Sambata ,31 august

1.8K 40 10
                                    

Cateodata stau si ma gandesc daca mamei mele II FUNCTIONEAZA CREIERUL. Apoi sunt zile cand sunt sigura ca nu-i functioneaza.

Ca astazi, de exemplu.
Cearta a inceput dimineață, cand am intrebat-o intamplator daca-mi cumpara un Iphone din ăla nou si cool care face aproape orice. Consideram ca este un lucru vital, probabil al doilea ca importanta dupa oxigen.

Ce alta cale mai buna de a-mi gasi un loc in grupul DCP(Draguta,Cool & Populară) de la noua mea scoala particulara. , Scoala Generala Westchester, decat sa le uimesc pe fetele din grup cu un nou telefon super ?

Anul trecut s-a dovedit ca eram SINGURA eleva din ÎNTREAGA scoala care nu avea unul :(. Asa ca am cumparat unul mai vechi la mana a doua superieftin de pe eBay.

Era mai mare decat ce voiam, dar m-am gandit ca nu pot da greș, iar pretul reduz, de numai 12.99 dolari , era foarte convenabil.

Mi-am pus telefonul in dulap si am raspandit vestea ca oricine ma poate contacta acum pentru cele mai "Juicy" barfe pe NOUL meu telefon ! Apoi am numarat minutele până cand viata mea sociala avea sa inceapa.

M-am nelinistit cand doua fete din grupul DCP s-au indreptat spre mine, vorbind la telefoanele lor mine.

Au venit chiar langa dulapul meu si pareau superprietenoase. Apoi m-au invitat sa luam pranzul si am raspuns ceva de genul "Hmm... OK!" Dar, in sinea mea sarea in sus si in jos făcând "dansul fericirii" al lui Snoopy.

Apoi lucrurile au luat o razna. Mi au zis ca am auzit despre noul meu telefon mobil de 600 dolari cu design Juicy Couture , si ca toata lumea (adica restul grupului) abia aştepta să l vadă. Mă pregăteam să le explic ca spusesdm " barfe > pe noul meu telefon "". Nu " noi barfe pe noul meu telefon Juicy" . Dar nu am apucat pentru ca din păcate a început sa imi sune telefonul. Anormal de tare. incearca din rasputeri să îl ignor dar amândouă fetele din grupul dcp se holbau la mine ca şi cum ar fi zis" Pai ce faci, nu ai de gand sa raspunzi?"

Evident ca nu voiam să răspund pentru ca presimteam ca v-or fi cam dezamagite vazandu-mi telefonul.

Aşa că stăteam pursisimplu rugandu ma ca telefonul să înceteze dar n-a fost aşa. în scurt timp toată lumea de pe coridor se holba la mine.

până la urmă m am dat bătut m am întors am deschis dulapul şi am răspuns la telefon. În primul rând pentru a opri acea sonerie oribila.

Am zis " Alo. Hmm... Imi pare rau . Ati gresit numarul."
Şi când m am întors cele doua fete din grupul DCP alergau de-a lungul holului tipand: "Fa-l sa dispara, Fa-l sa dispara !" . Am banuit ca asta inseamna probabil că NU mai voiau sa iau pranzul cu ele , ceea ce era nasol rau.

Cea mai importantă lecţie pe care am invatat o anul trecut a fost ca daca ai un telefon DEZGUSTATOR sau daca nu ai DELOC viata sociala e RUINATA. în timp ce hoardele de fete care participa la petreceri mondene UITA de obicei se poarte lenjerie intima niciuneia nu ar putea sa lipseasca telefonul mobil. De asta o cicaleam pe mamă să îmi cumpăr un iphone

Am încercat să strâng bani ca să îmi cumpăr unul dar era imposibil. si asta mai ales pentru că sunt o artistă sii sunt obsedată de desenat

E ca si cand as innebuni , daca nu as desena zilnic!

Mi-am cheltuit TOTI banii pe carti de desrn, creioane, pixuri, tabere de creatie si alte chestii de genul asta . Hey, sunt pur si simplu LEFTERA, ca nu pot sa-mi iau nici macar un shake de la McDonald's!

În orice caz când mama a venit de la mall cu un cadou special "de început de an şcolar" la aproape sigură că ştiu despre ce e vorba.

A vorbit încontinuu despre faptul că mergând la o nouă şcoală particulară urmă să trec printr o perioada stresanta de extraordinara dezvoltare personala si ca unul dintre cele mai bune mecanisme de adaptare a fi sa-mi pot" comunica" "gandurile si sentimentele"

Eram absolut extaziată pentru ca ma gandeam si eu pot comunica cu noul telefon, corect?!

Am ignorat ce zicea mama pentru ca visam cu ochii deschisi la toate acele sonerii tari ,la muzica si filme pe care urma să le descarc.Urma sa fie DRAGOSTE LA PRIMA VEDERE!

Dar după ce mama a terminat in sfarsit micul ei discurs, mi a zâmbit larg ma îmbrăţişat şi mi a dat o carte.

Am deschis o şi am răsfoit o nebuneşte ,gândindu-mă ca poate a ascuns telefonul înauntru.

Era firesc să fac asta pentru că în acea perioadă toate reclamele vorbeau despre cel mai subtire model de telefon de pe piaţă.
Dar, încet-încet, am priceput că mama nu imi cumpărat un telefon si ca asa-zisul cadou era o mica si idioata carte! :(
E vorba despre o DRZAMAGITE majora !

Apoi am observat ca toate paginile cartii erau ALBE.

Gandrsm ceva de genul: OH. NU. EA. CHIAT .A FACUT ASTA !

Mama mi-a dat doua lucruri : un JURNAL si dovada de necontestat ca ESTE ,de fapt , MEDICAL VORBIND,FARA CREIER!!

Bineînţeles nimeni nu se mai scrie cele mai intime şi adânci sentimente, marile secrete intr-un jurnale . De Ce ?!
Pentru că dacă o persoană sau doua afla secretele iti pot ruina complet reputaţia.

Se presupune ca postez aceste lucruri interesante online pe blogul tau astfel încât milioanele de oameni sa le poata citi!!!

Doar un mare ratat ar putea fi prins scriind intr-un jurnal.

Este cel mai oribil cadou pe care l-am primit vreodata! Imi vine sa urlu din toti rarunchii: " Mama, nu am nevoie de o carte idioata cu 288 de pagini albe"!

AM NEVOIE ,in schimb sa le pot " comunica" prietenilor mei " gandutilr si sentimentele" mele, folosindu-mi telefonul mobil.

Stai ! Ce toanta sunt ! Tot uit . Nu am niciun prieten. INCA. Dar asta s-ar putea schimba peste noapte si trebuie sa fiu pregatita. Cu un stralucitor telefon nou!

Deocamdata, NU voi mai scrie in acest jurnal.

NICIODATA!NICIODATA!!

-----------------------------------------------
Hey , gata capitolul I .. O sa il postez si pe II tot azi . Sper sa va placa .

Insemnarile unei pustoaiceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum