"Evet belki senin ile ailelerimiz yüzünden tanıştık, ama ben senin benim ailem olmanı istiyorum,benimle çıkarmısın?"demişti 3 yıl önce.
O gün aklımdan çıkmıyordu, Annem abinden bir hayır yok illa ilk senin bebeni kucağımıza alacağız diyordu. Çıkma teklifi hariç Kimse benim fikrimi sormamıştı, zorla olsada 18 yaşımda evlenmiştim, ama en azından tanımadığım birisi değildi,1 yıldır sevgiliydik.
Gamze, benim yakın bir arkadaşım(dı),
Furkan yani kocam ile çok iyi anlaşıyorlardı,
sadece arkadaş olduklarını düşünmüştüm ama sadece arkadaş değillerdi..Yaz akşamı 10.7.2018 benim doğum günüm
Saat 18 civarı evden çıkmak için hazırlanıyordu
"Hayatım nereye?"
"Of be kadın her şeyi sorgulama,çıkıyorum ben akşama gelirim"
Diyip gitti...yaklaşık 2 yıldır yani kuzeyi doğurduğumdan belli böyleydi.Oğlum kuzey hala uyumamıştı, çizgi film izlesin diye kucağıma alıp telefonu ona vermiştim. Şıp diye uyumuştu.
Bebek telsizini ayarlayıp aşağı kata salona inmiştim, orada televizyonu açıp Fenerbahçenin yeni transferlerine bakıyordum,
"Fenerbahçe'nin yeni kalecisi Altay Bayındır imzayı attı"Ne? Abim Ozan hiç bir şey anlatmamıştı.
Yeni transferler olacağımı biliyordum ama bu kadar çabuk olacağını düşünmemiştim.Derken Furkan girdi eve, saat 23 çeyrek geçiyordu.
"Aşkım nerede kaldım çok endişelendim"
"Of geldim işte ben kadın, ha bu arada yarın
Ben işe daha erken gitmem gerekiyor haberin olsun"
"T-tamam bende yarın abimin yanına tesislere gideceğim"
"Of banane ne yaparsan yap,Kuzey uyudumu?"
"Evet aşkım uyudu"
"Aşkım'mı?, neyse ben o zaman salonda yatarım."Her seferinde kuzeyi bahane edip tek başında salonda uyuyordu, artık gamzede ayrı bir kafa olduğundan dolayı abime koşa koşa gidip sarılmayı diliyordum, ama sabırlı olup yarını beklemem gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Birden bire.../Altay Bayındır✅
ChickLitBirden bire girdin hayatıma, ama çıkmanıda istemiyorum, sadece korkuyorum. Sen benim gizli hayatımsın...