6. Bölüm

85 5 2
                                    

Bu arada Zeyd, adamlarıyla İstanbul'a gelmiştir. Satır başı yorumlarınızı bekliyorum canlar.......❤️❤️❤️❤️

Günay ev
Yazardan
Zeyd evinin bahçesinde oturuyordu. Otururkende hem arada viskisini içiyor hemde nargile içiyordu. Nargileyi çekerken yanına adamlarından biri gelerek konuşmaya başlar:Patron

Zeyd içine dolan dumanı dışarıya salarken konuşmaya başlar:Söyle
X:Barış Murat Yağcı'yı araştırmamızı istemiştiniz patron. Buyrun dosyası

Zeyd yine nargileyi çeker ve dumanını dışarıya verirken konuşmaya başlar:Oku
X:Emredersiniz patron.

-İzmir Alaçatı doğumlu. Hayatının dönüm noktası olan Efes Pilsen Spor Klübünde profesyonel olarak basketbol oynamış, sakatlandıktan sonra basketbol hayatına veda etmek zorunda kalmış ve bir dönem modellik yapmış. Aynı zamanda oyuncu

Ebeveynleri; 10 yaşında bir kız kardeşi var. Adı Yağmur Ernak. Annesi Arzu Ernak. Annesi bu arada dört kere kanseri yenmiş kız kardeşi annesinin son kanserinde ortaya çıkmış patron. Biyolojik babası Güven Yağcı, üvey babası Erhan Ernak. Biyolojik babasının İzmir'de işlettiği bir restorantı var, üvey babasıda basketbol antrenör hocası

Adam, Barış hakkında bilgileri Zeyd'e okurken Zeyd hala nargile içmekteydi. Ağzındaki dumanı dışarıya verdikten sonra konuşmaya başlar:Cık. Ailesi olmaz. Sevgilisi yok mu?

X:Var patron. Brenda Patea. O da Barış Murat Yağcı gibi model.
Zeyd:Kız almanlı mı?
X:Evet patron
Zeyd:İş görmez. Tamm sen çık.
X:Emredersiniz patron.

Zeyd:Seni ailenden ve yakınlarından vurmıycam Barış Murat Yağcı. Karımı benden almanın bedelini ödüyceksin..

Aybar apartmanın içi
Barış'tan
Apartmanın önüne geldiğimizde Aycan hiç konuşmadan apartmanın içine girmişti. Bende arkasından girdiğimde Aycan evin kapısını açıcakken konuşmaya başladım:Ben özür dilerim. Sana bağırmak istememiştim.

Aycan:Sorun değil. Asıl ben özür dilerim. Sana bağırdığım için. Ayrıca bir öpücükten sonra yanlış fikirlere kapılmadım.
Barış:Sevindim buna.

Aycan:Neyse. İstersen gel içeriye. Sonuçta Berkan'lar yok Cemal bizde, evde canın sıkılmasın.
Barış:İyi olur. Bir Nisa'yıda görmüş olurum.
Dedim ve Aycan kapıyı anahtarla açtı. İlk Aycan içeriye girdi. Bende arkasından girdim.

Sonrada önümdeki merdivenlerden indim ve salona geldiğimde Brenda boynuma atladığında hemen ona sarılarak konuşmaya başladım:Bebeğim ne zaman geldin?

Brenda benden ayrılarak konuşmaya başladı:Baya oldu geleli. Özledim seni aşkım.
Barış:Bende seni bebeğim.
Dedim ve boynuna bir öpücük kondurdum.

Aycan'dan
Salona geldiğimde bir kız Barış'a sarılıyordu. Barış beyde aynı şekilde ona sarılıyordu. Kız baya mutluydu. Sanırım sevgilisi.

Konuşmaları, Barış beyin o kıza "bebeğim" demesi canımı sıkmıştı. Son cümlesinden sonra o kızın boynuna bir öpücük kondurdu. Şeytan diyor sık şu kızın boğazını öldür, sonrada bay ukala, kendini beğenmiş arkadaşı hallet. Ne diyorum ben ya?

Arkalarından önlerine geçip Nisa'nın yanına oturdum. Sonrada Nisa'ya bakarak konuşmaya başladım:İyi misin Niso?
Nisa:İyiyim. Buz iyi geldi. Ama hala biraz acıyor.

