Hatırlatma : Diana sol gözünü kaybetti. Sol gözü bandajlı.
Snape : Seni.... Öldürmesini? 11 yaşında bir kız çocuğundan?
Dumbledore : Diana o gölü havaya kaldırdığı zaman büyük güç kullandı. Voldemort bunu fark etmiş olmalı. Ya da birisi ona söylemiş. Bu yüzden Rowan kaçırıldı ve Diana kendi taraflarına çekildi. Rowan geri döndürüldü çünkü onun işi Diana'yı çekmekti. Başka bir tehdit yolu ortaya çıktı ki onu geri almadılar.
Snape : Bu olamaz. Ona o büyüyü nasıl öğretsinler? O daha küçük bir çocuk.Abim beni yavaşça ayağa kaldırdı.
Barty : Durabiliyor musun?
Diana : Evet.
Barty : Peki. Hadi gel. Yukarı çıkalım.
Voldemort benimle neden yemek yemek istemişti? Birazdan öğrenecektim. Abim beni masada yerime oturttu. Zaten 2 kişilik masada iki sandalye vardı. Yaklaşık 5 dakika sonra kapı açıldı. Voldemort yavaş yavaş masaya geldi. Önce başımda durup işaret parmağıyla çenemi kaldırdı.
Voldemort : Korkuyor musun?
Diana : Hayır.
Voldemort : Ya? Öyle mi? Genellikle benden korkarlar. Sen neden korkmuyorsun?
Sustum. Çenemi bırakıp karşıma geçti.
Voldemort : Sol gözünü kaybetmene üzüldüm. Sebep olan kişiden intikam almak istersin heralde?
Diana : Neden onu ayağıma getiriyorsunuz ki?
Bana baktı. Parmağını şıklatır şıklatmaz ev cinleri ortaya çıkıp önümüze yemek koydular. Voldemort kendini hiç bozmadan yemeye başladı.
Voldemort : Yesen iyi olur. Seni çok zor bir eğitim bekliyor. Sana 3 affedilmez laneti öğreteceğiz. 1.si Imperio Laneti. Yapılan canlının beynini bulandırır. Uygulayan kişi ne isterse onu yapmaya başlar. 2.si Cruciatus laneti. Kişiye yüksek acı çektiren lanet. Kişi lanet sırasında ölmek bile ister. Ve 3.sü Avada Kedavra laneti. Kişiyi direk öldüren lanet.
Yemeyi kestim. Voldemort da kesip bana döndü.
Voldemort : 3 laneti öğrenip uygulayacaksın. Ardından sana görevini açıklayacağız.
Diana : Görevi yapmazsam?
Voldemort : 3 lanet yani 3 seçenek sunalım. 1 baban mı ölsün istersin? 2 abin mi ölsün istersin? 3 kardeşin ölsün mü istersin? Seç bakalım.
Elimdeki çatal ve bıçağı bıraktım. Korkmaya başlamıştım. Daha 11 yaşındaydım ve ailemi bile yeni öğrenmiştim. Elimi yumruk yaptım.
Voldemort yemeğini bitirip başıma geldi. Ona sinirle baktım. Çenemi işaret parmağıyla kaldırdı.
Voldemort : Çok korktum. Lucius! Eğitime başlayın!
Kapıdan Lucius geldi. Beni kaldırıp gözümü bağladı. Asasını sırtıma tuttu.
Lucius : Yürü.
İlerledim. Gözlerim bağlı bolca merdiven çıktım. Sonunda gözümü açtı. Önümde birisi vardı.
Lucius : Gözünü kör eden kişi. Ona Imperio laneti uygulayacak ve onu istemediği şeylere zorlayacaksın.
Bir kulenin tepesindeydik. Elime bir asa verdi ve kenara çekildi. Şuan Lucius'a saldırabilirdim. Öyle de yaptım.
Diana : Immobulu......
Bellatrix : Crucio!
Yine aynı acıyla yere yattım. Biraz sonra başıma birisi gelip beni havaya kaldırdı ve ters çevirdi.
Lucius : Yeniden saldıracak olursan eğer daha fazlasını çekersin.
Başımla onayladım. Beni yere indirip asayı geri verdi. Sıkıca tuttum.
Lucius : Hedefe odaklan. Ona şuan yapması saçma bir şey yaptır.
Odaklanmam gerekliydi. Yoksa burada acı çekmeye devam edecektim. Olduğunca odaklandım. Karşımdakini belki önce ayağa kaldırıp sonra etrafında dönnesini sağlayabilirdim. İyice odaklandım. Geriye kalan tüm seslere kulağımı kapattım.
Diana : Imperio!
Şimdi kendimi görüyordum. Ama titreyerek. Büyük bir acı ve korku içimdeydi. Kolumu kaldırmak istediğimde bağlı kişinin kolu kalkamaya çalıştı. Ama kendi kolum kalkmadı. Panikleyip kolumu kaldırmak için savaş verdim. Lucius beni tutup sarstı. Kendime gelirken deprem oluyormuş gibi sallanıyor ve sesler duyuyordum. Uğultu kesildi ve bir el uyanmam için kolumu tuttu. Kendime geldim ve yere diz çöktüm. Lucius yanıma çöküp çenemi tuttu.
Lucius : İyiydi. Şimdi kendi kontrolünle beraber onu yönet.
Ayağa kalktım ve asamı sıkıca tuttum.
Diana : Imperio!
Hiç bir şey olmadı.
Diana : IMPERIO!
Yine olmadı.
Diana : Imperio! Imperio!
Lucius : Odaklan!
Odaklanmak yerine sinirlendim.
Diana : IMPERIO!!
Adamın zihnine hızla girdim ancak bu gözümün kararmasına neden oldu. Yeniden açınca önce kendimi yerde yatarken Lucius'u başımda gördüm. Gözümü açıp kapayınca ise Lucius'un tepemde bana baktığını.
Lucius : Fazla sertti. Bütün gücünü burada harcama.
Beni çekip ayağa kaldırdı ancak şuan tek isteğim yere oturmak veya yatmaktı. Asamı tuttum. Tamamen odaklandım.
Diana : Imperio.
Adamın zihnindeydim. Kendimi gördüm. Sol kolumu havaya kaldırmak istedim. Hem kendi kolum hem girdiğim kişinin kolu kalktı. Lucius yine bana yapışıp sarstı. Bu geri dönüp yere yığılmama neden oldu. Dinlenmek istiyordum.
Lucius : HADİ AMA! Az kaldı. Bağını kopar ancak kontrolü bırakma.
Diana : Ben.... Ben çok yoruldum.
Lucius : Daha başındayız.
Diana : Nolur. Dinleneyim. 5 dakikacık. Bellatrix'e baktı. Bellatrix başını sallayıp kendini yere bırakınca oda yere oturdu.
Diana : Siz neden yoruldunuz anlamadım.
Lucius : Aklından geçen fazla düşünceleri engellemezsek neler olacağını görürsün. Sadece ona odak olmanı sağlıyoruz ve gelen fazla düşünceyi itiyoruz.
Bellatrix baş parmağıyla onayladı. Tavana dönüp gözümü kapadım.
Lucius : Uyuma.
Diana : Uyumuyorum.
Bellatrix : Azkabanda bende uyumazdım.
Lucius sinirle ona baktı. Bellatrix umrumda değil der gibi omzunu silkti.
Lucius : Dinlenme buraya kadar.
Ayağa kalkıp benide ayağa kaldırdı. Asamı elime verip kenara çekildi.
Lucius : Odaklan. Kontrolünü kaybetme. Bağını kopar.
