"Beni yarı yolda mı bırakacaksın Derin?"
Kar kürelerinin romantikliği günümüze kadar ulaşmıştı. Bazıları kar kürelerinin koleksiyonunu yapıyordu.
Derin'in eski sevgilisi Mert sürekli Derin'e kar küresi alırdı beraber iken. Derinin tam 43 tane kar küresi olmuştu Mert ona vererek.
Hastane günleri hep sıkıcı geçmişti. Abisi hep Derin'in yanındaydı. Taburcu olana kadar herşey aynı geçmişti. Kalk, sabah çorba iç,televizyona bak,abinle konuş ,uyu... günler çok sıkıcı geçiyordu artık.
Taburcu olunca işine geri dönmüştü. Bilmiyordular ki bugün derin mesleğini sonlandıracaktı ki...
Eline aldığı kağıda istifa mektubunu yazmaya başladı
"Sayın bakanım ben Derin,Derin sancı. Bu zamana kadar gerçekleştirdiğim avukatlık serüvenimi şimdi bitirmek ve geçici halde izinli olmak için sizden izin istiyorum. Gelecekte geri dönebileceğim söz konusu değil."
Avukat derin sancı
Hayallerini sonlandırmıştı,artık avukat değildi. Bir süreliğine İstanbul'a gidecekti. Estetik cerrahı olan abisinin yanına. Orada mutlu olacaktı. Orda yaşayacaktı. Abisi Deniz'i özlemişti. Onun yanında huzur bulabilirdi. Kafasını dinleyebilirdi.
Adliyeden çıktı ve tekrar binaya baktı. Hayallerine baktı,umutlarına baktı,duruşma salonlarına baktı, odasına baktı,geleceğine baktı. Son kez de adliyeye el sallayarak elinde kutu ile dışarıya çıktı ve İstanbul için bilet aldı.
<•<•<•<•<•
"Abi nasıl istifa eder ya! Onun geleceğiydi bura. Demir mi bunun sorumlusu? Yoksa ezgimi! Sedat cevap ver!"diye bağırdı mehmet.
"Abi geç otur,sinirlisin zaten. Derin zaten geçici olarak istifa etmiş"
"Ne geçicisi ya! Belki de hiç geri dönmeyecek kız. Onu ben yalnız bıraktım en güzel gününde. "
"Bırakmadın,sadece kafa dinlemek istiyor abi biraz sakinleş ya. Yoksa sinirden öleceksin. Benim tanıdığım Mehmet böyle değil."
"2 yıl önceydi, hukuk fakültesine gidecek bir kadın vardı. Taksiyi kaçırmış ve kaldırımda ağlıyordu. Babamla ben onu görmüştük. Davet etmiştik kabul etmedi. Babam benim savcı olacağımı söyleyince kabul etti. Adını sormadık. Avukat olacaktı. O derindi . Derindi o. Onu o zaman tanısaydım belki herşey değişecekti"
2 hafta sonra /İstanbul
Derin burdaydı. Abisi ona bakıyordu. Abisiyle aynı yemekten yiyordu. Abisini uzun zamandır görmüyordu ve 2 haftadır özlemini dindiriyordu abisinin yanında olarak.
Böylesi derine daha iyi gelmişti,mutluydu ve hergün abisiyle görüşüyordu.
Mehmet onu defalarca aramasına rağmen telefonu açmamıştı. Mesajlarına sadece görüldü atarak yetiniyordu.
Mehmet onu özlemişti ve şuan Mehmet istanbula gelmişti. Evlerini Turandan öğrenmişti . Kapıyı çalınca kapıyı açan Derindi.
Aşık olduğu,gözünde özlem olduğy kadındı açan kapıyı. Derin onu artık umursamamış gibi görüyordu gözünde. Her gece Derin'i düşünmekten gözüne uyku girmemişti. Çok fazla özlemişti çok.
Devam edicek
350 kelime
Bu bölüm kısa oldu çünkü dünde yayınladım bir bölüm. Eğer bir takipçim çok ısrar etmeseydi bu bölüm uzun olacaktı. Bir an önce yeni bölüm istedi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahkeme
ActionHazim,özlem,şefkat,ciddiyet dörtlüsü bir araya geldi. Bambaşka bir aşk hikayesi yarattı. Belki de bu çiftin başına neler gelicekti? Mehmet,işinde ciddi bir savcıydı. Ataması konyada iken İzmir'e atandı. Bir de avukat Derin vardı işin içinde. Derin d...