Obudzili się rano o 9 Net oczywiście stwierdził, że jest to godzina zbyt wczesna i poszedł spać. Dziewczyny postanowiły załatwić zakupy, a Felix poprawiał coś przy czymś tam. Po 1h dziewczyny wróciły z zakupów.
-Hej!-powiedziała Laura
-Już jesteśmy!-dokończyła Nika
-Jeść, jeść, jeść- powtarzał Net
-Kto dzisiaj robi śniadanie?-zapytał blondyn-bo nie ja-
-Ja mogę spróbować-zgłosił się Net
-To ja może go przypilnuje- zaproponowała rudowłosa
-A co? Tak źle gotuje?- zapytała Laura.
-Wiesz kiedyś robiliśmy sernik na zimno, a on go upiekł... Więc lepiej go przypilnować
No więc tak zrobiła. Felix poszedł się umyć, a Laura w tym czasie czytała książkę. Po 10 min usłyszała dźwięk upadającej patelni.
-Nika, a ty nie miałaś przypilnować Neta?- zapytała w tej samej chwili wchodząc do kuchni. Ale zobaczyła parę przytuloną do siebie więc zawróciła.
5 min później przyszedł Felix i zapytał
-Co z śniadaniem?-
-Na razie nic-odparła czerwonowłosa
-Jak to?!- zapytał oburzony
Poszedł sprawdzić co tak dużo czasu zajęło jego przyjaciołom na szczęście oni już szykowali śniadanie.
-Co tak długo?-zapytał
-Jeszcze chwila- powiedziała dziewczyna z uśmiechem na twarzy...
****
Pół godziny później byli najedzeni i gotowi do... Trudno powiedzieć do czego. Chłopcy postanowili poprawić coś przy nowym robocie, a dziewczyny poszły na ploteczki (XD).
- Widziałam co robiłaś z Netem rano w kuchni.- powiedziała Laura
- Mówiłaś Feliksowi?- spytała Nika czerwieniąc się.
- Nie, kazałam mu samemu zobaczyć ale na szczęście zaczęliście już jedzenie.- Po wymianie tych zdań postanowiły obejrzeć film. 10 min później dołączyli do nich chłopcy, a raczej po prostu zeszli na dół i usiedli nie rozumiejąc fabuły.
- Co to jest?- spytał oburzony Net
-Film- odpowiedziała Laura- a myślisz, że co?-
*****************
No to wszystko na dzisiaj.
Poważnie?
Ja nie jestem taka zła...
-Nika choć na chwilę!- wrzasnął Net z góry - musisz mi pomóc-
Rudowłosa ruszyła więc na górę by pomóc szatanowi w nie wiadomo czym.
- O co chodzi?-
- Nic, chciałem po prostu byś przyszła- powiedział i poruszył znacząco brwiami
- Tobie naprawdę się nudzi- uśmiechnęła się do bruneta i zeszła do salonu ale zobaczyła Felixa i Laurę przytulonych do siebie i postanowiła wrócić do pokój.
- Zmieniłaś zdanie?- zapytał Net
- Nie po prostu nie chce im przeszkadzać-
- A w czym?- brunetowi odrazy zabłysły oczy
- W planowaniu zemsty na tobie- powiedziała i położyła się obok niego.
- To co mała? Na co masz ochotę?-
- Na sen- odpowiedziała Nika i wtuliła się w chłopaka.
Pov: narrator wiedzący wszystko co na dole.
Zawołana przez Neta, Nika poszła na górę, a czerwonowłosa poszła do kuchni napić się wody. Następnie stanęła w progu kuchni i powiedziała
- Co teraz?- dotyczyło to akurat filmu, który się skończył.- następny romans?-
- O nie, nie tym razem- powiedział Felix
- A chcesz się założyć?- spytała chytrze Laura.
- Ok- powiedział blondyn i podszedł do dziewczyny złapał ją w tali i zaniósł na kanapę. Dziewczyna rozkojarzona tym ruchem nie zdarzyła się obronić. Chciała sięgnie po pilota by wygrać zakład ale Felix był szybszy wziął, pilota i wyłonczył telewizor.
- Co robisz?- zapytała dziewczyna.
- Zaraz się przekonasz- tyle powiedział i usiadł okrakiem na Laurze.
- Uważaj bo Net zaraz zejdzie- powiedziała dziewczyna powstrzymując śmiech.
- No i co? Nie raz nas już widział-
- Ale nie w takiej sytuacji-
- Och, wyluzuj- uciął jej Felix
- Dobra ale jak zejdzie to nie moja wina- to było jej ostatnie słowo, przegryzła wargę* i zepchneła blondyna na dywan ,i tym razem ona była na górze nachyliła się do niego i pocałowała.
Pov: narrator wiedzący wszystko co na górze.
- Nika...- zaczął Net
- Co?- spytała śpiąca dziewczyna- jeśli coś nabroiłeś to ja nie pomogę ci się wyciągać-.
- Zamątowałem kamerę tam na dole-
Nike na chwile wyłonczyło -
Coś zrobił?! Po co?!-krzykneła
- No żeby zobaczyć co oni robią podczas naszej nieobecności-
- To, to, to jest brak prywatności!!! Nie pozwalam ci z niej korzystać!!!
- Ok...
Skok do dzisiejszego rankaNet i Nika są w kuchni Laura czyta, a Felix zdemontuje kamerę Neta.
Pov: narrator wszystkowiedzący co na dole( będziemy teraz tak skakać)
- Wiesz co Net próbował zrobić?
- No co wymyślili?- powiedziała Laura i powoli zaczęła wdrapywać się na kanapę ciągnąc za sobą blondyna.
- Zamątował kamerę-
odparł z spokojemTe słowa sprawiły, że dziewczyna na chwile stanęła w miejscu.
- I co z nią zrobiłeś?- zapytała z nutą niepokoju
- Zdemontowałem-
- Ok, ale choć do pokoju.- powiedziała czerwonowłosa i wstała z kanapy, Felix zrobił to samo i chwile później byli w pokoju.
**************************
* Zauważyłam, że tak można rozpoznawać co Laura ma zamiar robić
Starałam się nie robić takiego czegoś ale no cóż będzie to książka o miłości bo ja jestem już zepsuta. Zresztą ja i jakieś główne wątki nie zbyt się lubimy.
Do następnego rozdziału
Człowieki;)
CZYTASZ
Felix, Net i Nika oraz Kolejna Historia
HumorJestem wielką fanką laurix wię będzie ich sporo ale fani Netniki(tak to się nazywa?) Też znajdą tu coś dla siebie. Co tu więcej mówić... No idcię już czytać tą książkę! Po co wy to czytacie?!