2.

288 15 1
                                    

Bylo 6:30 a mně zvonil u hlavy budík. Neochotně jsem vstala a zamířila rovnou do koupelny si umýt obličej a vyčistit zuby.

Učesala jsem si drdol, vzala jsem si něco na snídani oblékla jsem si potom, černou mikinu a modré džíny.
Na chvíli jsem si vzala telefon, teta už byla v práci.

Bylo 7:25 a já jsem si vzala tašku a šla na autobus. Nastoupila jsem do autobusu a sedla si někam dozadu.
Po nějaké době přijel autobus před školu a já jsem vystupovala.
Přišla jsem do třídy a sedla jsem si do zadní lavice a za chvíli za mnou přišel jeden kluk s kaštanovými vlasy
,,Mohl bych si prosím přisednout? " zeptal se mile a usmál se.

,, Jasně žádný problém " řekla jsem a ten kluk si tam hned sedl. Jako musím uznat že vypadá roztomile.
,, Já jsem Peter Parker " řekl kluk a podal mi ruku abychom si mohli potřást. ,,Já jsem Natalia Williams. Těší mě Petere Parkere" potřásli jsme si rukama a v tu chvíli do třídy přišla paní učitelka, která bude nejspíše naše třídní.

Nevypadá že bude zrovna dvakrát příjemná. Chvíli jsme se tam seznamovali, mám pocit že někteří lidi nebudou moc hodní, ale snad to nějak přežiju. Taky nám učitelka řekla, že půjdeme zítra do nějaké laboratoře s pavouky.

Myslím že by to nemuselo být nejhorší, navíc pavouci mi skoro vůbec nevadí. Ve škole jsme skončili kolem druhé odpoledne. Potom co jsem přišla domů jsem se rozhodla že se podívám po okolí.

Tak jsem si vzala nějakou kabelku. Do které jsem si dala sluchátka, mobil, klíče a šla jsem se podívat do parku. V parku jsem byla do večera, potom mi zavolala teta kde jsem, že mám jít už domů.

Hned co jsem dorazila domů, mě teta objala. ,,Natali měla jsem o tebe hroznej strach. Kde jsi byla? " zeptala se teta a byla docela ráda že už jsem doma. ,, Ahoj teto, taky tě ráda vidím, a byla jsem v parku a nic se mi nestalo jsem celá neboj " usmála jsem se na ni a šla rovnou do kuchyně pro něco k večeři. Řekla jsem tetě že zítra jedeme do té laboratoře.

Po večeři jsem si dala sprchu, šla do pokoje tam jsem si lehla na postel, vzala jsem si notebook a pustila si seriál. Kolem jedenácté jsem usnula.

Ahoooj já doufám že se vám kapitola alespoň trochu líbila budu ráda za každou zpětnou vazbu.

Two little spiders  [Peter Parker ff]Kde žijí příběhy. Začni objevovat