31.BÖLÜM

2.9K 122 9
                                    

Ne olduğunu bir türlü anlayamıyordum. Ne yani Kerem Mert'in katili miydi ? Her şey ilk başlarda çok saçma geliyordu. Fakat evden çıkıp kendi arabama binmiş atılan konuma doğru giderken düşününce yapbozun parçaları yerine oturuyordu sanki. Sonuçta Kerem bir mafya idi. Mert'i öldürme olasılığı ise çok muhtemeldi.

Atılan konum bir dağ evindeydi. Baya yüksekte olduğundan varmam zaman almıştı. Oraya vardığımda araçtan inip etrafa baktım. Soğuk olduğundan bagajda ki montumu alıp giyindim. Bulunduğum yer açık bir alandı. Fakat çevresi tamamen ağaçlarla kaplıydı. Önümde bulunan 2 katlı tahtadan evin verandasına çıktım.

Kapının önüne geldiğimde kapıyı çaldım ve bir süre bekledim. O sırada endişeli olduğu her halinden belli olan kişi kapıyı bir anda açıp beni kolumdan içeriye çekince bir an afalladım fakat sonrasında kendime gelip konuşmaya başlamıştım.

"Sen kimsin? Burası neresi? Neden buraya gelmemi istedin? Yazdığın mesajda neden öyle saçmaladın? Ve en önemlisi bunun için kanıtın var mı ?"

Ben sustuktan sonra o şaşkınca bana bakıyordu.

"İstersen önce oturalım bir şeyler içerken anlatayım sana" diyerek ileride bulunan şöminenin başında ki iki koltuğu gösterdi. O ağır hareketleri ile oraya gidip oturduğunda bende sert adımlarımı onun gibi o tarafa yönlendirdim.

Koltuğa sertçe oturup "Anlat dinliyorum"dedim ve onu dinlemeye koyuldum.

"Şimdi öncelikle benim ismim Burak. Şu senin yeni müvekkilin olan kişi benim."

Tam ağzımı açıp konuşacaktım ki

"Lütfen önce sonuna kadar beni dinle"

Bir süre bekleyip onu dinleyeceğime ikna olduktan sonra devam etti.

"Aslında planım senin müvekkilin olacaktım. Seninle görüşmek için geldiğimde Kerem'in şirketine girmiş olacaktım. Böylelikle düşmanın yakınında olup ona bir tehdit bulabilecektim."

Bu dediklerinden sonra artık dayanamazdım.

"Ne saçmalıyorsun sen ya ? Bilmem farkında mısın ama ben Kerem'in sevgilisiyim ve sen şu anda bana resmen onu yok etme planlarını anlatıyorsun !!!"

"Ona bakılırsa Mert'in de sevgilisiydin bir zamanlar. Şimdi gelmiş bana onun katilinin sevgilisi olduğunu söylüyorsun. Ben ne yapmalıyım peki bu durumda ? "

"Ya sen kim oluyorsunda bana karışıyorsun. Senin Mert'le ne alakan var ? ÇIKAR ARTIK AĞZINDA Kİ BAKLAYI !!"

"BEN MERT'İN SAĞ KOLUYDUM TAMAM MI? HATTA SENİ KORUMAK ÜZERE GÖREVLENDİRDİĞİ SAĞ KOLUYDUM"

Sessizlik... Sanırım artık sadece onu dinleyecek ve susacaktım...

"Mert benim kardeşim gibiydi tamam mı ? "

Gözleri dolmaya başlamıştı...

"Bir gün yine seni koruduğum ve takip ettiğim bir gün, bir anda telefonum çaldı. Arayan numarayı tanımıyordum. Açtığımda onun acı çeken sesini duydum. 'Burak son vazifemi söylemem için aradım seni.' Tabi o böyle söyleyince hemen çıldırdım. Ne saçmalıyorsun be son vazifesi falan diye. Sonra benden konuşması için izin vermemi istedi.'Bak benim ne kadar sert bir adam olduğumu en iyi sen bilirsin' dedi...'Çünkü sana ilk başlarda nasıl davrandığımı gördün.Aslında herkese karşı öyleydim.Daha doğrusu öyle olduğumu sanıyordum.Meğer öyle olmadığım kişilerde varmış. Sevdiğim kişiler. Sana karşı içimde sürekli iyi davranma isteği vardı ve bunu en sonunda geçekleştirdim. senden sonra bir de iyi davrandığım bir kişi daha vardı..' dedi"

O sırada başını kaldırıp bana baktı ve devam etti.

"Sonra devam etti 'O...ç-çok güzel biri...Sen ona yenge diye sesleniyorsun. Ve diğer bütün adamlarım...' bunları derken ağlamaya başlamıştı. 'Burak ona çok üzgün olduğumu söyle. Gerçekten çok çok özür diliyorum ondan..'bunları sana iletmemi istedi"

Bir süre sessizlikten sonra bu sessizliği bozan ben olmuştum.

"S-sonra ne dedi peki ? Ne oldu ?"

"Sonra dedi ki 'Senden bir de son vazifem var. İlk olarak beni öldüreni bul ve ona hayatı zindan et. Öldür demiyorum bak ölmesin o. Acı çeksin. Ona hayatının en acı günlerini yaşat ve ikincisi benim gönlümün sultanı Eda'm ile Gece'm onlara çok iyi bak olur mu ? Onları sürekli takip et.'bunları istedi benden Ha birde 'Eğer olurda bir gün gönlü başkasına tutulursa...' bunları derken"

Konuşamamıştı hıçkırıkları ona izin vermemişti çünkü....

"B-bunları derken çok ağladı.Sesini etrafındakilere duyurmak istemediği çok belliydi ama çok acı çekiyordu. Fiziksel değil...duygusal yönden..."

Derin derin nefes aldıktan sonra devam etti.

"Daha sonra cimlesini zorda olsa devam ettirmişti. Demişti ki 'Eğer olurda bir gün gönlü başkasına tutulursa artık gönlünün tutulduğu kişinin canıda sana emanettir. İkisini de koru ve üzülmelerine acı çekmelerine izin verme.'bunları dedi bana... İnanabiliyor musun ? Bunları dedi. Resmen aynı kişiden iki şekilde bahsetti. Fakat birinde canını acıt diğerinde canını emanet etti... Sen söyle şimdi ne yapayım ben bu Kerem'e ? Heh Ben ne yapayım ?"

Kendimi zorlayarak konuşmaya çalıştım.

"P-peki Kerem'in Mert'in katili olduğu kanısına nerden vardın ? "

Telefonunu çıkarttı. Her halinden belliydi galeriden bay bir geriye gittiği. Eski bir tarihe,çok eski bir tarihe...

En son açtığı videoyu bana doğru uzattı ve izlememi sağladı. Kerem olduğu gayet ortada olan kişi ayakta ve önünde kafası bağlı olan kişiye silah doğrultuyordu...

Ve bom silah patladı... Kurşun çıktı ve adamın kafası ile buluşması ile adamın kanları da zemin ile buluştu... Hemen kafamı başka tarafa çevirdim. Tekrardan döndüğümde telefonu bana uzattı.

"Al başa sarıp sarıp izle. Artık ne değişecekse ? "

Telefonu aldım ve dediği gibi tekrar tekrar izlediğim. Fakat her izlediğimde aynı şeyi düşünüyordum. Kafası kapatılmış kişi Mert değildi ve buna adım kadar emindim... Fakat bunu söylesemde inanacağını sanmıyordum.

"Peki şimdi ne yapmalıyız ? Ne yapacağız yani ?"

İki eli ile başını sardı ve yorgun bir sesle "bilmiyorum" dedi

"Aslına bakarsan annenleri ve arkadaşların Melek ile Gizem'i İstanbul'a gönderdim bile-"

"NE ? İSTANBUL ?"

"Evet İstanbul'a. Gerekli durumu hiza ettim ve anlayışla karşıladılar. Zaten onlarla aslında önceden tanışıyoruz. Ailenle... Seni korumak ile görevlendirildiğim zamanlar Mert bunun iznini ailenden almıştı. Tabi ki mafya olduğunu söyleyip açık açık sormamıştı fakat seni çok önemsediği gibi şeyleri söyleyip bir şekilde ikna etmişti onları. Ailende kabul etmişti ve benimle tanışmışlardı. Böyle yani. Bu arada telefon ve bütün teknoloji aletlerine el koydum. Takip cihazı vb. konulmuş olma durumuna karşı. Sende ver bizim çocuklara vermeliyim depoya götürmeleri için"

Bir plan kurup bu oyunu çözecektim fakat şimdilik kurallara uyan biri bi gözükmeliydim. Sadece emin olana kadar.

Telefonumu çıkartıp ona uzattım. Aldı ve dışarıya çıktı. Sonrasında ise uzun sürmeden hemen geri döndü.

"Burada kalman gerekecek uzun bir süre."

" Ne kadar uzun bir süre mesela ?"

"Bir yıl mesela"

"NE ?"

Sorularımı sormaya başlayamadan çoktan evden çıkmıştı bile...

1 Yıl Eda dayan 1 yıl kafanı dinle bence iyi fikir...

**********
Evvetttt sevgili okurlarım;
Nasıl buldunuz bölümü yakın bir zamanda kitap bitecek bilginize fakat üzülmeyin önümüzde hala bir kaç bölüm var. Yorumlarda bölümü sevip sevmediğinizi yazın ve bölümü oylamayı unutmayın. Hepiniz yürekten kucaklıyorum.

<33

MAFYA AŞIK OLURSA | BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin