2/2

304 27 92
                                    

Hoseok yoonginin pantolonunu yavaş yavaş çıkarıyordu.

Sonunda pantolondan kurtulmuşlardı. Yoongi davetkar bir şekilde hoseok'un yüzüne bakmaya devam ederken hoseok yerinden kalktı ve koşarak lavaboya doğru gitti.

Yoongi sadece baksır ile koltuğun üstünde durmuş hoseoku bekliyordu. Geri geldiğinde elinde bir krem vardı.

Hoseok elini yavaşça yoonginin baksırına koydu. Tam çıkarıcakken yoongiye baktı ve "krem sürmem gerek" diyerek mırıldandı. Yoongi artık sabredeniyordu.

"ç-çabuk yap"

Hoseok hızlıca baksırı çıkardı. Gördüğü görüntü ile ağzının suyu akmıştı.

Yoongi hoseok'un bu halini görünce sırıtarak " 10 inç baya büyük değil mi?" dedi.

Hoseok kafasını sallayarak eline azıcık krem sürerek yoonginin penisinde ellerini dolaştırmaya başladı. Ahh artık dayanamıyor du.

Yoongi hoseok'a doğru eğildi ve " yatak odasında devam etmek ister misin bebeğim" dedi.

Hoseok resmen buna can atıyordu.

Yoongi hoseok'un kucağına aldı ve namjoon'un odasına doğru ilerlemeye başladı. Cidden şuan hiçbir şey umrunda değildi.

Odaya girince hoseok'u yatağa attı.
"soyun"

Hoseok ikiletmeden kıyafetlerini çıkarmaya başladı. Yoongi de soyunuyordu.

İkiside tamamen çıplak kalınca yoongi sertçe hoseok'un dudağına yapıştı. O üst dudağını emerken hoseok alt dudağını emiyordu. ( utançtan ölüyorumm)

Yoongi hoseok'un dudaklarından ayrılarak boynuna yöneldi. Bu izleri herkesin görmesini istiyordu.

Boynu acımasına rağmen bu hoseok'un çok hoşuna gitmişti. Yavaşça yoonginin kucağına oturdu.

"hmm bebeğim biraz fazla acele etmiyor musun?" dedi yoon.

"hayır çabuk yap Jin ve namjoon gelicek"

Yoongi bebeğinin sözünü ikiletemezdi.

Parmağını hoseok'un ağzına soktuktan sonra emmesini istedi. Hoseok büyük bir iştahla emmeye başladı (🤗🤓)

Hoseok yoonginin parmağını emmeye devam ederken bir anda hissettiği şeyle çığlık attı.

"Ahh yoongi iki saattir boşuna mı etmiyorum ben parmağını" diyerek inledi.

Yoongi hiçbir şey yapmadan direk olarak o koca penisini küçücük hoseok a sokmuştu.

Şimdi anlıyordu yoonginin kucağına çıkmak iyi bir fikir değildi.

"zıpla" yoonginin sesi çok sert geliyordu. Hoseok ikiletmeden zıplamaya başladı. Bu sırada yoonginin adı ile iniyordu.

Yoongi bir anda durup " bana sürdüğün yanık kremi nerde bebeğim"

"k-komidinin üstünde"

Yoongi kremi alarak eline sürdükten sonra penisine sürmeye başladı Hoseok ise yoongiyi anlamaz bakışlarla izliyordu.

"kayganlaştırıcımız yok bebeğim. Belki bu iş görür"

Bu sefer hoseok'u yüz üstü yatırarak yavaşça penisini içine soktu. Hassas noktasını bulmalıydı.

......

Yoongi ve hoseok bunu 3 kere tekrarladılar.

"hey yoongi neredesiniz?"

Namjoon ve Jin gelmişti.

Yoongi ise bebeğini çoktan yıkamış ve giydirmişti. Poposuna krem sürmüştü ve yanına yatırmıştı.

"namjoon bu gece biz  burda kalıyoruz siktirip gitseniz daha iyi olur"

_

Bunu yazarken odama babam girdi amk telefonu vermemek için ölü numarası yaptıcaktım nerdeyse. Ve utançtan ölüyorum... Umarım bir smut  daha yazabilirim. Elimden geleni yaptım ✊


Daddy (tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin