(28)

197 13 4
                                    

             (Medya: Fatih Demirel)

                ( Mert'in anlatımı )

Hastaneden çıkıp zamanında dibinden ayrılmadığımız karakolun önüne gelmiştik şimdi. Polise ne söylemeliydim? Zamanında ölen biri kuzenimi kaçırdı, mı? Ya da Fatih tekrar canlandı, mı? Ben aklımdan şikayet cümleleri kurarken sessizliği bozan Kerim'e kulak kesildim.

Kerim: Fatih'in soy adı neydi?

Can: De ile başlayan birşey di sanki?

Ozan: Demirel.

Volkan: Ne?

Ozan: Demirel. Fatih'in soy adı.

Mert: Polise ne diyeceğiz? Ne kadar düşünsem de düzgün bir açıklama bulamıyorum ben.

Kerim: Sakin ol içeri girince herşeyi halledeceğiz.

Önden Kerim, ardından Can olmak üzere hepimiz karakola girmiştik. Yavaş yavaş merdivenleri çıktık ve zamanında sürekli yanına geldiğimiz Hasan abinin odasına gittik. Hasan abi Burağı kurtarmamıza yardım eden bir polisti. Umarım eskisi gibi bu sefer de bize yardım ederdi.

Mert: Kim çalacak kapıyı?

Volkan: Ben çalar-

Can anında kapıyı açmış, bodoslama içeri girmişti.

Can: Hasan abi yardımına ihtiyacımız var.

Ozan: Sıçtı ortalığa gerizekalı.

Hasan: Çocuklar ne oluyor?

Kerim: Abi pat diye odana girdik kendimiz ve özellikle Can adına özür dileriz.

Hasan: Önemli değil de hayırdır bir problem mi var?

Can: Evet var. Burak kaçırıldı.

Hasan: Burak mı kaçırıldı?

Volkan: Hasan abi sen Can'a bakma morali bozuk da biraz. Canım gel biz seninle hava alalım.

Abim zorla Canı dışarı çıkarttıktan sonra derin bir nefes almış ve sakince konuşmaya başlamıştık.

Hasan: Çocuklar sakin olup olanları anlatır mısınız? Cidden sizi anlamıyorum.

Ozan: Hasan abi hatırlarsan Fatih 7 yıl önce intihar etmişti.

Hasan: Evet hatırlıyorum. Hatta uçurumdan aşağı atladı.

Mert: Evet aynen öyle oldu fakat Fatih ölmemiş.

Kerim: Ve tekrar Burağı kaçırdı.

Hasan: Oğlum ne dediğinizi kulağınız duyuyor mu sizin? Ne Fatih'i, ne kaçırması? Fatih öldü hatta kendi ellerimle gömdüm onu.

Mert: Hasan abim bak valla ne desen haklısın ama ölmeyen pezevenk ölmez işte. Yaşıyor gene or-

Hasan: Siz benimle dalga mı geçiyorsunuz? Bakın eğer şaka falan yapıyorsanız tanıdık falan demem valla atarım sizi içeri.

Ozan: Aman abi gözünün yağını yiyeyim bir sakin ol. Hem elimizde kamera kaydı var.

Hasan: Kamera kaydı mı var?

Ozan: Evet var. Görüntüler yakındaki hastaneden çekilme. Hatta durun sizin için oradaki bir doktoru arayayım.

Ozan cebinden telefonunu çıkardı ve doktor Selim'i aradı.

Selim: Alo?

Ozan: Alo Selim benim Ozan.

Selim: Ozan ne oldu? Burak'la ilgili bir gelişme mi var?

KATLİAM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin