Zendayanın gözünden;
Yorgundum....!!! 2 düzine çeyrek yarım ay boyunca çok şey yaşamıştım. Hunterla güzel vakit geçirip çok şey yaşamıştık evet ama bence ikimizin de biraz dinlenme vakti gelmişti.. her gün sevişmek yorucu oluyordu sonuçta. Biraz ara vermek ikimizide iyi gelicekti. Okula epeydir gitmiyordum neyse ki Bayburt High Schollda okuyordum burda yoklama ve benzeri şeyler yoktu devamsızlıkta yoktu herkes özgür ve hürdü. Hem de!!! Heranlam da... Ders görüyorduk evet ama bu formalite içindi. Okul sonu sınavları genellikle eşcinsellik seviye belirleme sınavları oluyordu. Ve yeteri kadar eşcinsel olan sınavı geçiyordu. Bence gayet adil bir sistemdi çünkü yeteri kadar eşcinsel değilsen neden bu hayatta varoluyorsun ki???
Evden koşar adımlamalar ile çıktım necmiye karısı arkamdan bağırıp;Evladım kuzum allahımın bize bahşettiği nurum okunmuş suyun ile beslenmemi unuttun hepsiji sana kendi ellerimle hazirladim gel al dedi. Kaşlarımı 40 derece yukarı çatıp gözlerimden alev çıkarcasına ona kötü kötü bakıp servis durağına gittim. Tuhaf bir şekilde zehra ordaydı. Kendisi hasta birisiydi çünkü heteroydu. Biz onun arkadaşı olduğumuz için bu sırrı saklıyorduk. Çok az kişi bu sırrı biliyordu. Evet çok acınılacak birisiydi ama arkadaşlık her şeyden önce gelir. Heteroların nesli seneler öncesinde atalarımız sayesinde meteorlarla yok olmuştu. Zehra bir mucize idi. Yüzyıllar sonra gelen bir mucize.Ama!!! Hastalikli bir mucize.Bana dönüp günaydın dedi. Onu kırmamak adına kafamı salladım. Ve burda ne aradığını sordum. Çünkü o buralarda oturmuyordu. Eşcinsel bir ailenin hetero çocuğu olduğu için merkezden dışlanmışlardı. Ama yüce kutsal İlhan (God) sayesinde şehire girip çıkabiliyorlardı. Bana sevgilisini beklediğini onu buradan alacağını söyledi. Şaşırmıştım sonuçta onunla kim sevgili olurdu ki? Fazla sorgulamadan kulaklığımı takıp şarkı dinlemeye başladım. Sonrasında etrafa kas ve erkek kokusu yayılmaya başladı. Koku çok yoğun ve geniz acıtıcıydı. Etrafa baktığımda 1.798 m öteden motorun üstünde 8'li six pack'i olan bir The Man gördüm baklavaları kocaman ve kabarcıklardı. Bu kişi her kimse gerçek bir erkekti hem de erkeklerin erkeği. Lezbiyen olan ben bile birazcık etkilenmiştim. Ama benim hunterım ın nefes almasının yanında bu hiçbir şeydi. O yoğun erkek kokulu The man ışık hızında asfaltı alevler içinde bırakarak son hız bu durağa doğru sürdü ve önümüzde durdu. O kadar hızlıydı ki zehranın üstünde ki tüm kıyafetler paramparça olmuştu sadece cinsel bölgelerinde kiyafet parçası kalmıştı. Bana bişe olmadı sadece yüzüme bir kıble esmiş gibi hissettim sonuçta lezbiyendim. Sanirim beni etkilemeye çalışıyordu. Ama yani ben lezbiyendim. Ve hunter o mükemmeldi. Tam ona haddini bildiricekken motorunun yaninda ki nargilenin olduğu bidondan gül dolu bir sepet çıkarıp zehranın üstüne güller atmaya başladı. Dona kaldım.... Her anlamda şaşırmıştım her hareketinde erkek kokan oldukca yakışıklı ve 8 li six pack i olan bu erkeğin zegralan ne işi vardı ki. Zehra bunlardan çok etkilenmiş olacak ki kendini tutamayıp dudaklarını ısırmaya başladı üstünde kalan parçalarıda atarak havada 72 derece açıyla 3.75 buçuk takla atarak o kaslı The man in arkasına oturdu. Ve bana okulda gorusuruz sekerim diyip tekrardan asfaltta alevler saçarak gözden kayboldular. Şaşırdım ama pek de umrumda seğildi.
Bir süre sonra sonunda servis gelmişti içine binip kendi yerime oturdum. Iki durak sonra da hunter bindi. Iliskimize mesafe koymaya calisiyordum. Ama bu çok zordu o mükemmeldi. Bana gelip gunaydin dedi. Gormezden geldim... Sonra yanima oturdu ve omzuma yatti. gulumsemesi 1001 ömüre bedeldi. Ne kadar mükemmel olsa da bu kadari yeter di omzumdan onu ittim ve kötü kötü baktım. Hiç umursamadan bacak arama yattı. Çok sinirlenmiştim çünkü regldım. Onun kafasini ordan aldim ve çektim. Buyuk bir haşinlikle ne yaltigini saniyorsun ozel gununde olan bir kadinin mahrem yerlerine dokunmaya utan miyor musun biraz saygi göster ve kişisel alanima saygi duy dedim. Hunter çok iyi kalpliydi ve başını sallayarak sorun değil dedi ve omzuma yatmaya devam etti. Bir sürw sonra okula geldik. Geç kalmistik MRS. kont kapinin onunde 7.98 metrelik jilet uçlu kırbacı ile öğrencilere havlıyordu. Hemen koşarak okulun içne girdim. Neyse ki ders hasan hocanindi. Sinifa girdiğimde lateks deri çok amaçlı erotik fantezi kilodu ile ders anlatiyordu. Hemen yerime geçtim. Biraz dersi dinledikten sonra sirama yatip uyudum...
Zil çaldı okulu hiç özlememiştim aynı sıkıcı şeyler tekrar ediyordu benim için bir anlamı yoktu. Bir sure sonra zeynep hıçkırığında ağlayarak yanıma geldi çok üzgündü ona ne olduğunu soedum. Göz yaşlarını 2.43 saniye tutarak anlatmay basladi. Çok sevdiği at arabasini kaybetmiş. ŞOK OLDUM!!!?!?!?!?! Bu onun için çok değerli bir şeydi çünkü bu onun tek malvarligiydi. Her ne kadae yüce kutsal İlhan (God) un sonsuz zenginliğinden faydalanabilsede bu onun tek manevi şeyiydi. Hemen onun kolundan tuttum ve siniftan ciktik. Ati en son nerde gordugunu sordugumda ise bana onun agacta oldugunu soyledi. Tamam dedim ve aramaya basladik. 20 dk arayistan sonea sonunda atlari bulduk.. atlar okulun havuzunda yuzuyorlardi. Zeynep atlaruni gorup kan taşı givi goz yasi dokmeye basladi. Ve onlarin ustune atlayarak; canim atlarim sizi kaybettim sandim lütgen benden habersiz bir yere gutmeyin cok korktum dedi. Havuzdan ciktiktan sonra bana tesekkur etti ve bana hayatini borclu oldugunu sotledi. Ve seksi bir sekilde göz kirpti. Sonuçta oda lezbiyendi bu goz kiprmasi da cinsel bir davet gibiydim. Zeynepi severim harika ve olgun birisi ama benim hunterim vardi o mukemmel ve essizdi. Ona bunu yapamazdi. Zeynepe sarilip sinifima geri dönecegim koridora dogru yol aldim. Ama sabah ki erkek kokusu yeniden etrafa yayiliyordu. Bu zehranin sabah ki erkeğiydi koku