Глава 1.Початок

1.1K 48 12
                                    

Кіра знаходилась в своїй кімнаті та збирась йти в університет.Вона вже закінчувала навчатись на юридичному.Це був її останній рік навчання.Батьки Кіри були проти,вони хотіли щоб їхня дочка навчалась на медичному та стала лікарем,так само як і вся її сім'я. Мати працювала медсестрою у місцевій лікарні,а батько хірургом.

Кіра поправила своє руде коротке пряме волосся та пішла в університет.Вона жила близько до нього приблизно 10 хвилин ходьби.По дорозі вона любила включати музику та занурюватись у свої думки. Сьогодні були її останні екзамени,дівчина ні краплі не переймалась за екзамени,їй було абсолютно чхати на них.

Після навчання Кіра пішла на роботу,вона працювала офіціанткою,їй були потрібні гроші щоб переїхати в велике місто. Так як містечко маленьке тут кожен знав одне одного.

— Хей Кіра,як справи,а хотя мені всеодно.— Сказав  брюнет з карими очима. Його звали Майкл, він рідко приходив в це кафе сам.Частіше за все він був з друзями та глузував з Кіри.

— Що будете заказувати?— Дівчина старась не видати своєї злості побачивши його.

— Чашечку кави та еклер.— Він мило усміхнувся їй.

— Зараз принесу.— "Що ж він сюди прийшов ще й усміхається,і дураку ясно що не просто так"

*минуло 5 хвилин*

— Смачного.— "Щоб ти подавився"

— Кіра,невже твої батьки настільки бідні що тобі приходиться працювати тут щоб забезпечувати себе?— Не перестаючи усміхатись запитав Майкл.

— Знаєш я просто самостійна людина і не сиджу на шиї у батьків як дехто.— Кіра хотіла виплеснути на нього чашку гарячої кави,але після цього їй би точно виписали штраф.

— Ахахахахаха,Кіра ти така смішна.— Хлопець не міг стримувати сміху.

— Не бачу тут нічого смішного.Мені потрібно йти працювати,а не дурницями маятись як ти.

Кіра стискуючи зуби збиралась вже йти її зміна закінчувалась через 5 хвилин. Зібравшись вона вийшла з кафе та пішла по дорозі додому.

*Через 10 хвилин*

Зайшовши в будинок вона зняла з свого плеча білий маленький рюкзак,визулась та зайшла на кухню.За столом сиділи батьки та їли спагетті.Батьки не говорили з дівчиною,після того як Кіра поступила туди де хотіла вона,батьки вчинили сварку і після того дня як дівчина не старалась з ними заговорити все було без сенсу.Після вечері вона пішла в свою комнату та прийнялась рахувати скільки ж дівчина накопила грошей за ці всі роки."10000 долларів досить таки не погано вважаючи те що я працювала на трьох різних роботах дві з них були онлайн".Подумала дівчина.

Кленовий лисWhere stories live. Discover now