Başlama tarihimizi atalım:
Hepinze selamlar, umarım iyisinizdir. Ben iyiyim, uzun zaman sonra ilk defa kendimi bu kadar iyi hissedebiliyorum.
Yeni kurgum için çok uzun zamandır uğraşıyorum, lgs döneminde bile yazdım valla.Bölüm sonunda bölüm hakkında görüşünüzü emoji yardımıyla gösterin. Bu bizim için özel bir şey gibi olsun.
"Sabahımın kaybı beni yine esir etti."
Ben Yn koray. 14 yaşındayım ve bu sene liseye geçtim.
Ailemi yaklaşık 4 yıl önce kaybettim, teyzelerim bana yardımcı oluyor ama ben yine de tek başıma hayata hazırlanıyorum.
Annemler trafik kazasında öldü. Abim vardı, o da beni terk ettikten birkaç gün sonra sevgilisiyle kaza yaptı, o da öldü. Yalnız yaşamaya böyle başladım.
Yaklaşık bir yıl önce yazıldığım halk eğitim kursunda diksiyon ve ebru sanatı dersi alıyorum, öğrendiklerimi ise okuldaki arkadaşlarıma öğretiyorum.
Neyse, hayatımın geri kalanını benimle yaşayın, o zaman öğrenirsiniz.
Yerimden doğruldum ve üzerimdeki kurabiye desenli pijamalarımı çıkarıp yeni okul kıyafetlerimle değiştirdim. Sonra mutfağa gittim ve kendime biraz yiyecek birşeyler hazırladım.
Karnım doyunca odamdaki siyah çantamı aldım ve anahtarlığım ile telefonumla birlikte evden çıktım. Kulaklığımı taktım ve müzik açtım.
Yeni okuluma varınca müziği kapattım ve derin bir nefes alıp okulun içine girdim.
Boş konuşan kızlar, çok fazla bağıran erkekler, samimiyetsiz kahkahalar atan diğer öğrenciler...
Keşke bu okulu seçmeseydim.
Umursamamazlıktan geldim ve müdürün odasına gittim.
Yn:merhaba hocam. Ben yeni öğrenciniz yn koray. Sınıfımı öğrenmeye gelmiştim.
Müdür:9/d.
Yn:teşekkürler.
Müdür:rica ederim.
Odadan çıktım ve sınıfımı aradım, sonunda buldum. İçerde taş çatlasa 7 kişi falan vardı. Ön sıralarda boş olan bir yer yoktu. Ben de en arkaya geçtim ve eşyalarımı çıkarıp biraz konulara göz attım.
Birisi:neden yerimde oturuyorsun?
Yn:özür dilerim.
Eşyalarımı toplayıp çocuğun yerinden çıktım. Sonuçta dışarıdan kötü birisi gibi görünsem de iyi kalpli bir insandım.
Birisi:istersen yanımda oturabilirsin.
Zil çaldığı ve herkes içeri gelip yer kaptığı için mecburi olarak kabul ettim.
Yn:teşekkür ederim.
Birisi:rica ederim. Ayrıca doğru düzgün tanışamadık. Ben çağan efe ak.
Yn:ben yn koray.
Uzattığı elini tuttum ve yavaşça salladım, sonra da bıraktım. Biraz çabuk bırakmıştım sanırım, bir sorun olup olmadığını sorarcasına bana bakıyordu.
Yn:biraz ellerim terledi.
Çağan:öyle olsun.
Sorun olmadığını belirtircesine gülümsedim.Öğle arası mı ne olunca dışarı çıktım ve biraz hava aldım, sonra da içeri girdim. Sınıfta çağan ve iki kızla iki erkek arkadaşı daha vardı, (arkadaşıydı sanırım çünkü birbirleriyle sohbet ediyorlardı.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Sen | Çağkız Kurgusu
Fanfiction-TAMAMLANDI- "Sen bana yaşadığımı hissettiriyorsun diye..." Birbirleri için doğan 2 genç... Her ne kadar uzun süre sonra ilk defa karşılaşsalar da aralarındaki çekim hala aynıydı. Birbirlerini küçükken tanıyor gibilerdi, ama aralarındaki her şey t...