(Pazar sabahi aniden kapı çalar)
Jimin:Bu da neyin nesi?kargo gelmiş olamaz sipariş ettiğimi hatırlamıyorum.Kapıyı açar
Kapıdaki kişi elinde bir kağıtla duruyordur.Minjoon:Merhaba!buraya yeni taşındığınızı duydum ve bana yardım edebileceğinizi düşünüyorum.Durum çok acil
Jimin:Peki öyleyse girin içeri.
Kapı kapanır
Jimin:Evin dağınıklığı yüzünden kusura bakmayın.Şöyle oturun
Minjoon:Hayır hayır sıkıntı değil asıl böyle çat kapı geldiğim için kendimi suçlu hissediyorum.
Minjoon:Kendimi tanıtmak isterim ben Minjoon 1 yıldır buralardayım.
Jimin:Memnun oldum bende Jimin sizinde bildiğiniz gibi buraya taşınalı 1 hafta oluyor.
Jimin:Dikkatimi çekti de acaba elinizdeki kağıt ne tam olarak?
Minjoon:İşte şimdi bu kağıttan bahsedecektim.Bu bir-
Jimin:Neden duraksadınız?
Minjoon:Bu bir evlilik sözleşmesi!
Çok utanıp eliyle yüzünü kapatırJimin:Peki yardımcı olabileceğim konu nedir?
Minjoon:Bunu imzalamanız gerekiyor.Şey ben çok üzgünüm
Jimin:Ne?dalga mı geçiyorsun.
Minjoon:İnanın bende sizin yerinizde olsam hangi tepkiyi göstereceğimi şaşırırdım.
Elleriyle tekrar yüzünü kapatırJimin:Peki bunun geri dönüşü olabilir mi?
Minjoon:Sanmıyorum...
Jimin:Ya bakın madem size yardım edeceğim,bunu neden herhangi birinin imzalaması gerekiyor merak ediyorum.
Minjoon:Bir zamanlar çok borcum oldu,para kaybettim ve şimdi de paylarını benim üzerime oynuyorlar.
Eğer bunu imzalamazsanız ben başka birini bulana kadar kapıma dayanırlar.Jimin:Peki neden evlilik neden başka bir şey değil?!
Minjoon:Bilmiyorum!Bilmiyorum.
(Jimin çok üzülerek)
Jimin:Bakın bunun geri dönüşü elbette vardır sonuçta boşanma diye bir şey var.Minjoon:Sözleşmeyi okusaydınız böyle söyleyemezdiniz.
Jimin sözleşmey birden Minjoonun elinden aldı
Jimin:Kalem alabilir miyim?Minjoon:NEE NEE YANİ Y YANİ KABUL ETTİNİZ BENİ NE KADAR BÜYÜK BİR YÜKTEN KURTARDIĞINIZI ANLATAMAM!
Jimin:Evet,işte bitti yarın gidip tam anlamıyla hallederiz.
Minjoon bir anda Jimine sarılır
1.BÖLÜM SONU