טריגרים:זה פרק יחסית קשה עם המון טריגרים אם יש לכם בעיה מומלץ לעבור לפרק הבאה,אך תיקראו את ההערות שלנו בסוף הפרק.
*אונס
*היתעללות
*יחסי מין מפורטים
*יחס מיני עם קטין
*כל מה שמסופר פה לא ישפיע על הפרקים הבאים אבל כן תוכלו לקבל כאן המון מידע על העבר של גימין וכו*"בייבי רוצה לספר לי קצת על העבר שלך?" יונגי שאל "אמממ יהיה לי קצת קשה פשוט לספר אולי יותר קל אם פשוט תישאל שאלות כלליות ואני אספר?" שאלתי בטיפה חשש "בטח בייבי איך שיותר נוח לך" הוא אמר מושיב אותי על השולחן מולו ככה שאני בגוהה העיניים שלו והוא בין רגלי.
"אז בייבי בוא תספר לי קודם איך הגעת לפה ביכלל?" הוא שאל ואני נאנחתי משפיל מבט "הכל בסדר פשוט תספר ותוציא הכל" יונגי אמר מלטף לי את הרגליים
"אממ אוקי יום אחד בגיל 8 כשחזרתי מבית ספר, אבא שלי חיכה לי עם עוד מישהו שבאותה תקופה לא הכרתי שאחר כך גיליתי שהוא הבוס הקודם של המקום גון... ברגע שראיתי אותו לא הבנתי מה הולך והוא היה נראה קצת מוזר, הוא היה שונה מהאנשים שהיו מיסתובבים עם אבא, הוא היה עם חליפה חדשה מסביבו היו המון שומרים ושעון יקר "גימין אתה הולך עם האיש המאוד נחמד הזה עכשיו" אבא שלי אמר והיה לו חיוך גדול שמח על הפנים, היו לי המון חששות ופחדתי, לא הבנתי מה? למה? אך? ולכמה זמן...
לא רציתי ללכת... פחתד מאוד מהאיש הזה. התחלתי לבכות לאבא שלי שהוא ישאיר אותי בבית ולא יתן לאיש המםחיד הזה לקחת אותי ושאני לא רוצה אבל הוא רק התעלם ממני, עדיין עם אותו חיוך וגון פשוט משך אותי למחוץ לבית ודחף אותילאוטו שלו" סיפרתי ועצרתי לרגע לקחת אוויר מנגב את הדמעות שמיסתבר שיצאו לי מהעיניים כל הזמן הזה,לקחתי אוויר והמשכתי
"הוא ישב איתי מאחורה והסתכל אלי בצורה שלא הבנתי בדיוק ואז הוא הסתכל על הגוף שלי ונגע בו זה לא היה נעים ולא עזר לפחד שהיה לי כלכך וככה היתה כל הנסיע, הוא נגע בי כאלו אני צעצוע שלו מה שהיה נכון חלקית הגענו למקום שאז לא הכרתי ועכשיו הוא הבית שלי כבר המון שנים...המועדון הזה.
ניכנסנו לבפנים ובהתחלה הייתי בשוק מהגודל כי בישביל ילד בן 8 שלא ראה כימעט כלום בחיים שלו פתאום להגיע למקום כזה זה היה שוק. בסוף הגענו למשרד ששם הוא נעל את הדלת, הוריד לי את כל הבגדים,הוא הוריד לי את המיכנס והבוקסרים והכניס אצבע לחור שלי,באותו הזמן כמובן שהייתי בטול אז זה מאוד כאב לי והוא מהצרחות שלי ישר הבין שאני בטול..הוא מסתכל הפעם על הגוף שלי ללא בגדים הפעם זה היה מביך כלכך מביך "יופי אתה בתול אפשור למכור את זה בהרבה, בטח אתה הרי ילד קטן, אני כבר יודע למי למכור אותך" זה המשפט שהוא אמר לי ואני זכרתי אותו לתמיד,כאן הבנתי שאני עבוד,כאן הבנתי ששום דבר לא יציל אותי,כאן הבנתי שאני כבר לא יהיה אותו ילד קטן וחמוד מי שהייתי עד אותו היום.
