29.fejezet

89 10 10
                                    


1 év telt el azóta ... Egy rettenetesen hosszú év... Senki sem tudta felfogni ,hogy mi is történt... Elvesztették Konoha angyalát ... Aki nem is csak egy angyal képességű ember volt mint kiderült... Uchiha Itachi a földön éli fájdalmas életét... Mindenki feketében jár fel is alá... Itachi nem jár haza... Nem tudja elfogadni ,hogy a ház ahol az eskvöjük volt...Üres... Nem tudja elfogadni ,hogy a felesége halott... Miközben Tenshi istennő ként él fent... De ... Eljött az ideje annak ,hogy itt hadja ezt a világot és visszamenjen ... Oda ...Ahová tartozik...

Tenshi:

Reggel Suvarasy nyitott be és látta ,hogy a plafont bámulom... Lefeküdt az ágyra
és nézte a flafont...

-Visszaakarsz menni igaz?

-Igen...- ő megsimogatta a karom...

-Ennyire ...Hiányzik neked az az ember...?

-Csak ő maradt nekem ... Apám halott megöltem , anyám sincsen... Csak ő és a barátaim vannak nekem ... És te ... -ő halványan elmosolyodott ...

- Akkor...-állt fel ...- Induljunk.... - megfogtam a kezét majd Konoha kapujába teleportáltunk  ... Egy fehér térdig érő ruha volt rajtam aminek az alján bordó minták voltak illetve egy fekete köpeny és egy fekete tűsarkú ... Nem tudom ,hogy ,hogy tudom mindennap hordani... Beléptem Konohába ahol nyár volt... Pont mint egy éve.... - Hova akarsz menni ?

- Hm...Majd meglátod ... - elindultunk a cseresznyefához ahol megpecsetélelödött az életem ... Aztán egy kislányba botlotta ...- Jaj , bocsáss meg... - Hana vonásait láttam meg benne...

- Ugyan semmi baj!

- Hogy hívnak ? - gugoltam le hozzá ...

-Uzumaki Ana ... Miért kérdezi ?

-A te édesanyád Uzumaki Hana ?

-Igen...- a mondtatól kicsordultak a könnyeim - Miért sírsz ?- én varázsoltak neki egy kamillát és egy bordós feketés rózsát ... Hana ...

- A kamilla a tied ..Viszont a rózsát átadnád anyukádnak ... Egy régi jóbarát küldi ... - mondtam mosolyogva majd a kislány örömmel el ballagott ...

- Hm... Régi barát mi? Azt mondják ,hogy a kötelékek erősebbek a vasnál is ... Ezért soha nem kopnak el ... Sokat jelent neked igaz ?

-Igen... Ő rántott ki 6 éves koromban a depresszióból ... Hálával tartozok neki ...- ez után elértünk a fához...  Ide ...Temetett el Itachi...Itt kérte meg a kezem... Suvarasy nekidölt a fának ...  Én meg csak néztem hol a síromra hol a naplementétre...Aztán

Itachi :

1 év telt el azóta ...Mindenki azt mondja lépjek tovább... Nem tudják milyen az amikor egy számodra fontos ember hal meg miattad ... Tenshi... Várni foglak... Gondoltam amikor  a cseresznyefa tetején ültem ami alatt Tenshi el van temetve... Hirtelen beszélgetést hallotam ezért leugrodtam...

- Ki maga ? - tetem fel kicsit bunkón a kérdést ...

Tenshi :

-Ki maga ? - a hang hallatán megrándult
a testem ...

-Itachi ...- lassan hátra néztem ...- Haza jöttem ...- amikor még tudta ,hogy ki vagyok kikerekedett a szemei én lassan oda sétáltam hozzá ... - Fel...Ismersz még? - kérdeztem és eleredtek a könnyeim....

-Persze...Angyalom...- mondta majd magához ölelt utána megcsókolt... Aztán megláttam a barátnőmet...

-Itachi...Tenshi itt van...- Itachi elállt előlem és Hana felém kezdet el szaladni.... - Azt hittem ...Meghaltál... - mondta a könnyeivel küszködve ...

