,,9"

203 7 0
                                    

Dimineața:
Pov Bianca
Mă scol și văd că Niki doarme. Plec să-mi fac rutina și apoi sa fac micul dejun. Peste un timp simt două mâni calde pe talia mea.
Niki:noaptea asta era superb🥴ești destul de bună în pat🤤
Eu doar zâmbi in colțul guri și continui sa gătesc.
Niki:să te ajut?
Eu:da!
Niki:cu ce?
Eu:stai așa până nu voi termina de preparat mâncarea. *el mă strânse și mai tare*
Next, după masă:
Niki:tu ai făcut mâncarea dar eu voi spăla farfuriile.
Eu:să te ajut?
Niki:nu e nevoi. Poate ieșim azi undeva?
Eu:ammm... putem ești azi în parc de distracții cu frați meu și Jay?
Niki:bună idee! Sună pe Jay și vezi dacă pot ieși azi.
Conversație:
-aloo
Jay? Azi sunteți ocupați? Poate ieșim toti împreună în parcul de distracții?
-bună idee. Și da, noi azi suntem liberi. La ce oră sa ne apropiem?
Ămmm, poate la 13:30 să fim acolo.
-bine, voim fi acolo. Pa Bianca.
Pa, Jay. Zii din partea mea salut la frățiori mei.
-bine.

Niki:pai, ei vin?
Eu:da. La ora 13:30 să fim acolo.
Niki:acum cât e?
Eu:e ora 10 fix
Niki:mmm... avem destul timp pentu voi doi😏 *se uită la mine pervers*
Next:
Era ora 13 fi deja eram gata pentu parcul de distracții. Ne-am luat blugi scurți, o un top negru și de-asupra acestui top ne-am luat o cămașă roșie, adidași și o gentuță.

Ajungem în parcul de distracții, și începem a ne veseli

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ajungem în parcul de distracții, și începem a ne veseli. Plec să cumpăr apă când deodată simt cum cineva mă lovește pe cam.
Pov Niki
Eu:de ce Bianca așa greu vine?
Felix:poate sa întîlnit cineva din prietenele sale?
Alen:nu îmi vine a crede. Chiar și dacă s-ar întâlni cu cineva, avea să-mi trimită un mesaj, nu?
Dan:eu sunt de-acord cu Alen. Dar chiar vine greu. Poate săi dăm un mesaj?
Jay:bună idee! Niki? Ii scri tu?
Eu:sigur.
Conferenția:
Bianca? De ce vii atât de greu? Hei, Bianca? Bianca? Ești aici?

Jay:ce? Nu-ți răspunde?
Eu dau dau din cap în semn ca da. Când deodată îmi vine un videoclip de la Bianca. Mă uit la el și mă șochez. In acel video era Bianca legată cu lanțuri pe mâne și picioare, era toată în răni, și ia plângea. Acest lucru mă scotea din sărite, dar îmi vine un mesaj.
Conferenția:
-îți place cum arată ia la moment?
Cine ești? Ce vreai de la ia?! Dai pace!!!
-nu dragul meu, nu o voi lăsa-o să scape așa ușor. Paaa, dragul meu Niki.
Heii! Eu te voi găsi, și cu mâniile mele a să te omor!! Ai înțeles?!

Eu:băieți! Avem probleme! Pe Bianca a răpit-o cineva!
Toti:ceee?! 😳
Felix:e o glumă? Dacă da, nu e de râs defel.
Eu:nu e glumă, uitați-vă. *și-i arăt videoclipul*
Dan:Bianca... surioară...
Felix:trebuie sa aplecam la poliție! *și îmi vine iar un mesaj*
Conferenția:
-a da, am uitat. Dacă aplecați la poliție, Bianca nu va mai fi până a so găsiți😏
Îți dau 2 milioane de dolari doar te rog las-o în pace
-mmm... dar mai mulți nu ai? E prea puțin pentu persoana aia care o iubești, sau... tu doar te joci cu ia?
Cine se joacă aici asta doar tu! Tu te joci cu nervi mei și sănătatea iubitei mele! Pot să-ți dau 5 și jumătate milioane de dolari.
-așa puțin? Mdaaa... nu ia mers fetiței, ii voi tăia capul. Bye!
Eu mai mult nu am!
-ai sau n-ai, nu contează! Poți să înlocuiești de la cineva! Până nu găsești 25 milioane de dolari nu îndrăzni să-mi scri, căci dacă nu iubita ta nu va mai fi. Ce tragedie😏
Tu!!! Tu te vei răsplăti de tot asta ce faci!!
-da, da. Acum bye, și repet pentu ultima dată, nu îmi scri până nu faci suma ceia de bani.

Eu:băieți! Situația e rea... trebuie 25 milioane de dolari, de unde să le iau nu am ideii...
Jay:eu la moment de tot am 6, pot să-ți dau 5 și jumate. Scuze... sincer nu pot să-ți dau mai mult.
Eu:măcar ceva decât nimic. Mulțumesc ți-e.
Alen:de la tatăl vostru sa luați, nu e o variantă?

———————————————————
Sper că va plăcut acest capitol 🌚💞
Scuzați dacă sunt prezente greșeli. Bye, Steluțele mele💞✨

Vândută /Niki/Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum