Hoşgeldiniz ✧
Medya Asil
Müslüm Gürses-Gel Bahtımın Kar Beyazı
İyi Okumalar ✧
Dün gece Asil ile olduğum teması hatırladıkça heyecanlandırıyordum.Ahu'ya bu konu hakkında bir şey söylememiştim.Bir yanım söylemek istiyor diğer yanım ise gizli kalmasını.
Asil mutfaktan çıktıktan sonra bende çıkmıştım ama anneannemler bana ve Asile bakıp bir şey konuşuyor Ahu ise gülüyordu nedenini ise yüzümün domates gibi kırmızı olmasıydı.Umarım yanlış bir şey anlamamışlardır diyerek dua etmeye başladım bir yandan ise saçlarımı tarıyordum.
Son defa saçlarıma bakıp odadan çıktım tam yaz geldi dediğimiz zaman yine kışa dönüyordu hava o yüzden bugün yine kap kalın giyinmiştim.Artık yaz gelsede elbiselerimi giyip gezsem diye dua etmeye başlamıştım.
Mutfağa hiç uğramadan ayakkabılarımı giyip evden çıktım arkamdan abimde çıkmıştı seslenmesi ile ona döndüm.
"Ahter bir dur abicim"
"Noldu abi"nefes nefeseydi niye koşuyorsa zaten deli.
"Şey Alin benle yemeğe çıkma teklifimi kabul etti beni akşama annemlere oyalarsın değilmi"ah anne kocaman adamı bile hala daha terlikle dövdüğü için korkması normal.
"Tabi abi merak etme beni okula bırakırsan tabi dahi iyi olur"kafasını salladıktan sonra arabaya bindik ve beni okula bıraktı.
✧
Son derste bitmişti çantamı alıp sınıftan çıktım Ahu'da sınıfından çıkmıştı beraber yürümeye başladık,bu akşam yemekten sonra onlara gidecektim.
Apartmanın önüne gelince ayrılıp içeri girdik eve girdiğimde annem elindeki işi ile Esra Erolu izliyordu anneannem ise annem ile beraber oturup hem televizyon izliyor hem de kahvesini yudumluyordu,ikisine de selam verip odama geçtim ve üstümü değiştirdim Ahu'lara gideceğim için hem günlük hemde rahat şeyler giymiştim.
Odamdan çıkıp salona girdim ve anneme abimle alakalı kısa bir yalan söyledim.Eğer doğruları söyleseydim hemen kızla tanışıp abimi evlendirmek isteyecekti bu da abim açısından pek iyi olmayacaktı daha sevgili bile değillerdir.
Daha sonra mutfağa girip annemin yaptığı yemekleri ısıtıp yedim ve bulaşıklarımı toplayıp anneme Ahu'lara gideceğimi söyleyip evden çıkıp karşı apartmana doğru yürümeye başladım.
✧
Asil'den...
Bugün eve Ahter'in geleceğini bildiği için dükkandan erken çıkmıştı,hızlıca eve gelmiş annesine selam verip odasına doğru ilerleyecekken kapının sesini duydu en yakında olduğu için hızlıca açtı.
Karşısında gördüğü kızla bir anda yutkunmayı unuttu üstünde ne kadar sıradan şeyler olsa da yine de çok güzeldi, hızlıca kendine gelip konuşmaya başladı.
"Hoş geldin içeri geç."
"Hoş bulduk Asil."
Ne kadar da güzel Asil diyordu bu kız,düşüncelerinden ayrılmasına annesinin kafasına attığı tokatla ayrılmıştı
"Ne duruyorsun öyle kapının önünde yalı kazığı gibi dikilmişsin."
Annesine bir şey söyliyemeden annesi kapıyı kapatıp onu odasına göndermişti bile Asil ne kadar kızların yanına girip oturmak istesede bu mümkün değildi.
✧
Asil banyodan çıkmış tam odasına girecekken çalan kapı ile kapıyı açmaya gitti bugün ne kadar çok kapı çalmıştı böyle.Kapıyı açtığında karşısında gözlerinden ateş saçan bir şekilde babasını ve İdris amcasını yani Ahu'nun babasını görmeyi beklemiyordu.
Zilin sesini duyan kızlarda odasından çıkmış ve kapıdaki kişilerle fazlaca şaşırmıştı.
Asil sol yanağında hissettiği acı ile elini yanağına götürdü Ahter ne kadar yanına gitmek istese de Ahu onu tutmuştu çünkü İdris amcası da çok sinirliydi ve Ahter'e bir şey yapmasından korkuyordu.Nur Hanım bir adımda oğlunun yanına geçip kocasına ateş saçan gözlerle bakmaya başladı.
"Ne oluyor bey niye çocuğa vurdun"İdris bey fazlaca sinirliydi aynı İdri bey gibi ama karısının kalbini kırmak istemiyordu.
"Ne olacak hanım senin bu salak oğlun Ahter ile görüşmüş mahallenin dilindeyiz onu da geçtim başka şeylerde söyleniyor yok Ahter kızım hamileymiş gibi"Ahter duydukları ile bir kaç adım geriledi.
Mahalledeki teyzeler böyle bir kanıya nerden varmıştı bilmiyordu Asil bir sürü şey söylemek istiyordu ama sanki dili lal olmuştu.
Nur hanım bu işin kapı eşiğinde konuşulmayacağım bildiği için eve davet etti ve ahiretliğinide çağırıp bu konuyu konuşmaya başladılar.
✧
Yarım saatin sonunda bir karara varılmıştı,Cuma günü yani 2 gün sonra isteme daha sonra nişan,kına ve düğün hızlıca olacaktı.Başka türlü bu işin üstesinden gelemezlerdi insanların ağzı torba değildi ki sıkasın.
Asil bu durumdan ne kadar mutlu olsa da Ahter2İN duygularından emindi ama yine de bu işin bir aması vardı,Ahter'de Asil gibi düşünüyordu ama artık yapacak bir şey yoktu.
Bu duruma en çok anneanneler sevinmişti çünkü torunlarının evlenmesini istiyordu.Zaten gelme amaçlarıda buydu torunlarının arasını yapmaktı.
Asil ikisininde bir kez evleneceği için içinde hiç bir şey kalmamasını istiyordu kızın bu yüzden onu en yakın bir zamanda yemeğe çıkartıp güzel bir yüzükle evlenme teklif edecekti.
Bir bardak çay içen ahalis yavaştan ayaklanıp eve geçti.Ahter hiç bir şeyden haberi olmayan abisiyle de konuştuktan sonra abisi ne kadar Asili dövmek istesede annesinin yardımı ile sakinleştirmiş ve odasına geçip üzerini değiştirdi ve yatağına yatıp uyumayan çalıştı.
✧
Buraya kadar okuduysanız teşekkür ederim..
Oy ve yorum yapmayı unutmayın.
Görüşürüz..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HUZUR MAHALLESİ ✔
ChickLitHikayemizde Huzur Mahallesinin sevgisini aşkını ve yardımseverliğine bol bol şahit olacağız o zaman başlıyalım. #1 Cemal Süreyya #37 Söz #99 Şiir #69 Şiir -TAMAMLANDI-