak se vsadili. Nesmyslně. Pokud kluci hru vyhrají, sejdou se. Všichni tři. A oni vyhráli.
Paule přejel mráz po zádech. Každou chvíli se jí měnily pocity. Chvíli se proklínala do dne, kdy se narodila, chvíli byla natěšená jak malé dítě. Jedno ale bylo jisté, byla nervózní.
Dívka došla k místu určení a rozhlédla se kolem sebe. Když však nikoho nezahlédla, podívala se na hodinky. 22:28. Je tu o dvě minuty dřív. Trhaně se nadechla v moment, kdy jí něčí ruka jemně přistála na rameni. Otočila se a před sebou spatřila bruneta, zhruba o hlavu vyšší než ona. ,,Paula, viď?'' Usmál se na nic. Vedle něj se objevil další brunet. Jeho vlasy však nebyly úplně hnědé, místy je měl velmi světlé a kdyby je zkoumala pozorněji, našla by i pár blonďatých pramínků. ,,J-jo to budu já'' usmála se Paula nazpět. ,,Jsem Honza, tohle je Michal'' ukázal Honza na nižšího z dvojce. ,,Paula, ale to už víte''
Trojce ještě hodnou chvíli stála před barem a seznamovala se. Když jim však studený vítr, jež v tuhle pozdní hodinu začínal nabírat na intenzitě, naznačil, že by asi měli jít dovnitř, odebrali se všichni ke vstupu. Bar byl rušný, osvětlený barevnými let světly a hlasitá hudba je přímo bila do uší. Michal se ihned odebral k baru s úmyslem objednat všem pitíčko. Pobídl Paule, aby se posadila vedle něj. Ta tak učinila a Honza si zabral místo vedle ní. Před trojici přistály tři panáky vodky. Paula lehce protočila oči. Neměla tvrdý alkohol ráda. Daleko raději by si dala víno. Ale nemělo smysl odmlouvat. Na ex ho do sebe tedy kopla, kluci po ní postup zopakovali. Po pár dalších panácích už se zvesela bavili. Ze začátku o hloupostech, později zvážněli.
,,Věděl jsem, že jsi sexy už jen podle fotek, ale takhle naživo jsi ještě nádhernější'' věnoval jí Honza úšklebek. Michal vedle něj nepatrně kývl hlavou. ,,Díky, taky nejsi k zahození'' zašeptala Paula zběžně. ,,Musím si odskočit'' Michal se urychleně zvedl a s těmito slovy zmizel v davu vlnících se těl na parketu. Paula i Honza unisono pozvedli obočí. Vypadal jako by za někým spěchal. ,,Myslíš, že za někým šel?'' Podívala se Paula na Honzu. ,,To nevím, ale vypadalo to tak'' odpověděl Mejdr. ,,Když jsme tu zůstali sami, co si jít zatančit?'' Lišácky se na ni usmál. Paula přikývla a seskočila z barové stoličky. Ovšem díky množství panáku jež vypila za pomocí Gejmřeje, se ji zamotala hlava a nebýt Honzových fotbalových, rychlých reflexů, ležela by rozpláclá na zemi. ,,Díky'' podívala se na něj. Ten ji věnoval šibalský pohled a následně ji postavil na nohy. Oba se vydali do středu parketu.
Byli hudbou naprosto omámeni. Jakoby nic kolem neexistovalo. Jakoby tady byli sami. Jen oni a hudba. Pohybovali se do pomalého rytmu a vzájemně si hleděl do očí. Byli tak blízko. Tak blízko, že by stačilo jen..
Paula slabě vydechla, když si ji jeho ruce přitáhli blíž a jeho teplé rty se dotkly těch jejích. Líbali se pomalu, ale přesto s obrovskou vášní a touhou. Jeho ruce pomalu sjeli na její zadek a slabě ho zmáčkly. Paula se slabým vzdechem zaklonila hlavu. Honza tak dostal přístup k jejímu krku, který ihned začal obdarovávat polibky. Paula se po chvíli odtáhla. ,,Copak?'' Podíval se na ni zadýchaně. Jeho oči byly temnější než obvykle. ,,kousek odtud mám zarezervovaný pokoj'' pousmála se. I její oči byly temnější. ,,Tak to bychom měli vyrazit ne?'' Chytil ji za ruku a táhl ji ven z klubu.
Jindy 10 minutová cesta, teď trvala skoro 20 minut. Cestou si vyměnili pár polibků a doteků a tak se jim cesta lehce prodloužila. Sotva za sebou Paula zavřela dveře, už na ně byla přimáčknuta Mejdrovo tělem. Přišpendlil jí ruce nad hlavu a políbil ji. ,,Nelhal jsem'' pískl mezi polibky. ,,Cože?'' Dostala ze sebe Paula, když se oba nadechovali. ,,U baru jsem řekl, že jsi sexy. Nelhal jsem. Jsi tak zatraceně sexy, že bych z tebe to oblečení nejraději ihned strhal'' podíval se na ni. ,, Co ti brání?'' Zapředla mu Paula do ucha. O vteřinu později už byla vtáhnuta do ložnice.
Položil ji na postel a opět políbil. Polibky putoval až ke krku, kde se zastavil. Triko mu zavazelo. Sundal jí ho a polibky směřoval níž. Zbytek oblečení bylo dole téměř ihned. Paula hlasitě vzdychla, když dole ucítila tlak. Honza svými prsty v čím dál rychlejším tempu pohyboval dovnitř a ven a doslova si užíval její vzdechy, jež se linuly pokojem. Paula cítila, že se blíží k vrcholu samotného blaha. Už se chystala uvolnit, když ucítila prázdno. Zmučeně vydechla, ale výdech byl nahrazen vzdechem, když v sobě ucítila něco mnohem většího než prsty. Oba si připadali jako v sedmém nebi. Oba na to tak dlouho čekali. Stačilo pár dalších přírazů a oba naráz, s výkřikem jména toho druhého vyvrcholili.
Honza se svalil do přikrývky, Paulu stáhl na svou hruď. Oba chvílí nehnutě leželi. Vychutnávali si přítomnost toho druhého. Až po nějaké chvíli si Paula odkašlala. ,,Nechali jsme tam Gejmra'' pohlédla Honzovi do hnědých duhovek. ,,Však on si poradí, jsem si jistej, že se dobře baví'' pohlédl na Paulu. ,, Teď už spi'' cvrnkl ji do nosu a sám zavřel oči. Oba se za malou chvíli vydali do říše snů.