sapık mısın?

918 39 24
                                    


Minho derslerde başarılı öğretmenlerin sevdiği bir öğrenci. Ona sıcak olan herkese karşı sıcak ve bir o kadarda korumacı birisi. Fakat çok fazla insanla samimi olmayı gereksiz buluyor özellikle okulda. Çünkü okulda herkes birbirinin arkasından işler çevirir. Bu yüzden genelde tek takılır en yakın arkadaşları Felix, Jisung,Changbin dışında . Resim çizmeyi çok sever beğendiği,sevdiği,gözüne takılan her şeyi çizerdi. En çok kedileri sever. Onun için kedilerden daha önemli bir şey yoktur.

Hyunjin derslerde kendine göre olağan bir başarısı var. Öğretmenlerin gözdesi olan nadir öğrencilerden fakat bunun derslerle pek bir alakası yok. Kendisi basketbol takımının yıldızı. Herkes rakiplerinin onun karşısında bir şansı olmadığından bahseder. Dışardan onu gören herkes ona hayran olur ki okulda böyle kız erkek herkes onunla takılmak için can atar. Fakat dışardan sert göründüğü için yanına yaklaşabilen çok az kişi vardır . Onun gerçek kişiliğini bilen zaten yaklaşmış olan Chan,Jeongin,Seungmin var.



Minho her zaman ki gibi öğle arasında boşken spor salonuna girdi.(seyircilerin oturduğu yerde) Sırt üstü yatarak bir şeyler karalamaya başladı. Kapının birden sertçe kapatılmasıyla yerinden sıçradı içeri giren Hyunjin'di şaşırmıştı çünkü sinirli gözüküyordu. Onu zaten farkedemezdi Hyunjin bu yüzden Hyunjin atış yaparken onu çizmeye karar verdi.

Kaç defa atış yaptığı bile saymamıştı Hyunjin sadece nefessiz kaldığını hissedebiliyordu. Kendini soğuk zemine bıraktı. Gözlerini kapatmıştı ki duyduğu ayak sesleriyle poposunun üstünde doğruldu. Okulumda böyle sevimli görünen birinin olduğunu daha önce nasıl farketmedim diye düşünürken ona doğru fırlatılan suyu yakaladı. "Ne zamandan beri burdaydın ?" Diye sordu sertçe . Minho ise elinde ki çizimi ona uzatarak bunu çizecek kadar vaktim oldu diyip gülümseyerek çıktı.

Ertesi gün Minho tekrar kendi yerine geçmek için spor salonuna girdiğinde karşısında Hyunjin'i görmeyi beklemiyordu. Minho'ya sert bir şekilde "Ne hakla beni çiziyorsun sapık mısın?"diye sordu.

 Minho'ya sert bir şekilde "Ne hakla beni çiziyorsun sapık mısın?"diye sordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



.minik bir düzeltme yaptım çok mantıklı bir yorum üzerine :) (yaşıtlar artık)

Passion Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin