6.Bölüm

2.8K 83 1
                                    

Sabah Ayaz abimin yanında uyandım. Bugün abimleri farklı uyandıracaktım. Ayaz abimi uyandırmamaya çalışarak yataktan kakltım. Kendi odama gittiktim banyoya girdim. Banyo yaptıktan sonra hemen giyinip abimleri uyandırmaya başladım.
ve diğerlerinş uyandırmayacak şekilde bağırarak"Abiii canım çok acıyoooo " Rüzgar abim hemen kalkarak "iyimisin neyin var demeye başladı iyi olduğumu anlayıca hemen sarıldı. "Bişey oldu zannettim" dedi. Bende" neden sen yapıyodun ya şimdimi aklına geldi" dedim. O an gözünden pişmanlık geçti. Onra. sarılıp "tamam geçti ben sizi affettim ama unutamıyorum abi " dedim. Hiç birşey demedi. Artık bu kasvetli havayı dağıtmam gerektiği için " hadi kalk daha Ayaz ve Doruk abim varbuyandırcağım" dedim. Abim
"tamam sen git uyandır ben duşa girip geliyorum" dedi. Onun odasından çıktım ve sırada Ayaz abim abimin odasına girdiğimde çok masum duruyordu. Saçımı tutup abimin yüzünü gıdıkladım. Kafasını çeviriyordu ama tık yoktu. Uyandı beni gördü ben sırıtıyordum o ise söylene söylene gitti. Doruk abşm vardı ama onu düzgün uyandıracaktım. Uyandırdım ve beraber aşağıya indik. Aşağıya indiğimiz zaman abimler onları nasıl uyandırdığımı konuşuyorlardı. Doruk abim bana şok bir şekilde baktı. En sonunda dayanamayıp güldüm.

Bütün dikkatler bendeydi. Günaydın diyip sofaraya oturdum. Rüzgar abim Doruk abime" ee Asel seni nasıl uyandırdı?" diye sordu. Bense kendimi gülmemek için zorluyordum. Doruk abim onları sinir etmek istemiş olacakki"öperek uyandırdı nedenki" dedi. Rüzgar ve Ayaz abim onları nasıl uyandırdığımı anlattılar

3 saat sonra

Kahvaltıdan sonra Doruk abim kendini iyi hissetmediğini ve okula gelemeyeceğini söylemişti. Benide Eüzgar abim şirkete giderken bırakmıştı. 2. dersteydik ve Ali tenefüste yanımdan hiç ayrılmamış ve sürekli doğum günüm, burcum , yükselenim, sevdiğim şeyler vb sorlar sormuştu. Ayıp olmasın diye bende sormuştum ama hiç birşey hatırlamıyorum. Ders matematikti ve ben hiç birşey anlamadım ama abimlerden ri bana anlatırdı.

5 saat sonra

Sonunda okul bitmişti ve Ali abi bütün gün yanımdan ayrılmamıştı. Şuandada Ayaz abimi bekliyordum Ali abi geldi ve" seni ben eve bırakıcakmışım Ayaz abin öyle söyledi "dedi. Ama o bunları soyledikten sonra Ayaz abimin arabası geldi. Arabadan indi geldi ve" tanışmışsınız demek anlaştığınıza sevindim demişti. Belki abimle konuşurken yanlış duymuştur diye sesimi çıkarmadım. Abime hiç bir şey belli etmemiş ve Ali abiye yarın görüşürüz diyip arabaya binmiştim.

Ali Keser"in ağzından

Bütün gün Aselin dibinden Doruğun yokluğunu fırsat bilip ayrılamaıştım.Biz Dorukla çocukluk arkadaşıyız Rüzgar abimler her ne kadarda Asel'i göstermesede yok gibç davransada bir ara yanlışlıkla bodruma inmiş ve onun o masum yara bere içindeki halini görmüştüm.Ama o haliyle bile çok güzeldi. Doruklara asla çaktırmadım. Hep haberim yok gibi davrandım. Büyüdükçe gücüm arttıkça Asel'i araştırmaya başladım. Bu arada babam öldüğü için Şirketin başında ben varım ve Rüzgarların şirketiyle ortağım. Kısaca özetlemek gerekirse ben en başından beri Asel'in o evde yaşadığını, yaşadıklarını hizmetli olmadığını her şeyi biliyordum. Ben onu ilk 12 yaşında gördüm ve gördüğümden beri ona aşığım...

Eee nasıl gidiyo razcık heyecan katalım eğer eklemek istediğiniz şeyler varsa lütfen yorumlara yazın ve bölümğ favorilemeyi unutmayın lütfen
birdahaki bölümde görüşmek üzere...

AbilerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin