Mergînd prin şcoala,îl zăresc pe el...noul băiat venit în clasa unsprezecea.Era venit de trei zile dar deja reuşea sa ma cucerească.Mereu îi vedeam ochii albaştri pe care îi înfrumuseța genele lungi...buzele măşcate ...dinții albi şi drepți...avea un corp musculos,altetic.Era inalt.. 1.80 cm undeva.Deseori dădeam ochii cu el şi observam privirea aia patrunzatoare pe care mi-o arunca.A sunat repede treptele ce duc către etajul trei.Mă grăbeam la Chimie,caci daca intirzii,profesoara aceea bătrînă si rea ştia cum sa te pedepseasca.Deci alergand in sus pe trepte,brusc ma lovesc de o persoana.Imi cad ochelarii de vedere,cărțile din mînă şi mai nu am cazut şi eu ..doar că acea persoana ma prins.Uitandu-ma atent imi dau seama ca era baiatul acela cu ochi albaştri.
-De ce nu esti mai atenta Cătălina? Imi zice el aproape in soapta.
-Ma grabeam,dar paream destul de atenta.Dumneata de unde imi cunosti numele?
-Crede-ma domnisoara,eu aflu tot de ce am nevoie..deci.tu esti Cătălina Roşca din clasa zecea?
-Da.Şi tu...
-Marius..sunt Marius Covaliu...pot sa te intreb ceva Cătă?
-Intraba-ma dar repede.Caci deja am intirziat la Chimie.
-Te invit la o cafea.Ce zici eşti de acord?
-Dar mai intii pot sa te intreb şi eu ceva?
-Desigur domnişoară brunetă şi frumoasă. Imi raspunde el privindu-mă cu ochii ceea albaştri care ma faceau sa uit totul şi in care ma pierdeam..
-îmi poți da drumul di brațe?
-Doar cu condiția ca nu mergi la Chimie dupa asta.răspunse Marius.Nu lipsisem niciodata de la ore.Dar acum cand vorbeam cu acest baiat care deja imi parea simpatic...chiar foarte simpatic..ce tot vorbesc..era extrem de frumos si avea o vrajeala in el ..si acea privire ahhh privireaa saa...nu puteam sa ii refuz.
-Nu plec nicaieri..mergem la cafeaua promisă de tine. Îi zic eu.
-Atunci ce mai aştepram?Ma luase de mîna si am mers ambii cu pas grabit fara sa spunem ceva pina la maşina lui.Avea un BMW 6...negru...
-Drăguță maşină. Iam zis..
-Mersi.E cadou de la tata.
Mi-a deschis uşa din spate şi eu am intrat in maşina.El a urcat la volan..
Şi-a intors privirea in spate catre mine si a spus:
-frumos decolteu,printre el îti vad toata marimea doi .. şi mi-a dat din ochi.Doamne ce jenant m-am simtit.
mergînd aşa in maşina.Începu sa plouă.Nimeni dintre noi nu a scos vreo vorba pana la semafor.Atunci Marius fara sa ma priveasca imi spuse:
-Ştii ca ți-aş linge sfîrcurile alea care par întărite si le-aş mai muşca....Cît e de pervers.Vroiam sa ii spun sa opreasca maşina sa cobor fiindca ma speriase dar din alta parte vroiam sa ad ce ma astepta.
Am ajuns la vila lui.Am coborit din mashina.El ma condus in casa.Am urcat impreuna treptele in camera lui dupa care ma luat uşor de par...ma aruncat pe pat,şia desfacut cureaua de la pantaloni lasîndu-i în jos...şia scos camasa si sa aruncat peste bine...ma luat de gît şi a inceput usor sa ma sarute pe buze..foarte uşor..ca abia il simteam...mi se facea pielea găină.in timp ce ma saruta cu o mînă imi desfăcea nasturii de la camasa...Eu eram fara sutieni şi ma simteam ruşinată.Sărutîndu-mi buzele...mi-a luat mîinele mi le-a impreunat si ridicîndu-le in sus le-a prins cu cureaua sa.
-Nu te mişca tîrfuliță provocatoare ce eşti!
Mă excita spunînd astfel de cuvinte..pulsul se mărise şi inima imi batea ca la iepure....
Ma sarutase incet pe gît ..apoi coborî către sîni..mii mîngîia cu limba şi imi sugea sfîrcurile..)
Cobora mai jos...imi saruta burta şi buricul vu limba.
Apoi imi desfacu-se nasturele de la pantaloni pe care mi ia tras in jos...am ramas in chilotii tanga.Mi ia tras şi pe ei,apoi singur şi-a dat pantalonii şi chiloții in jos.
Ma apucat de.picioare shi mi lea cracanat ridicandumi-le in sus...apoi s-a apropiat cu buzele de centrul meu..
-Ce pizdă umflată şi apetisanta.Şoptise el.
Simțeam cum curgea din mine totul..simțeam cît de excitată eram cît de tare il vroiam pe Marius înăuntrul meu.
Iar el a bagat limba acolo.A inceput sa linga şi sa maseze cu ea.Apoi a pus mîna acolo şi mio masa...mio masa aşa de repede ...apoi in timp ce masa cu o mînă imi bagase doua degete inăuntru...erau nişte sentimente atît de fierbinți..am început sa respir des şi am dat drumul lichidului din mine..am avut orgasm..primul meu orgasm..
-Ți-a placut masajul meu exotic? Ma intrebat el.
-Duaa..am raspuns eu cu o voce relaxată..
El mi-a dat drumul la mîini şi dintrodata am simțit cum mi-a bagat penisul in vagin.
Îl țineam strîns de umeri iar el intra şi ieşea din mine.
Îți place cum te fut? O să te fut aşa mult timp pînă curge tot din tine.
Ma intors cu fundul in sus şi cu fața in perna.Ma apucat de par,traandu-ma ushor şi mia baat din nou penisul in vagin.Testiculele i se loveau de puța mea,de cliterul meu..
Apoi mi-a dat o palma la fund care m-a facut sa redau un strigat uşor şi sa imi muşc buza.a scos penisul din mine şi a spus:
-Capitolul unu s-a sfîrşit.Ți-a placut?
-Da mi-a placut mult.Ai fost extraordinar.Cîți cwntimetri ai? 18?
-Te pricepi bine la penisuri tîrfulițo.
-Vrei sa te mulțumesc?
-Cum ai de gînd sa o faci.
-Scoala in picioare şi o sa vezi.
Marius se ridica in picioare cu o erecție gifantă.mmm avea un penis aşa apetisant .
M-am pus in genunchi in fața lui şi i-am sarutat capul penisului.Dupa care lam bagat in gura şi il sugeam.Iar i acelaşi moment il masam repede cu mîna.
-Cătălina termină.O sa dau drumul spermei imediat.
Eu continuam sa io sug şi spuneam:
-mm îți ador pu*a...o adoor..!!!
Îi vedeam fața lui Marius cum îşi pierdea controlul.Era foarte excitat.
Apoi am simțit un lichid in gura mea.pe care l-am înghițit imediat..era sperma sa...avea un gust sarat..
CITEȘTI
NOPȚI DE DRAGOSTE
RomancePuțin amor din viața Cătălinei în patul colegului său de liceu Marius.