Medya linki👉 https://pin.it/evwPer0
Baba- Açıklamanı dinliyorum.
Yui- Doğum günü partisi bitince arkadaşımla otoparka giderken rahatsızlandı. Onu alacak başkası da yoktu ve evi çok uzak.
Baba- Sen araba kullanamıyor musun?
Yui- Anahtarı bulamadık...
Babam Rengoku ya öyle bi bakıyor ki elinde olsa öldürecekmiş gibi. Ama Rengoku ona gülümseyerek güzelce selam verdi.
Rengoku- İyi akşamlar Kanzaki san.
Baba- Sana da.
Babam daha fazla sorgudan vaz geçip tekrar sağdaki koridordaki odasına yöneldi.
Baba- Çocuğa bi ağrı kesici falan ver. Bi de çekyatı hazırla da uyusun.
Hayret babamın merhametli yanı tuttu. Dediklerini onaylayıp içeriden yastık yorgan getirdim ve cekyatı hazırladım.
Yui- Pijama vereyim mi, gömlek ve pantolonla pek rahat edemezsin.
Rengoku- Sana zahmet... çok iyi olur.
Odama gidip en oversize pijamamla geri geldim. Tam da Nutella desenliydi pijama. Ona verir vermez benim gitmemi beklemeden üstünü çıkarmaya başladı. Panikle arkamı dönerek konuştum.
Yui- N-Napıyosun öyle! Bi g-gitmemi bekleseydin!
Rengoku- Bence bir şey olmaz *Yui görmese de piç smile yapar*
Yui- Aptal, babamı demin gördün ve gördüğün gibi salonun kapısı yok!
Rengoku beni kolumdan tutup kendisine çekip arkadan sarıldı.
Rengoku- Kulaklarıma güven. Hem biraz risk eğlencelidir~
Beni yanağımdan öptü. Yüzümü ona dönünce tişörtsüz olduğunu gördü. Bana sarıldığı için tüm bedenini göremesem de yüzümün ısındığını hissediyorum.
Yui- Hey~ Kes şunu...
Rengoku- Hmm~ Neyi~?
Yui- Gerçekten sarhoşsun...
Rengoku- Belki biraz... Nolmuş~
Yui- Rengoku, bırak beni hadi.
Rengoku- Amaaa~~
Yui- Rengoku, inan bana ilk ilişkim ailemin olduğu evde sarhoş bi adamla olmayacak.
Bi cesaret bunu deyip ondan ayrıldım ve direk odama gittim. O da pes edip yorganının altına girdi. Ben de pijamalarımı giyip direk yattım.
Sabah uyanınca biraz telefona baktım. Sonra sıkılınca kalkıp odamdan çıktım. Etrafa bakınca babamla annem ise gitmiş sanırım. Aoi de hala odasında mışıl mışıl uyuyordu. Son olarak Rengoku ya bakayım dedim. Huzurla uyuyordu. Hemen uyandırmayayım da iyice dinlensin.
Sonra mutfağa geçip kahvaltı hazırlamaya başladım. Rengoku nun ne sevdigini pek bilmediğim için bir kaç çeşit hazırladım.
Önce Rengoku nun yanına gidip omzundan hafifçe dürttüm.
Yui- Hey Rengoku, uyan kahvaltı hazır.
Rengoku- Hm... Beş dakka daha Senjuro...
Yui- İyi, al sana beş dakika.
Onu bırakıp önce Aoi yi uyandırmaya gittim. Odasının kapısını açmadan içeriden ufak bi tıkırtı geldi. Kapıyı açınca normal normal uyuyordu. Daha doğrusu uyuyormuş gibi görünüyordu. Yanind aoturup hızlıca yorganını kaldırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rengoku x Yui (Vampir AU)
VampiroKimetsu no yaiba vampir AU Kyojiro 1000 yıldır aradığı ruh eşini nihayet bulur ve onun güvenini kazanmaya çalışır. Bu yolda ruh eşi olan Yui ne yapacak? Onu kabul edecek mi? Bir vampirin ruh eşi olmak zannettiği kadar basit mi? Orjinal hikaye Kimets...