Vote (oy) vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın
İyi okumalar :)
Sınıf kapısı tam kapanırken tuttum ve karşımda o vardı.
Doğu
'Günaydın. Belli ki sen de geç kaldın. Ceza alabiliriz geç hemen.'
Günaydın. Daha öğretmen gelmemiş bir şey olmaz.
'Umarım :)'
Ne yani Doğu ile aynı sınıfta mıydım?İkisi de yerine geçti. Asya pencere kenarı 3. Sırada otururken Doğu da duvar kenarı en arka sıraya oturdu.
5 dakika sonra öğretmen sınıfa girdi. Ders matematikti. Deniz hoca her zamanki neşesiyle dersi anlatmaya başladı. Asya 1-2 örnek soru yaptı daha sonra kendini uykunun kollarına bıraktı.
Ne de olsa zirvede bırakmak gerek değil mi?Zilin çalmasıyla herkes yavaş yavaş sınıftan çıkıyordu. Sınıfta 5-6 kişi kalmıştık ve bunlardan birisi de Doğu'ydu.
Eğer Doğu Bay D ise ne yapmalıydım?
En iyisi aynı ortamda bulunmamak. Tanımam etmem. İyi birisi mi kötü birisi mi bilmiyorum sonuç olarak. En iyisi bizimkilerin yanına gideyim diye düşündü Asya ve bir üst kata çıktı.
Miray tuvalete gidelim mi?
"Gidelim aşk."
Öğle arası görüşürüz Arda'm.
'Görüşürüz kelebeğim.'
Miray bu D, Doğu ise benim ne yapmam gerekiyor?
Bu sabah beraber girdik sınıfa. Yani aynı sınıftaymışız."Ay ne olacak kızım?"
"Herkese nasıl davranıyorsan ona da öyle davran. Bir noktada illa kendini belli edecektir."
"Ayrıca sınıfa girer girmez adına soyadına bak. Araştırırım eve gidince."
Tamam, bakarım.
Haydi kaçtım ben.
"Dikkat et. Çaktırma."
Tamam.
Sınıfa girdim. Doğu sınıfta yoktu ve bu listeye bakmam için en doğru zamandı hemen listeye baktım.
Doğu
Doğu
Doğu
338 Doğu KarabulutHemen listeyi kapatıp yerime oturdum. Ohhh rahatladım. Bir rezillik çıkmadan hallettiğime göre benden rahatı yok.
Miray'ımmm ❤️🦋
Asya: Doğu Karabulut
Miray: Helal kız sana.
Asya: Sağ ol ya. Gerisi sende hadi kapattım.
1-2-3 ders derken öğle arası oldu. Her zaman yaptıkları gibi buluşup arka bahçedeki banklarına ilerlediler. Ve konu yine Bay D ye geldi.
'Siz ikiniz benden bir şey saklamıyorsunuz değil mi?' Dedi Arda.
"Yooo ne saklayacağız." Mirayla aynı anda konuştuk .
Aynı anda mi konuştuk biz?
Yok be Arda'm bir şey saklamıyoruz cidden bak. Hem ne saklayabiliriz ki. Yani alt tarafı Doğu denen çocukla aynı sınıftayım. Bay D o mu bilmiyoruz. Dün mesaj atmıştı sabah yine mesaj at- Hasss- naptım lan ben
"İyi halt ettin kardeşim tebrik ediyorum seni."
"Şimdi çık işin içinden."
'Ne yapıyorsunuz kızım siz.Kafayı falan mı yediniz.'
'Asya sen de niye Miray'ı dinleyip duruyorsun? Şimdi en başından beri ne yaptığınızı anlatın bakayım.'
.
.
.
.En azından kim olduğunu bulalım.
Engellersek her şeyden habersiz yaşarız ama konuşursak ne bileyim önlem falan alırız.
'Offf tamam öyle yapalım. Ama bir daha bir şey gizlemeyin. Ben ne yapacağım size kızım Allah Allah.'
Tamam Arda başkan sinirlenme.
Sen niye hiç konuşmuyorsun Miray, n'oldu?
"Bir şey gizlemeyecektik değil mi ?"
Evet.
"Bu Doğu öğle arasından beri ön bahçenin burayı kesen bankında bizim tarafa bakıyor."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayalımm ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay D / Yarı Texting
Literatura FemininaBilinmeyen Numara: Bu havada üstünde ince bir kıyafetle dışarı çıkmak sence ne kadar mantıklı? Asya Aksoy & Bay D ° Bölümler 15. Sayfadan itibaren uzuyor :) Her çarşamba 1 yeni bölüm sizlerle ❤ ° Finalden sonra düzenlenecek ° Panikatak #1 {10.08.22...