Gözümü yeniden açtım veya açmaya çalıştım ancak karanlığa gözümü açmıştım. Gözlerim bağlıydı. Ellerim ve bacaklarımda. Bunu Barty yapmıştı ve yaparken Bellatrix'in bana uyguladığı can yakan büyü yüzünden bayılmıştım. Soğuktu. Aynı zamanda birinin yürüdüğünü duyuyordum. Üst taraftan gelen bir sesti. Öne doğru gerilmiştim(duvara kolları ve bacakları iki yana ayrı başı biraz öne eğik gözleri bağlı şekilde hayal edebilirsiniz).
Ayak sesleri geliyor yakınlaştı. İyice geldi ve sonunda gözüm açıldı. Başımı kaldırıp baktım. Gelen tabi ki Barty'di.
Barty : Nasıl hissediyorsun?
Diana : Nasıl hissedebilirim? Ha?
Barty : Pek rahat bir pozisyon olmasa gerek.
Sağ tarafa yürüdü ve bir kaç kolu aşağı indirdi. Yavaşça aşağı inmeye, zincirler gevşemeye başladı. Ayaklarımın üstüne yere indim ancak ayakta durmam uzun sürmeden dizlerimin üstüne düştüm. Barty önüme çöküp diliyle dudağını yaladı.(cok iyi)
Beni kollarımın altından tuttu. Yüzüne baktım.
Barty : Ayakta durmaya çalış.
Gülümsemiyordu. Kim olduklarını bilmediğim kişiler beni tuttuklarından beri. Beni ayağa kaldırıp kendine yasladı.
Barty : Hadi. Bir kaç dakikacık dayan.
Beni duvara yaslayıp geri çekildi. Aynı anda içeri Lucius ve Bellatrix geldi.
Lucius : Çıkabilirsin Barty. Eğitimini biz vereceğiz. Sen sadece bakımdan sorumlusun.
Başıyla onaylayıp çıktı.
Bellatrix yanıma gelip yine saçımı kokladı(manyak karı).
Bellatrix : Ahahahha evet! Tam bir Chris kokusu! Mükemmelll!
Lucius : Bellatrix! Geri çekil.
Bellatrix gülümseyerek çekildi. Lucius önüme gelip bana aşağılar şekilde baktı. Daha fazla duramayacaktım.
Lucius : Ayakta durabiliyorsun ha?
Anında yere düştüm. Yer ıslaktı. Zor nefes alıyordum.
Lucius : BARTY! GEL BURAYA! BU 2 DAKİKA DURAMADI!
Barty koşarak yanıma geldi. Kollarımdan tutup beni kaldırdı ve kendine yasladı.
Barty : Dinlenmek ister misin? İstersen eğer Lordla konuşurum.
Başımı salladım. Barty başını arkaya çevirdi.
Barty : Bugün dinlenecek. Yarın gelin.
Bellatrix : Ne! Asla! Lord bunu kabul etmez!
Barty : Konuşacağım.
Voldemort o anda aşağı gelip yaklaştı. Lucius ve Bellatrix hızla geri çekilip saygıyla eğildiler. Barty beni tutmaya devam etti. Lord bizim başımıza gelip baktı. Barty ona döndü.
Barty : Dinlenmesi gerek. Gücünü toplamazsa hiç bir şey yapamaz. Ona bir yatak verelim. Dinlensin. Ceza olarak asarız.
Voldemort : Ona bu şekilde iyi davranırsak bizden olur ve dediğimizi yapar mı Barty? Ha?
Barty bana döndü.
Barty : Ona iyi davranırsak bize karşı tavrıda iyi olur.
Voldemort : Ben tavrını sormadım. Bize katılır mı diye sordum.
Barty ona baktı.
Barty : Lütfen. Lordum.
Voldemort bize korkunç şekilde baktı.
Voldemort : Ona fazla acıyorsun ama o sana acımayacak. Buraya bir yatak koyun. Bugün dinlensin. Yarın akşam yemeğini bizimle yiyecek. Daha sonra ilk ders.
