Szerző jegyzete:
Ez a rész Szaszának dedikáltatik, mert kedvesen kommentelt, és amúgy is neki akartam dedikálni már azelőtt is. Ebben senkit sem fenekelnek el, mert azt nem lehet minden részben, de azért remélem tetszik. :D
***************************************************************************************
- Uhm, Tris.
- Igen?
- Te most mit csinálsz? - vonta föl Ruby a szemöldökét. Pár perc szenvedélyes csókolózás után a fiú bemászott a takaró alá, és semmiképp se akart kijönni. A keze még mindig megbilincselve, a feje pedig vörös volt. A lány egyáltalán nem értette, hacsak nem...
- Oh - Ruby egyszer csak megvilágosodott és az ő feje is paprikapirosba váltott. Egy pillanatig csak bámultak egymásra. Jólesett neki persze a "figyelem", és feltételezte hogy mindazok után, amit átélt, nem kell a fiúnak szexuális felvilágosítást tartania, de bizonyos okokból nem nagyon akart az épp felmerülő problémával foglalkozni...maximum csak ugratás szintjén.
- Szóval mit is csinálsz? - kérdezte újra, az arcán gonosz kis mosollyal. - Nem szeretem magam ismételni.
- Hát én...én csak...eléggé hideg van - hazudott a fiú.
- Tényleg? Nyugodtan mássz ki. Idehozom a pulóvered - ajánlotta föl Ruby.
- Nem! Nem...igazából eléggé álmos is vagyok. Lefekszem aludni...ha nem gond - jött a kétségbeesett válasz, a csöppet sem álmos Tristantől.
- Valóban? Milyen hirtelen elálmosodtál. Ha nem ismernélek azt hinném, hogy valami más okból bújtál be oda... - nevetett Ruby. - De ezúttal nem firtatom - tette hozzá kegyesen.
- Tudod mit Tris? Inkább megyek és lezuhanyzom. Add a kezed - mutatott a két fekete bőr bilincs irányába. - Leveszem őket. Aztán...menj el te is zuhanyozni - javasolta megfontoltan. Valóban, egy jó kis zuhany sokmindent meg tud oldani.
A lány tűnődve ácsorgott a fürdőben a zuhanyrózsa alatt. Persze tudta, hogy Tristan is fiúból van és csináltak is dolgokat, de...sosem tekintett úgy rá, mint a korábbi partnereire. És pár hete még az volt a legfőbb problémája, hogy a fiú kiskorú, ráadásul a kutyája, és teljesen ki van neki szolgáltatva. Magyarul no-go, off limits, hozzá ne érj mert összetöröd kategória.
Ezzel szemben most elindultak lefelé egy olyan leejtőn, amin nem biztos, hogy fel lehet később mászni. A vonzalom pokoli csúszdáján.
Ruby belecsúszott a tiszta fehérneműbe, felvette selyemből készült puha pizsamáját, és nagyot sóhajtva nekiállt kifésülni a gubancokat hátközépig érő, vastag szálú barna hajából, ami a vasalás ellenére mindig szanaszét állt kicsit. Bár a tükörben önmaga ábrándozó arcát látta, a lelki szemei előtt egészen másféle képek jelentek meg. Csak tudott volna mit csinálni azzal a hatalmas libidóval.
Belegondolva, már hónapok óta nem feküdt le senkivel. Rennek igaza volt - jött rá hirtelen - valami van köztük Tristannel. Valami több, mint amit ő bevall magának.
***
- Gyere gyorsan, mert megfagyok - panaszkodott a Ruby, mikor végre Tris is kijött a fürdőből.
- Rendben - bólintott a fiú, és sietve lekapcsolta a villanyt. Bemászott a lány mellé a takaró alá, aki erre szélesen elmosolyodott.
- Alig várom, hogy végre otthon is megint egy ágyban alhassunk - jegyezte meg.
ESTÁS LEYENDO
A házi kedvenc (light femdom)
RomanceRubynak mindent megadott az élet. Csak egy baja van: borzasztóan unatkozik. Mit csinál vajon, amikor találkozik a hajléktalan Tristannel? Nem túl nagyok köztük az ellentétek? Ez a történet vonzalomról, birtoklásról, traumáról és szerelemről szól. *...