Biliyorum biraz hızlı oldu ama uzatmayıda sevmem.
Rüzgar Sert'in ağzından:
Nasıl yani ben bugüne kadar ona boşunamı...
Annem bana emanet etmişti ve ben inanamıyorum.Ona ne çektirmiştim ben bugüne kadar.Oysaki annem bana emanet etmişti.
Hemen altkata indim ve kapıyı çalmadan direk açtım.Melek gibi yatıyordu onun hiç bir suçu yoktu ve ben onu günah keçisi bellemiştim.Yüzünde, bacaklarında,sırtında ve kollarında çok fazla yara vardı ve hepsini ben yapmıştım.Doruk bizi uyarmıştı ama hiç dinlememiştim.
Ben böyle düşünürken ayaklarım benden bağımsız olarak meleğime doğru gitti ve yanına oturdum.Burası çok soğuktu ve ben onu bebekşiğinden beri burda tutuyordum.Bakıcıları vs hep söylemişti ama ben ondan hep nefret ettiğim için hiç dinlememiştim.
Ben şimdiden bukadar üşüdüysem o kim bilir on altı yıldır ne kadar çok üşüyordu.
Çok pişmanım hemen kenardan yara kremlerini aldım ve açıkta kaln yerlerine sürmeye başladım çok güzel sarı saçları vardı.Ben onları çekmiştim.
Yaraları sarıp hemen yanağına. öpücük kondurdum annem gibi kokuyordu.
Asel'in ağzından:
Çok güzel bir rüya görüyordum.
Ama biri bana dokunuyordu.Burası çok soğuktu bana dokunan ellere baktığımda Rüzgar abim olduğunu gördüm.Yaralarıma krem sürmüştü.Acaba başına saksı falanmı düşmüştü.Bana böyle davranmazdı.Korkmuştum hemen ayaklarımı kendime çekip korundum.Çaktırmadan Eüzgar abime baktığımda gözlerinin dolu olduğunu gördüm,şaşırmıştım Rüzgar abimi hiç böyle görmemiştim.
Kapının olduğu tarafa bakınca Ayaz ve Doruk abimde vardı.
Doruk abim korktuğumu anlamış olmalıki gelip Rğzgar abimi odadan çıkarmıştı.Rüzgar abim çıktıktan sonra Ayaz abim gelmiş ve bana sarılmıştı.Boynumda bir ıslaklık hissettiğimde ağladığını anladım titreyen ellerimle bende sırtına ellerimi koydum.
Ayaz Sert'in ağzından:
Ben Ayaz Sert kardeşime bugüne kadar asla el kaldırmadım.Ne olursa olsun o bir kadındı.Ama Dorukla ben bunu abime anlatamadık.
Ben annemi kaybettiğimde yedi abim 11 Doruk ise 2 yaşındaydı.
Bizi kimse istemedi.Bize hep abim baktı.Babamda yolda kaza yapıp ölünce babamadan bize kalan mallarla yaşadık abim ondört onbeş yaşlarında şirketin başına geçti.Bu ev zaten vardı burda yaşamaya devam ettik.Asel'e her zaman bodrumda baktık abim onu hiç sevmezdi.Benim aklım almıyordu ama abim anlatınca inandım Doruk hiç inanmadı.Abim burdayken biz hemen odasını ayarladık.Hemen kaldırdım onu yataktan. Annem gibi kokuyordu benim minik kardeşim.Hemen salona çıkardım abim ağlıyordu,Doruk sakinleştirmeye çalışıyordu.
Asel çok şaşırmıştı bize bu belliydi.Hemen koltuğa oturup onuda kucağıma oturtup sarıldım.Artık sana çok iyi bakıcam canım kardeşim.
Asel'in ağzından:
Çok şaşırmıştım abim benle beraber odamdan çıkıp salona çıkarmıştı ve salona oturup beni kucağına oturtup ağlamaya başlamıştı.
rsüre sonra Rüzgar abimin sesini duydum."Asel abicim biz sana yaptıkşarımızdan dolayı çok pişmanız en çokta ben ne olursa olsun sana el kaldıema hakkım yoktu.Artık o soğuk odada kalmıcaksın bizim odamızın olduğu katta seninde bi odan var lütfen beni affet abicim affedermisin?"çok pişman görünüyordu kabul edicektim.Umarım beni hayal kırıklığına uğratmazlar.Ben böyle düşünürken bayağı zaman geçniş olacakki abim "Asel affedermisin?" demişti.Bende "tamam ama eğer beeni pişman ederseniz hemen burdan giderim"dediğimde gözleri parladı.Doruk ayağa kalkıp beni kucağına alıp etrafında döndürüp duruyordu kemiklerim sızlayınca inledim abim hemen beni indirip iyimiyim diye baktı.Ve bütün abilerim kalkıp beni odama doğru çıkardılar.Odamın kapısının önüne geldiğimizde Ayaz abim geçerek kapıyı açtı.
Odada çok güzel renkler vardı.Hiç küf yoktu kötüde değil çiçek kokuyordu pembe beyaz apırlıklıydı. Bazı yerlerde küçükken istediğim şeylerden vardı.Çok istemiştim ama bana almamışlardı.Çok güzeldi.
Arkamı döndüğümde hepsi parlayan gözlerle bakıyodu.Hemwn koşup hepsine sarıldım.Doruk abime sarıldığımda ise "abinle aynı okula gidiceksin bunu bilmek nasıl bir his ?desiğinde dediğinde üzülmüştüm çünkü gittiğim okul devlet okulu olmasına rağmen okulumu çok seyordum ama abimdende ayrı kalamazdım.
Kafamı salladım.Saate baktığımda saat 7 idi Ayaz abim hadi bakalım yemek zamanı diyip beni kucağına almıştı.Azcık kprkmuştum çünkü ben yemek hazırlamayı unutmuştum"şeyy ben yemek yapmayı unuttum dediğimde Rüzgar abim "sen yapmıcaksın sen artık sadece bizzimle ilgileneceksin ve bizde seninle sen yemek yapmayacaksın "dediğinde sevinmiştim çünkü yemek yapmadım diye azar yemicektim.yarım saat sonra
Yemek yedikten sonra izin isteyip odama çıkmıştım sonra zil çalmış ve Akel gelmişti.Sonra benimle özel konuşmak istediğini söylediğinde benim odama gelmiştik öğrendiklerimde şok olmuştum...
..................Sizce haftada kaç bölüm atmalıyım?
Yada kaç kelimelik olmalı şimdiye kadarkilerin hepsi 400 - 500 kelime bir rek bu bölüm 642 kelime.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim
ChickLitHerkes ikinci şansı hakkeder ama herkes bu şansı güzel değerlendiremez... Bir kız Asel abilerine ikinci şansı verir bakalım abileri nasıl değerlendirecek.