Kendi kızım doğduğunda yanında olmak nasip olmamıştı. Hâlbuki çok isterdim. Şimdi hiç tanımadığım bir çocuğu herkesten önce ben kucağıma almıştım. Ağlama sesi biraz daha artınca dikkatimi kucağımda ağlayan bebeğe verdim. Kızımı ne zaman alnından öpsem ağlaması dururdu. Bende yavaşça kucağımdaki aslan parçasını alnından öptüm . Ağlaması durdu ve tebessüm etti. İçime anlayamadığım bir mutluluk kapladı . Aslan parçası o kadar güzel bakıyor ki ben gözlerimi ondan alamıyorum.
Hemşire : Elif hanım tesettürlü olduğu için onun rahat edeceği bir oda hazırladık . 3. Katta koridorun sonundaki köşede odası.
Yasemin : Teşekkür ederiz. Biz Elif'in eşyalarını yerleştirelim odaya .
Esma : Elif abla odaya ne zaman çıkar ?
Hemşire : Birazdan çıkar.
Fatma : Durumu nasıldur da
Hemşire : Bebekte Elif hanım da gayet sağlıklılar.
Hemşire bebeği kucağımdan almak için yeltendiğinde sanki verirsem içimdeki mutluluk gidecekmiş gibi hissettim .
Hemşire : İsterseniz bebeği odaya siz çıkarabilirsiniz .Dediğinde kafa salladım.
Neden bu kadar farklı bir duygu vardı içimde . Neden ayrılmak istemiyorum bu bebekten . Heralde kızım ile bu anı yaşayamadığım için .
Odaya gidene kadar kucağımdaki aslan parçası ile gülüşüp durduk.Fatma : Uşağum ver da uşagu annesi geldiğinde odasında görmek ister.
Babaannem' in dediği ile istemesem de bebeği verdim.
Sanki benim olan birisi ellerimden alınmıştı . Ama hayır bu bebekte benim hiç bir hakkım yoktu. Yüzüm gerildi .
Kendine gel Musab sinirlenecek hiç bir şey yok o çocuk ta senin bir hakkın yok bunda sinirlenecek ne var diye kendime telkin veriyordum.Fatma : Uşağum gine yüzünü sertleştirmişsun söyle bakam neye sinirlendun.
Musab : yok bir şey
Fatma : iyi o zaman buradan uzaklaş da birazdan elif kızımı getirirler .
Musab : Tamam ben bahçedeyim bir şeye ihtiyacınız olursa ararsınız .
Fatma : Tamamdur.###
Rabbim' e şükürler olsun . Herşey yolunda gitmişti. Şimdi oğlum ile odada hasret gideriyoruz.
Esma : Elif abla sana benziyor.
Nazlı : Ay evet şükürler olsun. O adama benzer diye korkuyordum.
Nazliyi esma dürttü . Nazlı ne dediğinin farkına varınca elini ağzına götürdü. Aslında nazlının söylediklerine alınmamıştım ama duygu patlaması yaşıyordum o yüzden hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.
Yasemin : Elifcim lütfen ağlama.
Nazlı : elif abla özür dilerim.
Ağlayarak nazliya cevap verdim.
Elif : Nazlicim senin söylediklerine ağlamıyorum. Bir an yaşadıklarım geldi gözümün önüne birde şimdiki halim Rabbim'e ne kadar şükretsem az.
Meryem : Kızım anlaşılan zor zamanlar geçirmişsin. Ama bak dediğin gibi hepsi geçti . Rabbim seni feraha çıkardı.
Meryem teyzeye kafamı sallayarak onay verdim.
Fatma : Rabbim hem sana hemde uşaguna hayırli ömürler versin.
Hep Bir ağızdan AMİN dedik.Oğlum uyuya kalmıştı Meryem teyzenin yardımı ile onu yerine yatırdık.
Meryem : kızım ağrın falan yok İnşallah
Elif : elhamdülillah iyiğim. Meryem teyze sizlere ne kadar teşekkür etsem az daha yeni tanıdığınız birisine çok yardım ettiniz . Allah razı olsun.
Meryem : kızım ben senin cafene girer girmez içime bir huzur kaplamıştı . Boşuna Rabbim o huzuru vermemiş içime . Hem Müslüman müslüman kardeşine yardım eder .
Elif : evet yardım eder etmeli de ama herkes maalesef bu bilinçle değil ben akrabalarım dan görmediğim yardımı sizden gördüm.
Fatma : oy kuzum benim Allah senden de razı olsun . Kalbin o kadar temiz ki yüzüne yansımış.
Yasemin : Evet elif haklı bizi orda herkes gibi sizde bırakıp gidebilirdiniz ama gitmediniz . Birde sonra hastaneye getirdi oğlunuz. Elifi meryem hanım bir anne şefkati ile teselli ettiniz. Bunlar hiçe sayılacak şeyler değil.
Meryem : Bunların lafı bile olmaz.
Fatma : Rabbim birbirimizi karşılaştırmasın da mutlaka bir hayır vardır.
Mutlaka öyleydi.
أمينا وساداكنا
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şer Görünenin Ardındaki HAYIR
SpiritualeElif gibi bu dar-i Dünya'da dimdik ayakta duran sadece Allah Teala'nın huzurunda acizliğini gösteren bir kul. Elif ; Tek başına Anne olmaya hazırlanan 25 yaşında bir kadındır. İslam'ın gerekliliğini elinden geldiğince yerine getirmeye çalışan biri...