-Sajnálom Hana ...

-Ugyan...Úgy hallottam istennő vagy...

-Az bizony ! - kiáltotta Suvarasy a fa mögül mire én felnevettem ...

- Gyere bemutatlak az új hokagénak... - markolt bele a kezembe Itachival ...

-Megfogsz lepődni... - én Suvarasyra néztem aki intett ,hogy menjek csak ...

-Aztán rá ne mássz a lányokra Suvarasy! - ő rosszalóan nézet rám ( valahogy így :ಠ_ಠ) én meg mentem tovább ...  A hokage irodához érve velünk szembe jött Sasuke ...Hogy megnőtt... Itachit köszöntötte eztán meglátott engem is... Szorosan átölelt és elköszönt... Nem találkoztam több ismerös  emberrel de aztán oda értünk az irodába és Itachiék rontottak be először...

- Az embert nem hadják dolgozni sem? - ez... A testvérem hangja...? Én is berontotam...Egy papírt írogatott .

-K-Kaka...Shi...

-Hm ? - aztán felnézett ...- T-Tenshi?  Te lennél az ?

-Igen ...- átvágott az asztalon és ő is megölelt...

- Gyere ... Van dolog amit...Látnod kell... - mondta majd kivezetett és minden Konohai ujjongani kezdett ...Én féloldalasan elmosolyodtam... Suvarasy...- Konohai polgárok ... Uchiha Tenshi haza tért... Aki megmentette Konohát hiszen ő... A hetedik Konoha angyala ! - mindenki elkeztek tapsolni... Megláttam Mikotot és Fugakut a tömegbe és lementem a tömegbe ahol mindenkivel vagy kezet fogtam vagy megöletem ... Aztán oda értem Mikozoékhoz ...

- Tenshi...Milyen gyönyörű vagy... - ölelt át Mikoto ...

- Üdv köztünk újra Tenshi kisasszony...- kaptam az üdvözlést... Aztán haza felé mentem Itachival hozzám ... 1 éve a ház még mindig ugyan olyan volt... Aztán a ház ajtajában hirtelen megfogott és felet a vállára ...

- Mien világban élünk úrfi? Bármikor felvehetsz a válláda egy nőt aztán viszed ahova akarod ? - beléptünk a házba és bementünk a szobámba ...

-Pontosan ! Oda ahova akarom! - mondta majd Letett az ágyra én meg csak néztem a szemébe ... Ő meg az enyémbe... Lassan elkezdett közeledni... Egyre jobban... Szinte már rajtam feküdt de nem mozdult ...

-Nem eljtetelek genjustuba ... Tudsz mozogni ....- adtam az utalást... Ő elmosolyodott és megcsókolt... Újra és újra aztán betörtem a nyelvemmel amibe belenyögött... Én ledobtam magamról a cipőt és felhúztam a lábam... Ő rátette a kezét és csókolt tovább... E nyakam felé vette az irányt és birtokba vette ... Én ebbe többször is belenyögtem ... -Ne kínozz... -. erre rögtön a lehúzta rólam  ruhám ... Én meg a pólóját és végig húztam az ujjam a testén amibe belenyögött...Aztán én átkaroltam a lábammal és felemelt és a falnak útköztünk... Pont úgy mint aznap éjjel... Ő  végig simogatta a testem a csókoljaival és mélyeket szipantott a nyakamból ... A hasamat meg... Azt is megcsókolta ...Sokáig csak a hasammal foglalkozott ... Aztán én beleharaptam az alsó ajkába az szétnyílt és beengedte a nyelvem ... Ő meg az övét használta aztán belemarkolt a fenekembe amitől felnyögtem...Aztán leállt . A mutató és a középső ujjával elkezdett vándorolni a testemen amibe belerázkodtam ...Aztán megfogta a vádlim és felhúzta és elkezdte a kezével simogatni ... Aztán ezt megtette a másikkal is  én belenyögtem ....-Itachi...

-Tenshi... - aznap este nem aludtam semmit...

Csak érdek semmi többWo Geschichten leben. Entdecke jetzt