Part 1

28 4 0
                                    

Сайн уу? Намайг Пак Мина гэдэг. 16 настай. Сургуульдаа нэр хүндгүй  шоовдорлогдмол тарган царай муутай охин байноо. Миний гадаад үзэмж  тийм ч хөөрхөн биш надад бусад охид шиг том давхраа, өндөр хамар, гуалиг бие, гүзээлзгэнэ шиг уруул, нарийхан хөл, савх шиг урт хуруу, сайхан хоолой энэ бүхний  аль нь ч байхгүй. Над шиг бүтэлгүй хүнд энэ хорвоо дээр ганцхан л найз байгаа.

Сайн найзыг маань Чой Жини гэдэг. Үнэхээр Хөөрхөн

Зохиолчын талаас: Энэхүү зохиол нь бодит явдлаас сэдэвлэсэн зохиол болно. Нэр наснаас  бусад нь бодит явдал болно.

Манай Крашыг Ким Жэйк гэдэг .
Үнэхээр тасарцан  царайлаг (миний хувьд л даа хх)Bike унахдаа сагс тоглохдоо үнэхээр сайн.  Бүр манай хөрш  гээд боддоо!!! Түүний инээх ярих  нь  хүртэл үнэхээр хайр хүрмээр
Даанч намайг тоохгүй л дээ. Түүнийг крашласнаас хойш өнөөдөртэй нийлээд 926  хоног  болж байна. 1000 дах өдрөө сэтгэлээ илчилнэ гэсэн  төлөвлөгөөтэй байгаа.

Өдрийн  2цаг болж байна. Манайх  өглөөний  ээлж харин Жэйкын анги өдөр ордог. Гэрийнхээ үүдэнд  иртэл ардаас Жэйк

Жэйк: Хөөе Мина ч билүү Мину ч  билүү. Манай сургууль биздээ. Өглөө манай  ангид давтлага орсон уу?

Би: Намайг Пак Мина гэдэг. Танай  ангийн  давтлага ороогүй ээ.

Жэйк сонссон ч  сонсоогүй  юм шиг тоомжиргүй bike аа  унаад яваад өглөө..

Уг нь манайхтай хөрш болоод 4жил болж байна. Намайг  юм ярихаар тоодогчгүй. Бас дээрээс  нь миний нэрийг ч мэддэггүй. Над шиг царай муутай бүдүүн гахайг тоовол гэждээ. Гэхдээ бүтэхгүй ч  гэсэн крашлах л хамгийн гоё

Надад гомдох сэтгэл төрсөн ч түүнийг чрьсан  гэж бодохоор ккк

Bike дугархаар нь босоод хартал Жэйк ирж байнаа. Түүнийг  хараад инээж байтал ардаас нь найз гэсэн нэртэй шулам Чой Хана гараад ирлээ . Уг нь хөөрхөн  охин даанч  дандаа намайг дээрэлхдэг сургууль дээр гишгэх газаргүй болгодог нэгэн.

Би  шууд  хөшгөө хаагаад тэр шулам манай Жэйктэй хэр дотно  болчихоод  биенээс нь зуураад  байхаа юм бэ?

Утас дуугархаар нь автал Жини байлаа . Жинид саяны болсон явдлыг хэлээд 2уулаа баахан Ханаг мууллаа.
Түүнд турах бодолтой  байгаагаа хэлтэл 2уулаа цуг дасгал  хийе гэлээ. .
За тэгээд маргааш өглөө нь босоод дасгал хийдэг  баатар боллоо.

Жинитэй хамт түр амраад  сууж байтал.

Жэйк гүйж байлаа. Жини  хажуугаас нөгөө танай краш  байнашдээ.

Би чимээгүй байй!!! Краш маань бид 2луу харчихлаа үнэхээр харчихлаа

Sad Love StoryWhere stories live. Discover now