21. Bölüm

6.3K 233 394
                                    

☪ 21

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

☪ 21. BÖLÜM

"Bastığın yerleri 'toprak' diyerek geçme, tanı!"

Yağmur'un elime zorla tutuşturarak denememi istediği, şuan yüzümü buruştururken üzerime tuttuğum göz alıcı parlak kırmızı renkteki kıyafeti beğenmeyerek tekrar yerine astım. Ben böyle aşırı süslü şeyler giyemezdim. Ayrıca çok uzun bir elbiseydi. Kahveyi dağıtırken eteğime takılıp tepsiyi herhangi birinin üzerine devirmem an meselesiydi.

"Yine mi beğenmedin? Bu sabahtan beri girdiğimiz kaçıncı mağaza Neva? Beğen artık birini Allah rızası için!" diye söylendi Yağmur yorgunlukla.

"Bana sürekli böyle taşlı tuşlu şeyler getirirsen tabiki beğenmem Yağmur." dedim gözlerimi devirerek.

"Kızım ben mi nişanlanıyorum? Farkındaysan sen nişanlanıyorsun ve gecenin en güzel kızı olması gereken kişi sensin!" derken ışıl ışıl parlayan başka bir elbise uzattı. "Tut şunu dene bari."

"Görende diyecek binlerce kişilik bir organizasyonumuz var. Alt tarafı arkadaşlarımızla ve ailelerimizle olacağız Yağmur. Sence de abartmıyor musun kıyafet seçimini?" diye sordum ciddiyetle.

"Saçmalama Neva! Aile arasında olsa bile onlarca fotoğraf çekilecek. Herkesin gözü özellikle senin üzerinde olacak."

"Olabilir. Bu kadar şaşalı şeye gerek yok sonuçta." Elime hangi ara tutuşturduğunu bilmediğim fuşya renkli ve göğüs kısmı taşlarla bezenmiş elbiseyi gidip aldığı yere bıraktım.

"Yemin ederim gerizekalısın!" diyerek arkamdan gelen Yağmur saçlarını geriye doğru savurarak dibimde bitti. "İnsanlar internette paylaşım yapmayacak mı sanıyorsun? Siz istediğiniz kadar gizleyin. Elbet Altay'la nişanlandığınız sosyal medyaya sızacaktır. Kabullenmeseniz bile sosyal medyada oldukça popüler ikilisiniz. Fan sayfalarınız bile var sizin. Aile arası deyip geçiştirdiğin gece aslında bütün ülkeyi yakından ilgilendiriyor. Bunları görmezden gelemezsin."

"Rica ederiz gelenlerden paylaşım yapmamaları için."

"Yok artık daha neler! Oldu olacak eve gelenlere telefonla içeriye girmek yasaktır anonsu yapın!"

"Mantıklı aslında."

"Abart biraz daha!"

"Yağmur gerçekten benim sosyal medyayla uğraşacak halim yok. Altay zaten bunların hepsini düşünüp aile arasında yapmamız gerektiğini söyledi. Eğer kızmayacaklarını bilseydim yakın arkadaşlarımı dahi çağırmazdım nişana."

"Bir dakika! Beni bile mi?"

"Sen benim için sadece yakın arkadaş değilsin Yağmur. Uzatma istersen." derken gözümü mağazanın içerisinde gezdiriyordum zevkime uygun bir kıyafet bulabilmek için.

EKSTREMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin