Objęcie przerwał dzwoniący do mnie Michał. Może to dobrze? Przecież nie powinnam robić cokolwiek skoro chce tylko przygody i nie szukam nikogo na stałe. Mam za dużo na głowie by pakować się w kolejne bagno. A co jeśli następny będzie lepszy? Inny? Otwórz prawda jest taka że nie. Ciężko o ogarniętego chłopaka który sprosta moim wymagania. Nie myśl o mnie że jestem jakaś pojebana i mam jakieś wygórowane oczekiwania, większość społeczeństwa ich nawet nie ma, wymagamy tylko żeby był, bezwarunkowa miłość jak np. od matki. To pojebane...Wpatruje się w niego już jakiś czas. Jego twarz jest taka spokojna, wydaje się idealny. Do głowy przyszła mi pewna myśl, której nie pozwalam uciec, czemu? Chuj wie, jestem ostro nakurwiona ale nie tak by zaraz rzygać, powiedzmy ze to stan w którym zaczyna z ciebie powoli schodzić, tylko że nie spisz w kiblu.
- Co myślisz o przygodnej nocy? - zapytałam śmiertelnie poważne. Nie oceniajcie mnie wiem ze to się źle skończy, ale życie mam jedno wiec jebać to.
- Wiesz jesteś bardzo ładna ale nie sadze by było to odpowiednie- Czuć było od niego ze jest rozbawiony moim pytaniem, może i nawet chciał? Ma po prostu takie same procesy myślowe jak ja, tylko że to ja jestem bardziej pijana.
- Okej, nie to nie. Ja idę do środa- idąc do domu on wciąż tam siedział, nie wiem o czym myślał. Może o niczym.
Impreza dalej trwała, spędzałam w sumie dużo czasu z Michałem, w końcu ma urodziny. W momencie kiedy to się stało byłam w kuchni z przyjaciółka, rozmawiałyśmy jak zwykle o wszystkim i niczym. Siedziałam na blacie na przeciwko jej, kiedy on podszedł bez słowa i sięgał coś za mna. Ja pierdole robiąc to patrzył mi się tak głęboko w oczy, ze miałam ochotę rozebrać go tu i teraz. Chwile tak stał a ja zdołałam wykrztusić z siebie kilka słów.
- Czy to scena z filmu która ma sprawić że będę mokra?- zapytałam mimo ze znałam odpowiedz na to pytanie, bo ewidentnie chłop się na oglądał zbyt dużo filmów.
- Nie wiem, a jesteś?- to przeszywające każdy centymetr mojego ciała pytanie, potrafiło mnie wprowadzić w stan totalnego pojebania. Nic nie odpowiedziałam. Chłopak wziął do ręki to po co sięgał, penetrując mnie swoim spojrzeniem. Po chwili odszedł
-Ja pierdole! Co to kurwa było?!- zapytała Nikola
- Myślisz ze ja wiem?
-Chłop ewidentnie chce cie przelecieć
-Tyle to sama zauważyłam
CZYTASZ
Czy to źle że cie pragnę? |Kinny Zimmer|
Fanfic„Mimo że doszła ja wciąż przyśpieszałem, nie miałem zamiaru ani na chwile przestawać. Dziewczyna znów mnie podnieciła, wiec jak miałem dać jej spokoju..." ✨Miłego czytania. Rozdziały są krótkie, wiec zapraszam✨ Pozdrawiam😉❤️ #13 🥳18.02.2022- ki...