Lord zindandan ayrıldı. Bellatrix ve Lucius biraz daha orada kaldı. Bellatrix sonunda "Hıh" deyip çıktı.
Lucius : Dobby!
Dobby hemen cisimlendi.
Dobby : Emrinizdeyim efendim!
Lucius : Yatak. Buraya bir yatak ile cisimlen.
Barty : Yumuşak olsun.
Lucius "Ha?" der gibi baktı.
Lucius : Yumuşak.
Dobby cisimlendi. Bir kaç dakika sonra tüllü perdesi bile olan bir yatakla döndü. Barty beni kendine iyice yaslayıp kenara çekildi. Zincirlerin hemen önüne yatak koyuldu. Barty beni nazikçe yorganın altına yerleştirdi.
Barty : Rahatça uyu. Sakın korkma. Ben arada kontrol edeceğim.
Başımı hızla sallayıp gözümü kapattım. Lucius zindandan çıktı.
Barty : Ya da vaz geçtim.
Yanıma geldi. Yavaşça yorganın altına girdi.
Barty : Yanında kalacağım. Korkma sana zarar vermem. Benden korkmuyorsun değil mi?
Diana : Neden bana bu kadar yakın davranıyorsun?
Diliyle dudağını yaladı.
Barty : Neden sana iyi davrandığım için beni suçluyorsun?
Başımı iki yana salladım. Derin bir nefes aldı.
Barty : Bak. Diana. Önceden Snape'in baban olduğunu bilmeden önce onun davranışını sorguluyor muydun?
Başımı salladım.
Barty : Peki sebebini araştırıp buldun mu?
Başımı yine salladım.
Barty : Öğrenmen için zaman gerekti. İyileşmen, güçlenmen ha? Haksız mıyım?
Diana : Bunları nereden biliyorsun?
Derin bir nefes daha alıp diliyle dudağını yaladı. Gözüme baktı.
Barty : Zaman geçecek, iyileşip güçlendiğin ve baban gibi kendimi hazır hissettiğim.... Yada ben zaten hazırım, sen hazır hissettiğin zaman açıklacağım. Şuan benden korkuyorsun. Ne kadar öyle görünmemeye çalışsan bile seni tuttuğum zaman titriyorsun. Belki bırakırım diye geriye itmeye çalışıyorsun. Sana yakın olmama izin vermiyorsun. Bir şeyleri öğrendiğin zaman bana aynı şekilde bakmanı istemiyorum. Benden önce korkma.
Bir şeyler vardı. Aramızda bir bağ vardı ve bunu o biliyordu. Nasıl bir bağ ise önce ona hazır olduğumu hissettirmem lazımdı. Ona yaklaştım. Başımı göğsüne koydum. Derin bir nefes alıp dudağını diliyle yaladı. Ardından ayağa kalkıp kendine sigara yaktı. Yatağın ayakucuna oturup içmeye başladı. Bana bakıp gülümsedi.
Barty : Fazla meraklısın Prenses. Maalesef daha hazır değilsin.
Ona sinirle baktım. O ise gülümsedi ve sigarasını içmeye devam etti. Ona sırtımı dönüp yorganı başıma kadar çektim.
Barty : Trip atma.
Diana : Trip atmıyorum burası soğuk.
Barty : Ses tonun öyle demiyor ama.
Güldü. Sigarasını bitirip yanıma geldi. Yorganın altına girip başına kadar çekti. Beni belimden tutup kendine yasladı. Başını omzuma koydu.
Barty : Uyu bakalım Prenses iyi geceler.
Başını dışarı çıkardı ve gözünü kapattı. Bana sarılmayı bırakmadı. Onu itmeli veya yataktan atmalı mıydım? Sonuçta aramızdaki bağ belli değildi. Yani ben bilmiyordum. Bende başımı çıkardım. İyice bana yaslanıp sarıldı.
Barty : Uzun süredir bu şekilde uyumamıştım.
Diana : Ne zamandır?
Barty : Hmmmm emin değilim.
Beni iyice sıkmaya başladı.
Diana : Boğacaksın beni.
Biraz rahat bıraktı.
Barty : İyi mi?
Diana : Evet.
Aniden arkamı döndüm. Diliyle dudağını yaladı. Alnına küçük bir öpücük verdim.
Barty : Şımarıyorsun.....
Gözünü açtı.
Barty :..... Abin gibi....
Geriledim. Abim mi?
Bana bakmaya devam etti. Diliyle dudağını yaladı ve alnımı öptü.
Diana : Abi? Benim abim yok ki?
Barty : Hayır var karşında.
Diana : Nasıl?
Barty : Kısaca. Babam Bartemius Crouch, Güzel bir kadın Agatha Chris, Barda eğlence ve BUM! Ta daaa! Karşınızda Barty Crouch Junior! Ya sen? Sen nasıl kardeşimsin?
Diana : Eeehhm. Hehehe. Kısaca babam Severus Snape, güzel bir kadın Agatha Chris, barda eğlence ve BUM! Ta daaa! Karşınızda Diana Snape!
Güldü. Ardından yeniden alnımı öpüp diliyle dudağını yaladı.
Barty : Artık uyuyalım. Yoksa yarın yine sıkıntı çıkacak.
Yanımda bir aile üyemin olması rahatlığıyla ona sarıldım ve gözümü kapattım.Sabah yanımda kimse yoktu. Zincirle hala bağlıydım. Serbest kalmıştı en azından zincirler.
Yatakta doğruldum. Abim içeri geldi.
Barty : Günaydın! Hızlı olmamız gerekiyor! Kahvaltı masasına seni istiyorlar. Hadi şu kıyafetlerini çıkar ve bunları giy.
Yatağın üstüne simsiyah bir elbise, bolca takı, bıraktı.
Barty : Bellatrix'e sonra teşekkür edersin. Evet acımasız ama o şekilde arkadaşlıktan zevk alıyor. Sol kolundaki bir çiziği gösterdi.
Barty : Bak.
Kolunu çevirip tuhaf izi gösterdim.Hızla kolunu geri çekti ve kapattı.
Diana : O ne?
Barty : Eee hiç bir şey?
Diana : Sana o ne dedim.
Barty : Sadece bir dövme.
Diana : Aynısı Bellatrix'tede vardı. Anlamı ne?
Barty : Pffff
Bana sarıldı.
Barty : Beni affedecek misin? Herşeyi tam olarak anlatırsam.
Diana : Yalan olmadan olursa neden olmasın?
Barty : Bu iz.... Ben Voldemort'un eline bu izi almak için gittim. Ölüm Yiyen izi.
Diana : Ama Ölüm Yiyenler hapise atılıyor.
Barty : Babam beni çıkardı. Biraz olsun beni önemsedi. Ne hayır! Asla Bellatrix onu zorlamadı.
Güldü.
Barty : Üzücü haber...
Gülümsemesi silindi.
Barty : Aynı izden almanı istiyorlar. Hazırlan. Gidelim.
Sıkıca ona sarıldım. O da bana sarıldı. Ardından ayağa kalkıp arkasını döndü. Hızla giyindim. Bellatrix biraz fazla takı vermişti doğrusu. Hoşuma gidenleri taktım-hepsi hoşuma gitti-. Ardından abimle merdivenlerden çıktık. Büyük iki kapının önüne geldik. Derin bir nefes alıp kapıyı açtık. İçeri ilk adımımı attım.Korkmayın başka kayıp üyemiz yok dbbfbfbf.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Snape'in Kızı
ФэнтезиSize baba diyebilir miyim? Profesör dondu. Bana döndü. Gözü yaşlı gülümsedi. Tabi ki öyle diyeceksin. Diana 11 yaşına geldiğinde Hogwarts'tan kabul mektubunu alır. Küçüklükten beri aradığı babasının Snape olduğunu düşünmektedir. Aynı zamanda bir k...