Öğretmen içeri girdi.Ders geometriydi.En iyi olduğum ders.Zaten biz sayısal sınıfıydık ve geometri'de hiçbirimiz kötü değildik.Size birşey söyleyeyim mi?Ben zaten tıp okumak istiyorum,yani çocuk doktoru..Çocukları ben çok severim biliyor musunuz..Şimdi bazıları ''Tıp okuman için güzel bir liseye gitmen gerekiyor Melisacığım!'' diyordur,evet annemde öyle diyordu..Annem olucak o kişi!Hemen söyleyeyim hangi liseye gittiğimi,ben Beylikdüzü,Yaşar Acar Fen Lisesi'ne gidiyorum.Puanı :452,7684,yüzdelik dilimi:0,09.Evet,zaten aşırı iyi bir liseye gidiyorum.O yüzden Tıp okuyacapım ben!Kimse beni bu kararımdan alı koyamayacak!Neyseee ben böyle düşünürken hoca bana seslendi:
''Melisacığım.İyi misin?'' anladığım kadarıyla yine gözlerim dolmuştu,neden mi?Annemi hatırladım da ben yine:)
''İ-İyiyim hocam.''
''Hmm..Kızım sen bir benle gelsene.'' dedi Gülsüm hoca(Geometri hocası ve aynı şekilde bizim sınıf öğretmenimiz.)sınıftan çıkarak..Bende hocayı takip ediyordum...
''Noldu kızım sana?Bu aralar hep böylesin.Anneni mi hatırladın yine?'' diyip sarıldı,Gülsüm hoca.Kendimi tutamadım.Bağıra çağıra ağlamaya başladım.Hemde öyle böyle değil.
''YETERRR!ANNNEEEE!GEL ARTIK YANIMA!BABAAAA!İSTEMİYORUM BU HAYATII!YETEEEEEERRRR!'' diye hem bağırıyordum,hem ağlıyordum.Diğer sınıfta ki öğretmeneler ve öğrenciler sınıflarından çıkarak yanıma yaklaştılar bense hala ağlıyordum,bağırıyordum.Gülsüm hoca ise bana ''Yapma kızım!Acı çektirme kendine..Yapma Melisa!'' gözlerimin kapandığını görünce hemen Arda'ya,Ege'ye,Efe'ye seslendi.''EGEEE!ARDAA!EFEE!KŞUN ÇOCUKLAR!M-MELİSA!YA BİR ŞEY OLDU!'' diyip hem ambulansı arıyordu hem de erkeklere olayı anlatıyordu.Arda başımı,dizine koyup ''MELİSAAA!SEN BENİM TEK AİLEMSİN!BIRAKMA BENİİ!'' diyip o da ağlıyordu.Arda beni kucağına alırken,Ege ve Efe'de,Arda'ya yardım ediyorlardı.Elimi başıma götürdüğümde,son bir şey dediğimi hatırlıyorum..
''A-Arda b-başım k-k-kanıyor.''
''NE!?TAMAM GÜZELİM AMA SEN SAKIN GÖZLERİNİ KAPATMA SAKIN MELİSA'M SAKIN!''
''Ü-Ü-Üzgünüm..''