person soyunma odasindan geliyordu. Iceri baktigimda sasirdim. O ultra erkek gibi erkek olan erkek hasan hocanın lateks deri kilodunun icine doğru dil atıyirdu. Ozgur bir ulke ve ozgur bir okuldayiz sonuçta bu normal bie şeydi. Ama zehraua biraz uzuldum sanirim aldatiliyordu neyse ki buna şükretmeli sonuçta onun givi hastalikli biriyle bu kadar uzun sure birlikte oldu. Belki zehra tedavi olsaydi her sey saha iyi olabilirdi. Gormezden gelip koridora döndüm. Ama bu da neydi böyle tüm koridor sanki cennete ki hurma agaclarinin ustunde açan güneş givi parliyordu. Bu mükemmel ışık sadece tek bir kişinin olabilirdi. Yani yüce kutsal İlhan (God)' un kendisi tüm kainatin en kudretli varligiydi. Oldukca nazik kibar anlayisli ve mukemmel. Sonucra o bir God di. Herkes ona tapıyor ve onu seviyordu Alllahtan bile daha yüceydi. Düşünün zehranın öyle olduğunu bilmesine raģmen ona her zaman iyi davranıp onu olduğu gibi sevdi. Kendisi sayisiz mukemmel ozelliginjn yaninda bir de hosgorulu ve merhametliydi. Bana yaklasip gunaydin dedi. Kalbim erirmis givi oldu bende ona gunaydin dedim ve sarildik. Sonra ikimiz de sinifa gectik. Ders yine çok sıkıcı geçeceği belliydi o yüzxen akşama kadar uyumak için sırama doğru yürüdüm ve uyudum...
MERHABA ASKIKOSYTOSKISKOLAKOLARIM😍😍😘😘🥰🥰💕💓😎😎😔✊😋😔💗😘💋💋😔💗🤤😔BENI OLDUKC OZLEDIGINIZI VARSAYIYORUM SONUCTA HARIKA BIR ESER HAZIRLIYORUM SIZIN ICIN😔😔🤤😍😔🥰🥰😊😇😇😇🥰🥰😙😚☺🤩😚😍😘ARADAN COK UZUN ZAMAN GECTIGINDEN FARKNDAYIM SIZI AKSATTIGIMIN FARKINDATIM AMA MERAK ETMEYIN BEN HEP KALBINIZDEYIM VE BELKI KUKUNUZDA😉😉😉😉 HER NEYSE SIZI COK SEVIYORUM ASKITOSKOLOSKALARIM GUNUNUZ YILINIZ HAYATINIZ VE POPONUZ BENIM BEBEK SURATIM GIBI AYDIN OLSUN🥰😇😇😂🥰😍😛😝😛🤪😍😍🥰😝😍😂😇😉☺🤩😚😘💗💋💋
VE SIZE BIR SEY DANISMAK ISTIYORUM AKLIMDA MUAZZAM BIR FIKIR VAR SIZCE HIKAYEME KPOP DAHIL ETMELIYI MIYIM YORUM OLARAK YAZIN FIKIRLERNIZ BEKLENMEKTE VE ONAYLANMAKTADIR ISTEDIGINI YAZABILIRSINIZ SIZI CPK SEVOYPRUM ADIM GOZUKMESE IBANIMI ATARDIM AMA BILIRSINIZ 1.ONCELIGIMIZ GIZLILIK ESASTIR HER NEYSE HEPINIZE HAYATINIXIN GOTUNUZDEN CIKITIGI KADAR BOL BOL OPUCUKLE4 GONERIYOORUM VE SIZI SEVIYORUM😉🤩🤩😚💋☺💗🤩😝😝😇🥰😝😂😝😂🥰😂😇🥰🤩😅😂☺😍😘😍🤩😚😚😛☺😛😝😍😇🤩☺🤩🥶🥵🥵🥵
DAHA SIK BOLUM ATMAK ICIN ELIMDEN GELENI YAPUCAM✊✊✊✊✊✊✊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayburt Highschool Angry Lesbian Girls
FanfictionBu bir ortak hesaptır ve 'gizliliğe' çok fazla önem verdiğimiz için takma isimler kullanacağız bu açıklamayı yapan kişi pelinsu bir diğer arkadaşımız ise mervenur Keyifli okumalar dilerim