Алекс взяв Кіру за руку і вони вийшли з кафе в напрямку готеля по дорозі говоривши на різні теми. Вони доходили вже до книгарні, як раптом спалахнула крамниця. Кіра сильно перелякалась. Хлопець з дівчиною знаходились на достатній відстані від крамниці, тому вони не постраждали. Алекс негаячи ні секунди викликав поліцію та швидку.
— Кіра вибач,але мені прийдеться залишитись тут,я надіюсь ти зможеш сама дійти додому? — Хлопець подивився на дівчину з серйозним виразом обличчя.
— Ким ти працюєш?Ти сказав що маєш свій бізнес.Яке відношення ти маєш до цієї ситуації?—Кіра була схвильована.
— Йди додому я тоді пізніше все розкажу.Обіцяю.
Дівчина не кажучи ні слова пішла до готелю по дорозі вона думала."Скоріше за все він поліцейський,але якщо він би був поліцейським то не говорив би про свій так званий бізнес.Та й навіть якщо він був би якимось злочинником то навряд чи викликав би швидку та поліцію. Хотя він був досить таки серйозним. Таке враження ніби він таку ситуацію бачить не перший раз. В любому випадку ким би він не був потрібно бути обережнішою."
Кіра зайшла в готель. В своєму номері вона вмилась передягнулась та лягла спати. Вона все ще не могла викинути з голови цю ситуацію.
*9:00*
Кіра проснулась,сьогодні їй потрібно були йти на співбесіду.Вона почала збиратись. Потрібно було вдягнутись як найкраще щоб справити хороше враження. Дівчина вдягнула чорну не приталену спідницю вище коліна, сорочку білого коляру, чорний галстук та чорний піджак на верх. Викликавши таксі дівчина взулась в чорне взуття поїхала до назначеного місця.
Приїхавши туди вона уважно роздивилась місцевість навколо. "Так вулиця зелена корпус 1, начебто сюди." Дівчина роздивилась. "Так стоп це ж кафе, але це двохповерхова будівля,скоріше за все детективне агенство знаходиться на другому поверсі. "Дівчина зайшла в середину будівлі." Так,це справді кафе. Потрібно запитатись в офіціанта, можливо він знає де знайти вхід".
— Перепрошую,ви не знаєте де тут вхід в детективне агенство під назвою"рижий хвіст".
— Так,звичайно пройдіть зі мною.
Дівчина пішла хлопцем.Він привів її за угол кафе та показав на сходи.
—Вам сюди.— Сказав хлопець.
— Що ж дякую вам. Дівчина мило усміхнулась та пішла по сходах вверх "Мда...Кращого місця для розтащування детективного агенства не знайдеш." Піднявшись по сходах дівчина відкрила двері та зайшла в середину Вона побачила коридор та 2 пари дверей. На одних з них було написано детективне агенство"рижий хвіст." Кіра постукала в двері та зайшла в середину.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кленовий лис
Misterio / SuspensoЧи все життя реальне? Дівчина на ім'я Кіра переїжджає з маленького містечка у велике місто. Там вона знаходить роботу в детективному агенстві розслідуючи різні справи, та після одної справи про викрадення дівчина починає бачити галюцунації та дивн...