Davşanlı rüyalar
Keyifli okumalar
JSJXHX-Hikaye-
Kai yana savruldu ve yere düştü. Alex yapmıştı. Alex Kai'nin üstüne çıktı tabi şuan kurttu o sırada jungwoo yanıma geldi,insandı.
(Jungwoo)"gidelim mia"
Konuşacakken Beni kucağına alıp koşmaya başladı.
"Alex ne olucak"
(Jungwoo)"merak etme harry yanında hem Alex'e bir şey olmaz"
Endişeyle arkama baktım. Sesler geliyordu.
Jungwoo beni bir eve getirmişti.
(Jungwoo)"sen burda kal bende onlara yardıma gidicem"
"Tamam dikkatli ol"
Gülümsedi ve kurt olup gitti.
Büyük bir evdi.
İçeri girdim. Kimse yoktu etrafa bakmaya devam ettim.
Sade bir evdi koltuklardan birine oturdum ve gelmelerini bekledim malum yapacak başka bir şeyim yok.
Aradan geçen süreden sonra evin kapısı açılmış ve Alex hızla içeri girmiş etrafına bakmış beni görünce hızla yanıma gelip bana sarılmıştı.
Bende sarılmasını karşılık vermiştim.
Benim için yaptığı şeylerden dolayı yine mahcup oluyordum."İyi misin?"
(Alex)"iyiyim. Sen iyi misin? Sana dokundu mu o?!"
"Hayır iyiyim,yardımın için teşekkür ederim"
Bana tekrar sarılı saçımı okşadı ve bir öpücük bıraktı.
(Jungwoo)"Alex biz gidiyoruz sizde artık burda neler yaparsanız ses gelme-"
Harry jungwoo'nun kafasına vurmuştu. O sırada Alex benden ayrılmış ve oda jungwoo nun kafasına vurup evden kovmuştu.
İkimiz evde yalnızdık. Koltuğa oturdu ve yanını patpatladı. Gidip yanına oturdum.
(Alex)"orda tek başına ne yapıyordun?"
"Dolaşıyordum"
Başını sallayıp beni onayladı.
(Alex)"bir daha tek başına dolasmicaksin"
"Ama-"
Bana sert bir şekilde bakınca sustum. Bu kısaca onun dilinde-sus ve uslu bir kız gibi sözümü dinle yoksa kötü Olur-demekti.
Kısa bir Sesizlikğin ardından o konuştu.
(Alex)"Şey mia eğer yanlış anlamicaksan sana bir şey sormak istiyorum"
"Tabi sor"
Ne sorucagını merak etmiştim.
(Alex)"hayatında biri var mı?"
Sorduğu soruyla dona kalmıştım. Kesinlikle böyle bir şey beklemiyordum.
(Alex)"yanlış anlama sade-"
"Yok"
Duyduğu cevapla bir süre gözlerime bakmış ve bakışlarını yere indirmişti.
(Alex)"sevdiğin ya da hoşlandığın biri yok mu?"
Niye böyle şeyler soruyordu şimdi?
"Yok Alex olmasını da düşünmüyorum"
(Alex)"neden?"
"Yeterince acı çekiyorum hem hala etkisinden cikamamisken nasıl ilişki kurmamı bekliyorsun"
(Alex)"Peki ama senin onu unutacağın yok bari bırak da biri onu unuttursun sana"
"Kim?"
(Alex)"Şey aslında uzun zamandır söylemek istiyordum. Doğru fırsatı bulamıyordum ve şuan söylemeliyim"
"Ne oldu Alex? Kötü bir şey mi?"
(Alex)"Hayır sadece şey dicektim"
"Ney?"
(Alex)"ben senden-"
Alex konuşurken birden kapı alacaklı gibi çaldı ve ardından tae'nin sesi
(Tae)"mia nerdesin?! Mia!"
Ayağı kalktım ve kapıya ilerleyip kapıyı açtım.
Kapıyı açar açmaz tae boynuma sarıldı. Benden ayrıldı ve bize bakan Alex e baktı.
(Tae)"teşekkür ederim,onu koruduğunu için"
(Alex)"önemli değil"
Alex gülümseyince tae de Gülümsemişti.
"Ne oldu tae niye geldin?"
(Tae)"eve gelmelisin önemli"
Başımı salladım. Alex ile vedalaşıp eve doğru yola çıktık.
Eve gelince tae kapıyı açtı ve ben içeri girdim. Ardından tae geldi. Salona doğru ilerledim ki gördüğüm kişi ile dilim tutuldu.
Kalbim olduğundan fazla hızlı atıyor şaşkınlığım ile birlikte ayakta bir sağa bir sola doğru giden beden bakıyordum.
Endisleydi. Vücudu eskisine göre güçsüz kalmış göz altları morarmış ve kiraz rengindeki dudakları solmuştu.
Benim geldiğimi görünce olduğu yerde durmuş ve bana bakmıştı. Sadece gözlerime bakıyordu ve bende öyle. Gözleri çok şey anlatıyordu. Acı,özlem,mutluluk,endişe hepsini gözleri ile bana anlatıyordu. Onu o kadar özledim ki şuan onun boynuna atlayıp kokusunu doya doya içime çeksem ne kaybederim?
Jungkook'u fazlasıyla özlemiştim ve şuan karşımdaydı...
Bölüm sonu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampireᴶᴶᴷ ✓
Vampire[TAMAMLANDI] *tamamen uydurma bulunmaktadır. +18 Yazım hataları ve cring bölümler olabilir yakın zamanda kitabı duzenliyecegim. Ama diğer kitaplarım daha iyi bunu siktir edin Kitabı 2 yıl önce yazmışım iki yık önceki kafamı sikiyim. Okurken utandım...