"B..ben Asel " soyadımı söylemedim abimler kullanmamı istemiyodu ben sadece Asel'dim.Daha adını bile bilmediğim kişi "memnun oldum bende Akel Ateş"nedenini bilmediğim bi şekilde ona ısınmıştım. Ama onun bunu bilmesine gerek yoktu.
Samimi bir şekilde gülümsedim oda bana gülümsedi.
İlkdefa birisi bana gülümsüyordu
ve bende ilkdefa zorla gülümsemiyordum.Uzun zaman sonra Akel konuştu"istersen seni o eve götürmeyebilirim ama ailen endişelenmiştir.
Gülümsedim aslında beni merak etmezlerdi ama bunu söyleyemezdim"hayır teşekkür ederim ama eve gitmek istiyorum merak etmişlerdir"dedim.Bu dediklerime ben bile inanmamıştım.Akelde öyle gözüküyordu ama sesini çıkarmadı.Beraber arabasının olduğu yere doğru geçtik.
Bana eminmisin diye bakıyordu. acaba bişeymi biliyordu?
evin önüne gelmiştik.Eve baktıkça aklıma yaşadıklarım geliyor,Çığlıklarım,yapma deyişlerim,bana soğuk bakan gözler bana ilk defa biri böyle bakmıştı.Arabadan indim ve kapıya doğru adım attım.Zili çaldım. Akel hala gitmemişti.Kapı açıldığında Ayaz abim vardı ve bana iğrenerek bakıyordu.Kapının önünden çekildi içeri girdiğimde ev boştu
demekki abilerim evde yoktu sadece Ayaz abim vardı.Ayaz abim"yine kurtulmuşsun hadi git sıcak odana! demişti.
Resmen dalga geçiyodu.
Bodrum hiç sıcak değildi.Birşey söylemedim ve sıcak(!)odama doğru yol aldım.
Odama girince hemen banyo yaptım.Önceden olan kremleride karnıma sırtımda ulaşabildiğim yerlere sürdükten sonra uykuya kucak açtım............
Birinin beni dürtmesiyle uyandım.Baktığımda Doruk abiydi.Uyurken karnım açılmıştı ve yaraları görmüştü.Gözlerime şevkatle bakarken"Yemeği hazırlarmısın"demişti.Olamaz ben yemeği unutmuştum hemen kalkıpodadan çıktım ve mutfağa girdim.Hızlı bir şekilde makarna ve çorba yaptım.
sofrayıda hemen hazırlamıştım.birkaç dakika sonra ise kapı çaldı. Açtığımda Rüzgar abim vardı.Kötü bir sırıtış vardı yüzünde ve bu beni korkutuyordu.Abim gelince hemen aşağıya indim ve kaldığım yerden deva ettim.
Rüzgarı Sert'in ağzından:
Bugün annemin ölüm yıl dönümüydü ve minik kız kardeşimin doğum günü doğum günlerini ona hep zehir etmiştim.
Bügün yapmam gerekeni dün fazlasıyla yapmıştım.Fazlasına gerek yoktu hiç tarihede bakamıyordu.Doğum gününü bile bilmiyordu.Bügün kardeşlerimle annemlerin odasına giricektik ve babamın özel kasasını açıcaktık.Bu annemin vasiyetiymiş normalde hemen istemiş ama biz dayanamadığımız için açmamıştık.Kardeşleriimide toplayarak annemlerin odasına rdim anında annemin kokusunu aldım.
Eğer o kız olmasaydı annem ve babam yaşıyabilirdi.Herneyse
hep beraber babamın kasasının şifresini girdik.İçinde sadece bir zarf vardı ahh hadi ama şakamı yapıyorsun. Bumuydu ama önemli birşey olabilirdi o yüzden açtım.Şeyda Sert'den Rüzgar Sert'e
Oğlum annecim şimdi sana birşey söylicem ama bunu söylerken yanında olamayacağım tamammı
annecim kardeşine hamileyim Asel'e sizin büyük haliniz okadar çok görmek isterdimki. ama olmaz. Oğlum ben hastayım kalp hastası ya kardeşini aldırıp ölecektim yada kardeşini doğurup ben 2.sini seçtim beni o öldürmedi .
Babanda bilmiyo bunu babanada söyle tamammı kızıma yavruma iyi bakacağından eminim Rüzgar
o sana emanet onun başına birşey gelmesine izin verme vermeyin oğlum...Sevgilerle
Annen...................
Bitti!Mantık hatası yazım yanlıiı varsa şimdiden özür dilerim.
şöyle Akel Ateş'imizide bırakalımAkel Ateş
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim
ChickLitHerkes ikinci şansı hakkeder ama herkes bu şansı güzel değerlendiremez... Bir kız Asel abilerine ikinci şansı verir bakalım abileri nasıl değerlendirecek.