Dış dünyayı tamamen unuttum. Yine sadece karşımdaki adama odaklandım. Evet adamın içindeydim. Ayağa kalktım. Anında o da ayağa kalktı. Sağ adımımı öne attım. Sonra sol. Adam çırpınıyordu. Bunu hissediyordum. Cam gözüme ilişti. Hızla o tarafa koşup omzumla camı parçaladım ve aşağı düşmeye başladım. Ben zarar görmeyecektim. Ya da ben öyle sandım. Adam yere değer değmez büyük bir acı hissettim.Snape uyuya kaldığı masadan sıçrar. Rüyasında Diana'nın gözünden kuleden düştüğünü görmüştür. Geriye yaslanıp derin nefes alır. Gözlerini ovuşturup masanın başındaki haritadan yerinin belli olup olmadığına kontrole gider. Ancak hiç bir belirti yoktur. Diana'ya verdiği pelerine sarılıp koltuğa uzanır. Gözünü kapatır ve yeniden Diana ile aynı şeyleri görmeyi umut eder.
Gözümü geri açtığımda sıcak bir yerdeydim. Ateşin sesini duyuyordum. Kollarımda yine ağırlık vardı. Büyük ihtimalle bağlıydım. İki gözüm ıslak bir bezle kapatılmıştı.
Lucius : Anlattığım gibi Barty. Kendine zarar gelmez sanıp kuleden aşağı atlattı.
Barty : NEDEN ONU ENGELLEMEDİN!
Lucius : Çalıştım. Bağı koparmış ve kontrolü bırakmıştı. Çare etmedi.
Voldemort : Sessizlik.
Soğuk bir el çeneme dokundu.
Voldemort : Oldukça hırslı ve sinirli. 3 büyüyü öğretirsek tam istediğim gibi olacak.
El yüzümde gezindi ve ayrıldı. Ardından yüzümde bir asa hissettim. Voldemort bir şeyler fısıldadı ve acım biraz olsun azaldı. Ardından koluma indi. Sol kolumda biraz gezinip durdu.
Voldemort : Uyandırın onu.
Geri çekildi. Birisi sağ tarafımdan bana yaklaştı.
Barty : Diana. Aç gözünü. Hadi. Güvendesin. Yatağındasın buradayım.
Gözümü açıp baktım. Gülümsedi ve diliyle dudağını yaladı. Bende dilimle dudağımı yaladım. Geri çekildi ve yüzüme doğru Voldemort eğildi. Bir şeyler fısıldadı. Asasını sol koluma getirdi ancak durdu.
Voldemort : Eğitimi bittiği zaman ona bu izi vereceksin Barty.
Barty : Ne? Neden efendim? Neden ben?
Voldemort : Emrimi mi sorguluyorsun?
Barty : Ahh hayır efendim. Yani. Tabi ki izini vereceğim.
Voldemort : Güzel.
Voldemort odadan çıktı. Evet beni bodruma değil bir odaya koymuşlardı. Abim Lucius ve Bellatrix'e döndü. Başıyla çıkmalarını işaret etti. İkisi çıkınca yorganın altına yanıma geldi. Sıkıca sarılıp ağlamaya başladı.
Barty : Özür dilerim. Özür dilerim. Şimdiden özür dilerim. Yapmak zorundayım. 2 laneti de öğrenince yapmak zorundayım.
İşaret parmağımı dudağına götürdüm.
Diana : Şşşş! Çok yorgunum. Herşeyi boş verip uyuyalım.
Barty : Ama.....
Diana : İz umrumda değil.
Bana baktı. Diliyle dudağını yaladı. Bende aynısını yaptım.
Barty : Seni kopyacı!
Üstüme çıkıp her yerimi öpmeye başladı. Yaklaşık 3 dakika öptükten sonra benimle beraber uyuyakaldı.Snape balkona çıkmış ayı izliyordur. 2 hafta sonra Diana kurda dönüşecek ve ona ihtiyacı olacaktı. O zamana kadar onun yanında olacak mıydı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Snape'in Kızı
FantasySize baba diyebilir miyim? Profesör dondu. Bana döndü. Gözü yaşlı gülümsedi. Tabi ki öyle diyeceksin. Diana 11 yaşına geldiğinde Hogwarts'tan kabul mektubunu alır. Küçüklükten beri aradığı babasının Snape olduğunu düşünmektedir. Aynı zamanda bir k...