- Te jössz Shin. Ha megállíthatnád az időt öt percre, akkor mit csinálnál? - kérdezte Finn.
- Muszáj ezt az ősrégi játékot játszanunk? Nem szeretek felelni, túl unalmas. Inkább merek - panaszkodott a fiú.
- Kikérem magamnak. Ez a játék annyira rossz, hogy már jó - vágott közbe Finn nevetve. - Amúgy sem mi találjuk ki a kérdéseket, hanem a telefonos app, és legyél tekintettel azokra, akik még sose játszottak vele.
Ezzel biztosan Tristanre utalt, aki percekkel azelőtt szégyenkezve bevallotta, hogy nem tudja mi az a felelsz vagy mersz. Ezt Finn azonnal orvosolandó problémának tartotta és a többiek véleményét teljes mértékben ignorálta. Nem volt mit tenni, a szobában a megszoksz vagy megszöksz elve került hatályba.
- Tudod, nem is az öcsém vagy, mégis ki tudsz idegelni - forgatta Shin a szemét, akinek valójában az volt a baja, hogy sok "érdekes" emléket szerzett a gimis éveiben ennek a csodának köszönhetően. Mivel soha egy feladatra sem volt hajlandó nemet mondani. - Tehát mit kell mernem?
A partit és ezzel együtt a jelentős mennyiségű fennmaradt bólét elmozdították Ruby szobájába, ahol ennek tiszteletére hangos zene szólt és színes fények világítottak. Hiába, mindig jól értett hozzá, hogyan teremtsen hangulatot. Jelenleg mind bóléval megtöltött poharakkal maguk előtt ültek a szőnyegre helyezett párnákon. Aki nem akarta végrehajtani a feladatot, annak vagy innia kellett, vagy búcsút mondhatott egy ruhadarabjának.
- Máris mondom - bólintott Ruby, aztán megnyomta a "dare" gombot az applikációban. - Uhm, úgy látom négy lábon kell térdelned és így körbemenned a szobán, miközben valaki ráül a hátadra - osztotta meg az eredményt, minek hatására Finn annyira nevetni kezdett, hogy kiköpte a szájában lévő alkoholt.
Shin felvont szemöldökkel nézett rá. - Hogy te mekkora egy nagyra nőtt gyerek vagy - rázta a fejét. - Jó - ki akar a hátamra ülni? - törődött bele az elkerülhetetlenbe.
- Legyen Scarlett - döntött a "nagyra nőtt gyerek", aki előzőleg volt soros.
Miután Shin általános nevetés kíséretében végiglovagolt Scarlettel a szobán, újra megpörgették a fontos feladatra kiválasztott PET palackot.
Az üveg nyaka ezúttal Tristan felé mutatott, aki félig izgatottan, félig félelemmel nézett körbe a szobában. - Mit...mit kell csinálnom? - kérdezte félénken Rubytól.
- Az attól függ, hogy felelsz vagy mersz - mosolygott rá a lány.
Tristan nem mert merni.
- Felelek - mondta.
"Kivel nem szeretnél együtt beragadni egy liftbe?" - olvasta némán a lány. Aztán eszébe jutottak a pedofilok a parkban és újra megnyomta a gombot, remélve, hogy senkinek nem tűnik fel.
- Mi a legfurcsább dolog, amit valaha ettél? - kérdezte végül hangosan.
Tristan pár pillanatig gondolkodott, mielőtt válaszolt. - Egyszer megettem egy macskakonzervet a kukából. Fura íze volt, azt hiszem megromlott - az élményre visszagondolva összeráncolta a homlokát.
A szavaira síri csönd lett a helyiségben.
- Hű, ember, jó éhes lehettél. Én egyszer megsütöttem egy varangyot. Kíváncsi voltam milyen íze van - sietett Ren a megmentésére. Finn és Scarlett nem voltak tisztában Tris múltjával és biztos volt benne, hogy ez nem a legjobb pillanat a felvilágosításukra.
- Fuj, Ren. Egy varangy sokkal undorítóbb, mint egy macskakonzerv - kapcsolódott be Ruby. A fiú megvonta a vállát, mire mind nevetni kezdtek, és visszaállt az általános jókedv. Tristant rávették, hogy megpörgesse az üveget, ami ezúttal Scarlettre mutatott. A lány válaszolt egy kérdésre azzal kapcsolatban, hogy a világon kinek szerezné meg legszívesebben a telefonszámát, aztán kipörgette az üveggel Rubyt.
ESTÁS LEYENDO
A házi kedvenc (light femdom)
RomanceRubynak mindent megadott az élet. Csak egy baja van: borzasztóan unatkozik. Mit csinál vajon, amikor találkozik a hajléktalan Tristannel? Nem túl nagyok köztük az ellentétek? Ez a történet vonzalomról, birtoklásról, traumáról és szerelemről szól. *...