אז לא ידעתי אפילו מה זה או מה זה אומר, פחדתי לשאול אפילו על מה הוא מדבר אחרי המשפט הזה הוא הוציא את האצבע שלו,הוא לקח את הבגדים שלי ויצא מהחדר משאיר אותי לבד במשרד שלו עם יותר שאלות מאשר תשובות שאני גם ככה לא הולך לקבל.
אחרי כמה זמן הוא חזר עם בגדים מאוד צמודים וחשופים שלא היסתירו כלום "תתלבש את זה!" הוא ציווה אלי אבל לא זזתי כי לא רציתי לשים אז הוא נתן לי סתירה ואני ישר לבשתי את מה שהוא נתן לי בלי יותר מידיי שאלות ובבכי חזק. אחרי כמה דקות הוא כבר שחב אותי חזרה לאוטו והושיב אותי אליו "אם את תתנהג רע ולא תקשיב לי אתה תענש ויותר גרוע מהסטירה שנתתי לך הרגע!" הוא אמר בקול מזהיר,הדרך הייתה ארוכה ומה שלא ידעתי זה את זה שאני בדרך ללקוח הראשון שלי.
כשהגענו ויצאנו מהאוטו איש גדול ומפחיד עמד שם "הכסף תמורת הבתולים שלו!" ג'ון צבע מושיט יד "לא סומך אליך.. תן לבדוש את זה שהוא באמת בתול!" הבחור אמר מושך אותי אליו מחדיר אצבע ובודק "יופי" הוא אמר מוציא מביא להם את הכסף וגורר אותי לחדר הוא זרק אותי על המיטה מתחיל להוריד לי את השורטים ספק חותני שהיה עלי ומחדיר את האיבר שלו בכל הכוח, צעקתי, בכיתי,צרחתי והוא התחיל לזוז בלי לחכות שנייה אחת, בכיתי כל הפעם הזאת זה כל כך כאב ישבתי אני נקרא מיבפנים זה היה גם מביך וגם כואב חשבתי שזה לא יגמר לעולם או שאני אמות.
אחרי כמה זמן הוא גמר בתוכי ויצא ממני בזמן שאני המשכתי לבכות והתקפלתי מכאבים הוא שם עלי את המכנס שלי "זהו סיימתי אתם יכולים לקחת אותו " הוא אמר ופשוט אחד השומרים גרר אותי מהיד מחוץ לבית לאוטו ונסענו חזרה למועדון ששם שמו אותי בחדר עם השוטף הראשון שלי יונתן. ככה היה היום הראשון שלי במעדון" סיימתי לספר והסתכלתי על יונגי עם דמעות בעיניים והוא פשוט קם וחיבק אותי.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
היוש כן פרק ארוך אפילו שיש לנו בגרות עוד יומיים להיסטוריה ומקום ללמוד כתבנו לכם את הפרק הזה.
מי שלא קרה את הפרק ביגלל הטריגרים אז אנחנו נספר בקצרה בלי יותר מידיי פרטים:
בגיל ה8 של גימין אבא שלו מכר אותו לבור שהוא היה הבוס הקודם של המועדון
הבוס מכר את הבתולים של גימין תמורת כסף
וככה מתחיל לו היום הראשון של גימין במועדוןפרק קשה לקריא אבל אותנו אישית עיניין,נשמח לשמוע את דעתכם בתגובות
YOU ARE READING
ג'ימין זונה
Fiksi Penggemar"טוב מכאן יש לך שתי אפשריות,אפשרות אחת זה להתפטר ולקחת את הכסף שלך ולהתחיל את החיים מההתחלה עם הכסף שלך. אופציה שניה זה להישאר פה ולעבוד כעזור שלי והכסף ישאר אצלי וכל פעם שתרצא תגיד לי ואני אביא לך. במה תבחר?" שאלתי מיסתכל אליו. גימין עבד כזונה לא מ...