Hoşgeldiniz ✧
Medya Ahter
Ayla Dikmen-Anlamazdın
İyi Okumalar ✧
İçeri girdiğimdiz de kavga çoktan başlamıştı,Asil üstünü değiştirdiktin sonra salona gelmiş bizde sofraya oturmuştuk.
Asil'in babaannesi çorbadan bir kaç kaşık aldıktan sonra yüzünü ekşitip konuşmaya başladı.
"Kızım sen bu çorbayı yaparken ne kadar tuz attın hiç tuzu yok"Nur teyze kafasını kaldırıp kocaman gözlerle kayınvalidesine baktı.
"Anne her zamanki attığım kadar ne fazla ne az"Nazmiye babaanne başını kaldırıp küçümseyici bir bakış attı.
Yemek bu şekilde devam etmişti,yemek bittiminde Ahu ile sofrayı toplayıp bulaşıkları hallettik ve demlediğimiz çayı bardakları koyup içeri geçtik.
Babaannem ve Nazmiye babaanne fısır fısır bir şey konuşuyordu bize görünce konuşmayı kesitler,çayı herkese dağıttıktan sonra bana ayrılan yere oturdum.
Nazmiye babaanne çayından bir yudum alıp arkasına yaslandı ve bana doğru dönüp konuşmaya başladı.
"Eee Ahter taliplerin sıraya dizilmiştir bu güzelliğe var mı görüştüğün birileri"Asil'e döndüğümde elimdeki bardağı sıkıyordu yüzüme zoraki bir gülümseme kondurup konuşmaya başladım.
"Yok daha bir şey Nazmiye babaanne daha hem gencim"
"Ne gençliği yavrum sen 28 yaşında değil misin ben senin yaşındayken 3.çocuğumu kucağıma almıştım"
Bir anda gelen kırılma sesi ile kafamı o tarafa çeviridim,Asil elindeki bardağı kırmış ve cam parçaları burdan gördüğüm kadarıyla eline batmıştı.Atik bir haraketle kalkıp yanına gittim eli berbat bir durumdaydı.
"Anne biz gidip elini temizleyelim olur mu"annem kafasını salladıktan sonra bin bir zorlukla salondan çıktık ve lavaboya girdik.
Önce elindeki camları temizleyip daha sonra elini suya tutum ve havlu alıp eline bastırdım onu klozetin üstüne oturtup,acil yardım kitini aldım ve batikon ile önce elini temizleyip daha sonra sardım.Derince gelen bir iç çekişle ona döndüm gözlerini kapatmış kafasını biraz eğmiş bir şekilde saçlarımı kokluyordu.
Ayağa kalkıp etrafı toparlayıp konuşmaya başladım.
"Pansuman yaptım istersen içere gidelim"
"Kokun çok güzel,papatya kokuyorsun"dedikleri ile kan yanaklarıma hücum etti.
"Teşekkür ederim şey ben içeri gideyim biz yavaştan zaten kalkarız"onu orda bırakıp içeri geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HUZUR MAHALLESİ ✔
ЧиклитHikayemizde Huzur Mahallesinin sevgisini aşkını ve yardımseverliğine bol bol şahit olacağız o zaman başlıyalım. #1 Cemal Süreyya #37 Söz #99 Şiir #69 Şiir -TAMAMLANDI-