Bay ukala ve kendini beğenmiş arkadaş tekli koltuğa oturduğunda o kızda, onun bacaklarına oturmuştu. Evde başka oturcak yer yok herhalde?

Kız maşallah sevgilisinden bir dakka ayrılmıyor. Ama Barış beyinde keyfi gayet yerindeydi. Bir eli o kızın belindeyken bir elide bacağındaydı.

O kız, bana bakarak konuşmaya başladı:Tanışalım istersen. Ben Brenda.
Aycan:Bende Aycan. Memnun oldum.
Brenda:Bende canım.

Canım demesi sinirimi bozmuştu. Cemal konuşmaya başladı:Brenda sen türkçeyi baya ilerletmişsin.

Brenda:Tabikide. Aşkım sayesinde ilerlettim. Dahada ilerleticem.

Senin, ben aşkım diyen ağzına sıçayım. Şuan Brenda'nın ağzına kürekle vurasım veya boğazına yapışasım var.

Cemal:Baro gidelim mi eve? Uykum geldi benim
Barış:Olur (Brenda'ya gülümseyerek bakarak) Kucağımdan kalkmayı düşünüyor musunuz güzellik?
Brenda (gülümseyerek):Cık. Özledim seni. Biraz daha kal

Barış:Yarın benimsin güzelim. Bıraktığımız yerden devam
Brenda:Yaaaa hayır.. Ben şimdi benim olmanı istiyorum.
Cemal:Hadi ben kaçar. Sen yengeyi bırakabilirsen gelirsin.

Barış:Tamm. İyi geceler.
Cemal:İyi geceler
Aynis:İyi geceler

Cemal gittikten sonra Barış bey, sevgilisine bakarak konuşmaya başladı:Bebeğim kalk hadi. Yarın söz birlikteyiz.
Brenda:O sözü tutacağını biliyorum. Ama ben şimdi seninle olmak istiyorum.

-Birlikte evine gidelim hadi. Seninle kalmak istiyorum ben.

Yok artık ebesinin nikahı. Kız utanmasa Barış beyi yatağa atıcak.

Barış:Bebeğim...
Brenda:Yaaaa bahane üretmeyi bırak. Gidelim sadece. Hem ben bu gece (biraz uzun tırnağını Barış'ın yüzüne değdirerek) seninle uyumak istiyorum yakışıklı prensim.
Aynis:😳😳

Barış:İlla benimle birlikte gidiceksin öyle mi?
Brenda:Das ist richtig, meine liebe (Türkçesi:Aynn öyle aşkım)
Barış:İyi gel bakalım.
Barış bunu söyledikten sonra Brenda dudağına yapıştı.

Biz Nisa'yla gözlerimizi kaçırdığımızda Nisa konuşmaya başladı:Siz keyfinize bakın ya. Biz yokmuşuz gibi davranın.

-Hatta Baro'cum hiç yukarıya çıkmana gerek yok. Benim yatakta halledin işinizi
Brenda:Bana uyar. Şuan benim aşkımdan ayrılasım yok

Allahım gitsin şu kız. Yoksa yeminlen saçına yapışıcam. Brenda sonunda bay ukala ve kendini beğenmiş arkadaşın bacaklarından kalktığında o da kalktı. Sonrada birlikte salondan çıktılar.

Kapıdan çıkıp gittiklerinde Nisa konuşmaya başladı:Fazla özlem iyi değil sanırım

Aycan:Aşkları ilgilendirmiyor. Neyse ben yatıyorum. Sende yatıcaksan çıkarayım seni merdivenlerden?

Nisa:Gerek yok canım. Ben kendim giderim.
Aycan:İyi tamm. İyi geceler Niso
Nisa:İyi geceler Ayö
Ben odama çıkıp üstüme pijamalarımı giydim ve yatağa yattım.

Soluma döndüğümde bir anda Barış'ın beni öpüşü ve gondol sahnesi gözümün önünde canlanmıştı. Sanırım ben, bay ukala ve kendini beğenmiş adama aşık oldum.

Yorumlarınızı ve beğenilerinizi bekliyorum. Seviliyorsunuz canlar.....❤️❤️❤️❤️

Beni Bırakma Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin