İyi okumalar 💖
Baekhyun başındaki ağrı ile uyanmıştı. "ahh üzerimden dozer geçmiş gibi hissediyorum." elini yan tarafa doğru attı ve birşeyin kalkıp indiğini hissetti. Anında çığlık attı.
"ahh bu seste ne." Baekhyun yanındaki Chanyeol'e canavar görmüş gibi bakıyordu. "ah Baekhyun uyandın mı, dün çok sarhoş oldun evini sorduğumda nerede olduğunu söylemedin bende seni kendi evime getirdim, dün hakkınında herhangi bir şey hatırlıyor musun?" Baekhyun başını tuttu ve düşünmeye başladı. Zorlasada hiçbir şey hatırlamıyordu. "hayır hatırlamıyorum, ne oldu ki?" Chanyeol üzülsede belli etmedi. "bir şey olmadı sadece hatırlayıp hatırlamadığını merak ettim." Baekhyun kafasını salladı. "şey acaba lavabo neredeydi?"
"burdan çıkıp sola dön en ilerideki kapı." Baekhyun başını sallayıp odadan çıktı. "ah hiçbir şey hatırlamıyor bunun iyi mi kötü mü olduğunu hiç bilmiyorum." Chanyeol ortaya büyük bir oflama bıraktı ve yataktan çıkıp balkona doğru ilerledi. Kapıyı açtı ve masanın üzerindeki sigaradan bir dal aldı. Bu sigaraları seviyordu çünkü çikolatalıydı. Amcası özel olarak ona getiriyordu.
Çakmak ile sigarayı yakıp bir nefes aldı, tadını hissetmek için biraz bekleyip dumanı dışarı saldı. Etrafı büyük dikkatle izliyordu. Bir nefes daha aldı ve kafasını geriye atıp dumanı dışarı üfledi. Arkasında onu izleyen omegadan bir haberdi. Omega ona büyülenmiş gibi bakıyordu. Chanyeol arkasında bir hareketlilik sezip döndü. Omegayı görünce hemen elindeki sigarayı söndürdü. "söndürmeseydin sorun değildi." Chanyeol kafasını sağa sola salladı. "hayır benim için sorun değil ama senin için sorun." Baekhyun karnında kasılmalar hissetti. "hadi sen aşağı mutfağa in bende banyoya gidip geliyorum." Baekhyun kafasını sallayıp odadan çıktı.
Chanyeol, omega gittikten sonra giymek için kendine eşya çıkarttı, sonra omeganın dünkü kıyafetler ile durduğunu farkedip ona da eşya çıkarttı. Alfa banyoya girip suyu ayarladı ve üzerindeki tüm eşyaları çıkartıp suyun altına girdi. Hemen yıkanıp çıktı, Baekhyun'u fazla bekletmek istemiyordu. Altına havlu sarıp tam çıkmıştı ki kısa boylu omega ile çarpıştı.
Chanyeol hemen endişelenip omeganın yüzünü tuttu. "iyimisin be- Baekhyun." omeganın bakışları alfanın kaslı göğsünden karın kaslarına ordanda adonislerine doğru süzülen su damlacıklarındaydı. Alfa omeganın nereye baktığını farketti ve sırıttı. "gördüğün şeyi beğendin galiba." Omega hemen yaptığı şeyi fark edip gözlerini alfanın gözlerine çıkarttı. Yanakları pembeleşmişti. "b-ben sadece bardakların n-nerede olduğunu soracaktım." Chanyeol sırıtıp kafa salladı. Baekhyun bu harekete daha da kızardığını hissetti. "sen git ben geliyorum." çok güzel diye düşündü alfa.
Baekhyun'u bekletmemek için hemen odaya gidip giyindi. Baekhyun için çıkardığı kıyafetleride alıp aşağı indi. Mutfağa girip masada oturan omeganın yanına oturdu. "bu Kıyafetleri senin için çıkardım en küçüklerini bulmaya çalıştım ama muhtemelen yinede büyük gelir." Baekhyun kafasını sallayıp "hiç gerek yoktu." dedi. "hayır gerek vardı hadi git üzerini değiştir bende bize kahvaltı hazırlayayım." Baekhyun dışarıdan istemiyor gibi görünsede içten içe kurdu mutlu olup hemen kıyafetleri aldı ve yukarı çıktı. Chanyeol arkasından hülyalı hülyalı bakıp ayağa kalktı ve kahvaltı hazırlamaya başladı.
10 dakika sonra omega somurtarak aşağı iniyordu. Alfa bunu gördü ve hemen yanına gitti. "iyimisin, sorun ne?" Baekhyun yanaklarını şişirdi. "bunlar bana hala büyük geliyor." Chanyeol bir kahkaha patlattı. "bende bir şey oldu sandım ve hayır gayet iyiler kıyafetlerim içinde çok şirin duruyorsun." omega bu sözlere kızardı. Chanyeol eşofmanın ipini bağlamadığını fark etti ve biraz eğilip omeganın giydi eşofmanı bağladı. "evet bu sayede de düşmez." omega alfanın sakallarını yeni kestiği belli olan yüzüne bakıyordu. Chanyeol böyle yaparsa muhtemelen kızgınlığa girmeye gerek olmayacaktı. "aaa ehehe tamam hadi kahvaltı yapalım." Baekhyun hemen acele ile masaya doğru gitti. Chanyeol ise bu haline sadece sessizce güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ⓒⓗⓐⓝⓑⓐⓔⓚ § Omegaverse
FantasyBaekhyun sadece eski okulundan kurtulup yeni okuluna gitmek istemişti; "hey yeni çocuk eğlenelim mi biraz!?" "lütfen beni rahat bırakın." "niye sen bir omega ve sürtük değil misin?" ~Omegaverse ~