Ajunseram acasa si stateam in pat cu fata
la tavan,iar in mintea ma statea numai baiatul acela, chiar daca abia ne-am cunoscut era ..nu stiu..parca avea ceva aparte.
Imi iau telefonul de pe noptiera si vad ca aveam mesaje de la eun-iiConversatie
Cu cine ai iesit
Ce? Tu de unde stii ?Serios? Cum sa nu stiu eu ?
mi-a spus mama ta ,am fost la tine,am vrut sa iesim ,dar aveai deja planuri 😂Serios acum cu cine ai iesit ?
E un baiat ,adica un coleg ,e nou si a venit la mine acasa,am mers si ne-am plimbat in parc,nu e nimic nemaipomenit,am ieșit ca prietenii
Su-mi,de unde stia unde stai daca e nou?
A intrebat o colega
Aha,ai poza cu el?
Nu
Sa faci rost ,noapte buna
Noapte buna
.....
Ma trezesc din somn pentru ca aud sunetul alarmei exact langa urechea mea. Ma ridic si merg spre baie si observ ca am adormit imbracata si machiata. Oftez lung si incep sa ma pregatesc.
Mi-am luat un trening întreg bej,o geaca maro și o pereche de adidași și am plecat.
PESTE O SAPTAMANA
Eu cu Jungkook am mai vorbit ,e foarte de treaba si amuzanta,chiar prea mult.
.....
Când sa intru in școală îl văd pe Jungkook ieșind dintr-o mașină superbă ,el neobservandu-ma pe mine .
Intru in clasa ,iar imediat după mine și Jungkook.
Avea o bereta pe cap,un trening gri și o geaca neagra pe el.
"Neața"
"Neața" răspund euOra începuse ,iar eu mă simțeam foarte plictisita ,dar de odata simt o mana pe spatele meu mă întorc și îl văd pe Jungkook care îmi spune în șoaptă
"Ce faci după școală?"
"Merg acasă " îi răspund
"Pe la 7 putem ieși? Adică să mergem până la mall dacă mă poți ajuta la ceva ,doar daca vrei .."
"Mhm,nu știu cred că da ,sa vad,te anunț "
"Bine"
Era pauza de la ultima ora,iar eu fiind foarte obosita stăteam cu capul pe banca,dar o vad pe Bora venind spre mine, atunci m-am ridicat și am ieșit din clasa râzând.
Jungkook ma privea abtinanduse sa nu râdă,mă urmase imediat.
"Ce are fata aia?"
"Bora?" răspund eu fiind deodată serioasa
CITEȘTI
Cry of death
Roman pour Adolescents~simteam cum lacrimile îmi curg pe obrajii roșii ,cum frigul își făcea apariția din ce in ce m-ai repede...~