Hoşgeldiniz ✧
Medya
Medya Ferhat Göçer Sen Elimden Tut
İyi Okumalar✧
Söz olalı dört gün geçmişti bugün Mert ile buluşacaktım dün akşam beni aramış ve buluşmak istemişti Ahu ile ilgili olduğu için bende kabul etmiştim
Buluşma amacı ise Ahu'ya evlilik teklifi edecekti, son defa kendime bakıp odadan çıktım bugün hava güzeldi.
Annem mutfakta soğan doğruyordu hızlıca yanına gidip yanağından öptüm.
"Annecim ben dışarı çıkıyorum işim var."
"Tamam kızım geç kalma."
"Tamam annem görüşürüz."
"Görüşürüz annem."
Babanneme bakındığımda salonda yoktu bende üstelemeyip ayakkabılıktan ayakkabılarımı aldım ve evden çıkıp taksi durağına doğru yürümeye başladım.
Durağa geldiğim gibi boş olan taksiye binip mekanın adresini verdim ve akıp giden yolu izlemeye başladım
Asil'den...
Ahter'in bugün izin günüydü ve ona sürpriz yapmak istiyordum açıkçası birde artık konuşmamız gereken şeyler vardı.
Kısa bir süre sonra mahalleye gelmiştim tam arabadan inecekken Ahter'in evden çıktığını gördüm hızlıca durağa doğru gidiyordu yapmak istemediğim bir şeyi yapıp onu takip etmeye başladım.
Taksi bir süre sonra bir cafe'nin önünde durmuştu bende cafe'yi görebileceğim bir yere arabayı park ettim ve içerisini izledim.
Ahter cam kenarında oturan bir oğlanla sarılmıştı ve gülerek koşuyordu,beni delirten olay ise o karşıdaki oğlanın Ahter'in elini tutup sıkmasıydı.Hızlıcı arabadan inip cafe'den içeri girdim ve adımlarımı doğruca oturdukları masaya yönelltim.
Hızımı alamayıp hızlıca yanlarına gittim ve yanında ki sandalyeyi hızlı ve sert bir biçimde çekip oturdum Ahter'in gözleri bana döndüğünde gözünden şaşkınlık akıyordu.
"Asil ne işin var burada"sakin olabilmek için içimden yüze kadar saymaya başladım yoksa bu karşıda oturan ite tekme tokat dalacaktım.
"Seni almaya gelmiştim ama senin galiba başka bir işin var ee kim bu adam"sağ eline baktığımda yüzük parmağındaydı.Niye baktığımı bende bilmiyordum ama merak ediyordum o yüzüğün parmağında olduğunu görmek beni mutlu ediyordu.
"Bir arkadaşımın sevgilisi ona evlenme teklifi edecek bu yüzden yardım ediyordum."gözlerine baktığım da yalana benzeyen bir şey yoktu hızlıca kendimi toparladım üstüne fazlaca gitmemeliydim.
"Anladım güzelim sana da böyle çıkıştım o zaman ben gideyim sonra gene zaten görüşürüz."bir şey demesine izin vermeden anlından öpüp mekandan çıktım ve arabama binip eve doğru sürmeye başladım.
Galiba çok üstüne gitmiştim ama korkuyordum onu kaybetmekten ölesiye korkuyordum hemde.
Ahter'den...
Asil ateş hızı ile gelmiş ve gitmişti beni nasıl bulmuştu ve niye takip etmişti aklımı kurcalıyordu bu duruma ne kadar aklım takılsa da şuanda daha önemli bir işim vardı Mert'e dönüp konuşmaya başladım.
"Ahu şatafatlı şeyler sever bence bütün arkadaşlarını çağırıp bir evlenme teklifi yapabilirsin kumsal da minderlerin üstünde daha sonra bir şeyler içip eğlene bilirsiniz."
"Haklısın benim de aklıma öyle bir şey geldi bana arkadaşlar konusunda yardım edersin değil mi,bu ara da o bey efendi kim." vereceğim cevaptan sonraki yüz şeklini çok merak ediyordum acaba Ahu'nun abisi olduğunu duyunca nasıl bir tepki verecekti.
"Benim sözlüm ve Ahu'nun abisi"Mert'İn içtiği çay boğazında kalmıştı galiba bu tepkisine sadece kahkaha attım tabi sonra içim el vermeyip sırtına da vurmuştum yazık garibim sevgilisinin abisiyle aynı masada oturmuştu.
"Ne yani benim sevdiğim kadının abisi ile mi oturdum ben az önce" kafamı sallayıp gülümsemeye devam ettim.
"Aynen öyle oldu neyse benim kalkmam lazım sonra konuşuruz."hızlıca çantamı alıp mekandan çıktım ve bir taksiye binip evin adresini verdim bu sırada Asil'i arıyordum ama açmıyordu galiba şarjı bitmişti.
Yarım saat içinde mahalleye gelmiştik ücreti verip aşağı indim ve eve girdim,içeri girdiğimde hızlıca annemin yanına gittim.
"Ben geldim annecim."
"Hoş geldin evladım Nur annenle konuştum konuştuk yarın nişan alışverişine gidelim diyoruz takıları da Asil oğlumdan alıcakmışız" (yazmayı unutmuş olabilirim ama Asil'İn mesleği kuyumculuk)
"Tamam anne kaçta"
"Sabah kahvaltıdan sonra gideriz annem" anneme gülümseyip yanaklarından öptüm ve odama çıktım karşı cama baktığımda Asil uyuyordu gülümseyip perdemi çektim.
Üstüme rahat kıyafetlerimi giyip kitaplığıma gidip en sevdiğim kitabı alıp okumak için camın önündeki tekli koltuğuma kurulup okumaya başladım.
Odayı şöyle düşünebilirsiniz açıkçası ben kendi istediğim gibi bir şey bulamadım ama en uygunu da bu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HUZUR MAHALLESİ ✔
ChickLitHikayemizde Huzur Mahallesinin sevgisini aşkını ve yardımseverliğine bol bol şahit olacağız o zaman başlıyalım. #1 Cemal Süreyya #37 Söz #99 Şiir #69 Şiir -TAMAMLANDI-